Reggel Zayn karjai között ébredtem és bekell vallanom nem is volt rossz a tegnap este, igen eléggé kedv feldobós este volt. Telefonom pittyegésére leszek figyelmes odahajoltam, hogy megnézzem, Niall írt.
"Remélem jó volt az este" írta.
"Igen köszönjük, csak tán nem féltékeny vagy Horan?" kérdeztem vissza kíváncsian.
"Én? Ne nevettes. Hisz alig pár napja nekem vallottál szerelmet, most mégis más ágyában fetrengsz. Igazán tiszteletreméltó." Fejtette ki véleményét.
"Most a te ágyadba lennék, ha akartad volna" ...
Ezután nem írt már semmit és lassan Zayn is ébredezni kezdett. A lelkiismeretem pedig mintha teljes erővel pofánbaszott volna.
- Szia cica.-kacsintott felém Zen (becenév)
- Zayn, ma kicsit elmegyek a barátnőmmel valamerre, ha nem gond.- pattantam ki az ágyból és mentem be a fürdőbe választ nem várva igazából hallottam, hogy motyogott valamit még, de nem válaszoltam és nem is kérdeztem vissza mi az. Csak sírtam a zuhany alatt és az a mondat járt a fejembe amit Niall írt
"Hisz alig pár napja nekem vallottál szerelmet, most mégis más ágyában fetrengsz. Igazán tiszteletreméltó." Olyan mintha sehogysem tudnám lemosni magamról a mocskot és gyűlöletet amit érzek magam iránt, nem csak, hogy Zayn szívét töröm majd össze az igazsággal, Niall se tart már semmire és egy régóta tartó barátságot szakítok majd szét. Mit tegyek? Mi a helyes?
***
Már lassan 3 órája csak sétálok a semmiben és fogalmam sincs merre menjek mit tegyek. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy az előtt a bizonyos ház előtt állok és már be is csengettem.
- Ez most komoly? -nézett rám Niall megvető szemekkel majd egyből zárta volna be az ajtót de lábammal megakadályoztam azt.
- Niall nem tudnánk beszélni légyszíves? -kérdeztem kérlelően
- Miért? Van miről? -nézett rám felvont szemöldökkel. Undok velem, de teljes mértékben megértem én sem tudom mit kezdenék ebben a helyzetben.
- Kérlek! -majd beengedett
- Mond amilyen gyorsan tudod aztán menj el! -jelentette ki határozottan
- Nem tudom mi a helyes és jó, annyira bánom a tegnapi napot esküszöm neked...- kezdett elcsuklani a hangom
- Igen? Hát őszintén megis érdemled amit kapsz... -vágtam a szavába ekkor
- Én értem mi bajod, de ennyire ne legyél undok kérlek, segítségért jöttem nem bántásért.-majd azonnal kacagni kezdett miközben én értetlenül néztem rá.
- Ezt te most tényleg kimondtad? Hallod tegnap ejöttetek vacsorázni a házamba majd te elmentél bőgni ami Zayn felhúzta majd kanosan leleptetek szexelni és most jössz hozzám, hogy te mennyire össze vagy zavarodva és segítsek?! Mit?-nevetett bele a pofámba ismét ekkor egy pofont adtam az arcára, nem volt nagy de érezhető pont amilyenek szántam. Niall arca komor lett hirtelen és harag gerjedt szemébe amitől megijedtem és hátrálni kezdtem de amint megpillantotta a szemembe a félelmet azonnal észbekapott és inkább értetlen fejet vágot majd kiabálni kezdett velem.
- Igazán? Idejösz hozzám, hogy elmond lefeküdtetek este a legjobb barátommal és tanácsot kérsz, mert összevagy zavarodva. Miközben én egész este egy szemhunyást sem aludtam MIATTAD bazdmeg! Egész este azon agyaltam, hogy mellettem is lehetnél most, de én a barátságot választottam, mert Zayn a legjobb barátom. Szerinted nem akarlak én csókolni minden nap? Nem akarok hozzádbújni egy fáradt este után? Nem akarlak magamnál tudni? Cseszd meg! Szerelmes lettem beléd és nem tudom mit tegyek... - hangjától zengett a ház, de miután elcsitult mintha a hurrikán után csak a fájdalom és a rom maradt volna. Szívem összeszorúlt és azt akartam tudja én ott vagyok neki és most nem érdekel semmi. Magamhoz rántottam majd megöleltem, mire ő is ölelésbe vont. Szívem hevesen kalapált és éreztem övé is hasonló ritmust ütött. Mondják, hogy az ember érzi mikor az igazi szerelmére rátalál és talán szavak nélkül is érzik azt amit szívük mond. Éreztem meleg leheletét nyakamon, éreztem karjai szoros ölelését, szíve heves dobogását majd éreztem, hogy megnyugszik és én is biztonságban éreztem már magam. Lassú mozdulatokkal fogta fejem kezébe majd résnyire nyitotta volna ajkát mire én közelebb hajoltam és megcsókoltam szinte azonnal visszacsókolt.
- Nem akarok most másra gondolni!- jelentettem ki hosszú csókváltásunk után.
- Csak ránk fogok gondolni!- határozottan nézett szemeimbe.
Majd újra csókban törtünk ki mire felkapott az ölébe és gyengén nyomott a falhoz. Majd olyan öt perc múlva elindult velem az emeletre. Berontottunk az ajtón és szépen az ágyra rakott én levettem a pólóját és végigsimitottam mellkasán. Nem sokkal később rólam is lekerült a póló majd a melltartó. Niall végignézett rajtam és elismerő tekintete igazán jól esett. Nyakam csókolgatásába kezdett majd elkezdte szívni azt én pedig csak élveztem és a hajába markolásztam. Lassan haladt le a melleimig majd azokat is apró csókokkal látta el amibe beleborzongtam. Hihetetlen, hogy a szerelmemmel vagyok. Aztán tovább haladt lejebb mikor a nadrágomhoz ért, szép lassan gombolta ki majd levette rólam azt, immár csak egy bugyi volt rajtam. Ezután én is levettem nadrágját és megsimogattam férfiasságát mire jóleső szuszogással jelezte, hogy tetszett neki ez a cselekedetem. Majd hozzám simult erős teste és kezével végig simogatta mellem majd haladt lejjeb mikor a bugyimhoz ért, lassan nyúlt le és egy határozott mozdulattal húzta rólam le, mire én felkuncogtam. Majd ismét visszatette kezét mellemre és markolászni kezdte miközben csókolt én pedig folyamatosan a szájába nyögtem. Majd mikor látta, hogy jól felvagyok izgulva mégjobban rátetőzött és lejjebb vándorolt keze majd alul is izgatni kezdett én pedig annál kevésbé bírtam végül mikor látta rajtam, hogy közel a cél befejezte eddigi 'munkáját' és magáról is levette a boxert. Majd a fiókjába nyúlt egy gumiért és felhelyezte férfiasságára azt. Majd visszajött felém és gyengén belémhelyezte azt mire hangosan felnyögtem, istenem csodálatos érzés. Csipője táncba kezdett és evvel együtt a világ megszűnt körülöttünk. Minden egyes másodpercét imádtam annak amit Niall csinált. Mintha most egy test és lélek lennénk. Hallani férfias nyögését amit az élvezet vált ki belőle, érezni leizzadt testét ami miattam van, látni gyönyőrtől sugárzó arcát. Szerelmes vagyok belé. Hét perc kemény, érzelemmel túlfűtött szeretkezés után mentünk el. Életemben nem volt még ennyire jó senkivel. Niall gyorsan lehúzta magáról a gumit majd kidobta az ágy melletti kis kukába és hozzámbújt. Heves szívverése lassan kezdett csillapodni és úgy éreztem most minden rendben.
YOU ARE READING
Meg kell értened! (Niall Horan ff.) /w Zayn Malik
FanfictionKét szív egyszerre dobban, de nem lehet egymásé, nehéz az életben olyan társat találni akivel eltudod képzelni az egész életed, nehezebb olyat aki nem foglalt. Niall Horan főszereplésével /Zayn Malik közreműködésével.~ ⛔️ A könyvben elhangozhatnak...