- Én csak téged akarlak! -súgtam a fülébe
- Tudod, hogy én is csak téged! -vert hevesebben a szívem e mondat hallatán. Végigsimítottam arcán majd a karján és végig a szemébe néztem.
- De nem teheted ezt, sem én.. -mormogta Niall
- De igen is tehetjük, nekem rád van szükségem neked meg rám, hisz te is tudod, kérlek! -csuklott el a hangom. Kék íriszeivel nem mert rám nézni inkább a mögöttem lévő falt szugerálta.
- Én szeretlek! -mondtam, majd közelebb hajoltam, a levegő fülledt volt és gyorsan vert a szívem a közelségétől mind a ketten tudtuk, hogy megörülünk egymásért és kívánjuk egymást. Ajkai remegtek, de mikor az enyéim hozzáértek megnyugodott. Lassan kezdett el a szívünk járni majd lassan már ugyanazt a ritmust ütötte. Csókunk közbe az járt csak is a fejembe, hogy őt akarom és ő kell mert mellette lehetek igazán boldog. Az ember megérzi és tudja, hogy kivel lehet jövője, én Niallt választom ő a legfontosabb számomra. Minden ami vagyok és mindenem odaadom, hogy lelkünk egybe forjon és ismét megcsókoljon. Majd egy könnycsepp gördült le az arcomon és lassan váltunk le egymás ajkairól.
- És te? Te mit érzel Niall? -kérdeztem félve
- Nem lehetsz az enyém, ez helytelen lenne.. -szeme ismét a falat pásztázta.
- Megígérem, megígérem Niall! Elbúcsúzok Zayntől! -fordítottam fejét magam felé, de ő csak nemmel bologatott..
- Az egyik legjobb barátom, nem tehetem! -csak ezt hajtogatta
- Mit érzel irántam? -kérdeztem újra
Nem szólalt meg
- Az isten bassza meg mond már! -kiabáltam szinte
- Szeretlek érted, szerelmet érzek irántad, de nem lehetsz az enyém, ha már másé vagy ez így nem helyes! -állt fel a kanapéról mérgében
- De nekem nem kell más csak te, elbúcs.... -nem hagyta, hogy befejezzem a mondatom magához húzott majd megcsókolt, de nem úgy, mint az előbb szenvedélyesebben tette és beleadta magát, éreztem azt amit mondott... a szerelmet! Hasam le-fel liftezett. Lassan engedte el fejem és lépett hátrébb.
- Meg kell értened! -mondta, majd kiment az ajtón én pedig magamba zuhantam. Csak téged szeretlek Niall Horan!
YOU ARE READING
Meg kell értened! (Niall Horan ff.) /w Zayn Malik
FanfictionKét szív egyszerre dobban, de nem lehet egymásé, nehéz az életben olyan társat találni akivel eltudod képzelni az egész életed, nehezebb olyat aki nem foglalt. Niall Horan főszereplésével /Zayn Malik közreműködésével.~ ⛔️ A könyvben elhangozhatnak...