2. rész

111 3 0
                                    

*másnap reggel*
Tudniillik Zaynnél lakom, de nagyon nagy bűntudat van bennem mióta Niallnek szerelmet vallottam, de még is Zaynnel aludtam aznap, úgy döntöttem lassan elmondom Zaynnek az igazat, mivel így helyes.
- Jó reggelt szívem. -nyúlt arcom felé, hogy megsimogassa
- Jó reggelt! -mosolyogtam rá. - És mára terv? -kérdeztem meg
- Van Niall áthívott vacsorára.- mondta
- Remek, akkor jó szórakozást nektek én addig elleszek itthon. -majd kipattantam az ágyból és a ruhásszekrény felé vettem az irányt
- Mi? Miért? Mind a kettőnet meghívta.-döbbent meg viselkedésemen
- És ezt ő mondta?
- Hát konkrétan nem, de te hozzámtartozol, szóval nem kérdés, hogy ott leszel! -majd ő is felállt az ágyról és hátulról karolt át, majd puszit nyomott arcomra. Nem mondom, hogy nem szeretem már, mert hazudnék, de Niall amikor elsőnek bemutatott egymásnak éreztem valamit és Zayn nagyszerű ember nem érdemlem meg a szerelmét, ezért kell minnél hamarabb cselekednem.

*este*

- Aztán ott bent múljon el ez a morcis kedv. -dorgált meg Zayn, Niall háza előtt
- Csak csöngessünk már és essünk túl rajta.. - majd megnyomtam a csengőt. Lassan ki is jött a ház tulajdonosa vigyorogva és köszöntött bennünket.
- Sziasztok! Fáradjatok beljebb! - majd úgy is tettünk levettük a kabátunkat és az ebédlő fele mentünk. Niall egy kellemesen szürke inget viselt fekete farmerral ami kihangsúlyozta lábát, imádtam, de mégsem gondolhatok erre.
- És miújság veled Niall? -kérdezte barátom
- Hát igazából nem sok minden elvagyok csak gondoltam meghívlak enni ne legyek egyedül 2 mindig jobb, mint egy. -kacagott fel
- Már ne haragudj, de fogalmazhattál volna érthetőbben Zaynnek, mert mint látod én is itt vagyok. -néztem rá szúrós tekintettel
- Katlyn! (Ejtsd: Kétlin) -ekkor már Zayn förmedt rám. Igen igen Katlyn a becses nevem.
- Bocsánat nem úgy gondoltam természetesen téged is szívesen látlak itt. - majd kiment a konyhába "megnézem a kaját" címszóval. Pofátlan, én sem bánok vele így.
- Hallod baby te mit csinálsz? Miért vagy ilyen vele? Félremondta oké? -jött oda Zayn és ölelt meg, mire én ellöktem magamtól.
- Aha ilyet még én sem mondok félre ez egyszerű parasztság..-szólaltam fel védelemként. Majd Zayn megint megölelt, de erre most szükségem van ezért én is visszaöleltem őt szorosan, mikor Niall visszajött látta, pont az arcom volt felé nézve és az arcáról lelehetett olvasni, hogy mennyire féltékeny és fáj neki, hogy Zaynnel lát.
- Skacok. Kész a kaja. - zökkentett ki legalábbis Zaynt az ölelésünkből. Lassan odavánszorogtunk az asztalhoz és Niall hozta a vacsorát, ami megkell hagyni tényleg jól nézett ki. Neki is kezdtünk. Mire pár perc múlva Zayn megszólal.
- És pajtás, mi van a csajokkal? -komolyan Zayn? Ahogy ezt komondta félrenyeltem és kisebb fulldoklás után hallhattuk Niall válaszát is.
- Hát igazából semmi. -vetett egy pillantást rám, egy fájdalmas pillantást mire szívem is beleremegett.
- Hogy hogy semmi? Valakivel csak volt csók már vagy esetleg több?- húzogatta a szemöldökét Zayn mire én csak szemforgatva néztem Niallre.
- Öm talán volt valami, de ....- nem akartam hallani ezért közbevágtam. - De az magánügy! -mondtam
- Jaj ne már Niallnek is mindent elmondtam a kapcsolatunknál, még azt is mikor volt szex mindig. -néztem rá kidülledt szemekkel, hogy mi az isten.
- Ez... -nyitottam volna számat mire Niall közbeszólt
- Elég régen haver. -mondta neki majd felnevettek mind a ketten. Ez most komolyan rosszul esett, tény, hogy barátok, de ebből miért kell viccet űzni? Senkinek semmi köze hozzá milyen időközönként szexelek a barátommal. Abban a pillanatban felpattantam és a fürdőbe vettem az irányt, majd egy hangos ajtó zárással fejtettem ki, hogy ez igenis szarul esett.
Zayn szinte azonnal utánnam jött és bekopogott.
- Baby ne csináld már! - kérlelt
- Aha pontosan! Nem csinálom ez a baj ugye? Végülis egy nő azért van, hogy folyton bassza a barátja. - kiabáltam ki mérgesen
- Jézus kicsim, dehogyis ez csak poén volt Niall is tiszteletbe tartja, hogy mikor csináljuk és őt érdekli a legkevésbbé hidd el nekem! - majd kinyitottam az ajtót és Zayn szemébe néztem
- Bekaphatja! -jegyeztem meg neki majd elindultam volna az ebédlő felé vissza mikor Zayn visszarántott és a falhoz szorított.
- Szeretem mikor ilyen rossz cica vagy! -jelentette ki, akkor meg hajrá gyujtsuk meg azt a tüzet!
- Igen? Én mindig ilyen vagyok... -mondtam majd egy gyenge puszit adtam alsó ajkára amitől jobban kezte el venni a levegőt.
- Megőrítesz! -adott puszit nyakamra majd hevesen megcsókolt, én pedig beindultam és visszacsókoltam. Zayn mindig is ennek a mestere volt, túl hamar tud felhúzni. Már lassan 3 perce csak csókolóztunk, mire Niall kiabált ki
- Na gyerekek minden oké? -egyikünk sem figyelt rá, hisz elvoltunk foglalva egymással, majd mikor hallottuk, hogy közeleg akkor erőt véve magunkon váltunk el.
- Bocsi Ni, de most mennünk kell. Isteni volt a vacsi köszönjük és minden mást is. -kacsintott Zayn Niallre aki értetlen arcot vágott
- Hát jó, majd legközelebb folytatjuk haver. - majd leöklöztek és máris indulásra készek voltunk
- Kívánj jó szórakozást! -kacsintott megint Zayn, Niallre mire végre leesett neki.... De nem szólt semmit és arca is üres volt.
- Jól vagy haver? -kérdezte meg Zayn
- Ja persze, majd tali, sziasztok. -majd becsukta az ajtót.
- Ez fura volt. -nézett rám Zayn, de egyből észre is kapott terveire és gyorsan húzott magával a kocsiba. Lassan haza is értünk és nem kell mondani szinte egyből le is került rólunk a ruha, majd a hálószobába vettük az irányt. Zayn elsőnek nyakamat kezdte csókolgatni majd folytatta a mellemnél, mire én hangos nyögésekkel díjaztam tettét. Felvette a gumit majd lassan helyezte belém férfiasságát és kezdett csípője táncba. Imádtam minden mozdulatát és tényleg hiányzott már ez a fajta gyengédség. A nevemet mormolva ment el majd én is követtem őt. Isteni volt. Kidobta a gumit majd visszabújt hozzám és puszit nyomott homlokomra.
- Szeretlek! -mondta miközben átkarolt hátulról
- Szeretlek! -mondtam én is neki, de így is gondoltam. Észre se veszem mekkora kincs van a kezemben. Teljesen összezavart ez a nap....

Meg kell értened! (Niall Horan ff.) /w Zayn MalikWhere stories live. Discover now