7. rész

61 3 0
                                    

Reggel úgy keltem, hogy Zayn hátulról ölel és egyik keze kicsit eltévedt felfelé, lassan raktam vissza csípőmre, majd próbáltam kikecmeregni az ágyból és halkan lépkedve kifelé az ajtón mentem le az emeletről, ne hogy Zaynt felkeltsem. Főztem magamnak egy teát amitől általában megnyugszom. Az első este nem volt olyan vészes.-tűnödtem el magam, mikor lépteket hallottam a lépcső irányából.
- Jó reggelt szívem.-lépett oda hozzám Zayn és adott egy puszit az arcomra, meglepett jókedve, de ennek én csak örülök.
- Jó reggelt. Kérsz teát?-kérdeztem meg majd mikor bólintott tettem elé egy csészét és beleöntöttem a forró teát, Zayn helyet foglalt majd az ölébe invitált. Kicsit, sőt eléggé kellemetlenül éreztem magam. Csak itt ülök és nézek ki a fejemből.
- Ma szeretnél valamit csinálni?-nézett rám majd kortyolt egyett a teájába.
- Nem tudom!-feleltem.- Szeretnék?-kérdeztem vissza.
- Elmehetnénk valahova.- vágott gondolkodós fejet mire elmosolyodtam.- Uh talán mehetnénk diszkóba.-mire azonnal felálltam és csak néztem rá, hátha leesik neki, hogy nem is olyan rég még majdnem szétverte a fejem alig élek, nem hogy diszkóba menjek.
- Mi az? Szerintem eldöntöttük!- kacsintott. Majd odajött hozzám és hátulról karolt át, én pedig eltaszítottam.
- Nincs most hozzád kedvem!-néztem rá majd elindultam volna felfelé, de elkapta a csuklómat és nem mondom nem valami gyengéden csinálta ezt.
- Zayn nincs erre szükség csak most fáradt vagyok kicsit. Kérlek!-majd közelebb ráncigált magához és erőszakosan megcsókolt, mire én elfordítottam fejem. Zayn pedig egy mozdulattal arrébb lökött és pedig sikeresen bevertem az oldalamat a pultba. Tudom, hogy ez nem volt szándékos neki.
- Remélem felfogtad, hogy nem az van amit te akarsz csillagom.-majd otthagyott csak úgy.
\*Este 8*\
- Majd én választok neked valami szépet!-majd a legkivillantósabb, legpicsamutatósabbat vette ki a szekrényből és a keembe nyomta.- Ezt vedd fel! Menj! Menj!-hesegetett a kezével. Na jó, ez borzasztó. Nem mondom, hogy rosszul áll vagy nem szeretem, de nem ez már nem a párkeresési korszakom. Kimentem megmutatni Zaynnek aki csak elismerően kacsingatott és vigyorgott. Király. El is indultunk hát alig kellett pár perc már ott is voltunk a diszkóban. Hangos zene, nagy tömeg és piaszag jellemezte a helyet. Egyből a pulthoz vettük az irányt és Zayn rendelt két rövidet, le is húzta és én is nagy nehezen.
- Menjünk táncolni!-húzott a tömegbe én pedig ellenkeztem, egy kis idő után rájött, hogy evvel tényleg nem sok mindent ér el, ezért inkább egyedül ment. Én pedig néztem magamnak egy viszonylag csendes kis zugot, ha lehet így hívni. Egy óra elteltével vettem rá magam, hogy megnézzem Zaynt mit csinál, neki is álltam keresni a tömegben. Megvan, közeledtem, de ahogy megpillantottam egy másik csaj éppen a szájába matatott és szerintem ez már egy ideje tartott. De jó, látom mennyire szeret. Remélem lefekszik vele legalább. Úgy döntöttem lelépek, el is indultam, de mégis hova? Ekkor a telefonom kezdett csörögni. Niall volt az.
- Szia? Hogy vagy? Merre vagy most?-kérdezte cuki hangján
- Szia Niall! Most épp ráérek, átmehetek?-kérdeztem meg, hisz oly rég láttam már
- Várlak akkor!- majd letette a telefont én pedig elindultam. Valószínűleg Zayn nem fogja egy ideig észrevenni, hogy eltüntem, mert abba a nagy tömegbe elég nehéz akárkit is megtalálni valjuk be. Lassan oda is értem, csengettem és már nyilott is az ajtó. Niall szorosan vont ölelésbe mire én felszisszentem a mai kis 'baleset' után. Niall csak egy furcsa pillantást vetett rám majd beljebb mentünk. Legutóbb mikor itt jártam egy csodálatos éjszaka után volt és egy borzalmas reggel. Leültünk a kanapéra majd indult a kérdezősdi.
- Oho mi ez a ruha honnan jössz te? Vagy nekem öltöztél ki ennyire?- nézett végig Ni
- Öm igen az más dolog és hosszú történet.-vakartam meg a karom majd Niall tekintete a csuklómon lévő zöldes foltokra terelődött, mire én elnéztem.
- És hol laksz most?-várta a választ
- Most úgy van, hogy hát ...-vágott közbe
- Az mi a csuklódon? Hogy történt?-ült közelebb, hogy megnézze én pedig csak letakartam a másik kezemmel a foltokat
- Csak elestem és pont rosszul, jó, hogy nagyobb baj nem lett.-vigyorogtam rá, de látszott, hogy nem veszi be
- Az igazat mond kérlek!-simogatta meg az arcom mire lehunytam a szemem egy pillanatra.
- Zayn.-feleltem
- Zayn? De hát hogy? Azt hittem nem találkoztatok azóta..-nézett rám döbbenten
- De, sajnos.- ennyit tudtam csak mondani mire láttam, hogy az oldalomhoz nyul én pedig a fájdalomtól arrébb húztam magam és dühösen néztem rá
- Ezt is ő csinálta?- nézett rám féltően
- Nem az ő hibája!-próbáltam menekülőt találni
- Mi az, hogy nem? Tán te verted magad földhöz vagy mi? Egyáltalán, hol tette ezt? Elment nálatok?- kérdések hada, mikor csörögni kezdett a telefonom.
- Hé baby te mégis merre a büdös retkes picsába vagy? Most kéne, hogy épp rakjalak édesem.- Zayn piától beszélt így, félek.
- Én csak elindultam haza.-mondtam neki, hogy ha még most is indulok simán hazaérek előtte így nem tud meg semmit.
- Ki az?-kérdezte Niall, mire odahajoltam, hogy befogjam száját
- Igen? Ugye tudod cica, hogy ez azt jelenti, hogy engedély nélkül léptél le?-undorító ahogy beszél, felálltam és kimentem a konyhába amit most teszek az nem azért van, mert akarok, de muszáj.
- Tudom drágám, de rossz kislány vagyok és úgy halottam te azokat szereted nem igaz?- esküszöm hányingerem van magamtól
- Akkor sietek haza megbüntetni!-nevetett fel majd letette ekkor Niallt láttam meg az ajtónál
- Ez mi volt?- nézett rám
- Én, semmi. Mindent hallottál igaz?-kérdeztem meg
- Sokat is! Te most?-féltem kérdésétől inkább megsem vártam
- Zaynnel beszéltem.- ahogy kimondtam lesokkolódott Niall
- Mi az, hogy Zaynnel az előbb beszéltük, hogy megvert és te ilyenekről beszélgetsz vele?-majd leesett neki minden. Vagyis majdnem.
- Te ott maradtál vele?-kérdezte azonnal
- Igen, de eltudom mondani mi az oka, én már nem szeretem őt. Elfogom mondani igérem Niall, de most mennem kell, vagy nagy baj lesz!- szaladtam ki Niall csak értetlenül állt ott.
- Miféle ember vagy te?- lenéző pillantást kaptam
- Kérlek! Megfogod érteni!- majd gyorsan indultam el, muszáj hazaérnem előbb, mint Zayn.

Meg kell értened! (Niall Horan ff.) /w Zayn MalikМесто, где живут истории. Откройте их для себя