3

1.8K 213 19
                                    

"celup"

TAU SOUD DIA ROSAK

seorang lelaki baru sahaja melompat masuk kedalam kolam dan berenang arah kiri dan kanan dia membuat pusingan itu sehingga 20kali

apabila dia merasakan yang sudah cukup pusingan yang dia buat ,dia terus panjat tangga yang berhampiran kolam itu,selepas saja dia duduk diatas kerusi rehat ada satu benda putih terbang dan tepat mengena kepala nya.

jungkook : HYUNGG !!

taehyung : apa?

jungkook : bagilah tuala ni baik² jangan baling

taehyung : kira baik apa hyung bagi camtu dari hyung baling dalam kolam pastu suruh kau ambik sendiri

jungkook mengetap(?) gigi nya geram dengan perangai kawannya ini.

taehyung : lepasni kau nak pergi mana?

jungkook : hospital , kanapa hyung nak ikut?

taehyung : ermm ok gak dapat ahh tengok jururawat yang sexy kat situ

jungkook : tch dasar byuntae

selepas sahaja jungkook mengatakan ayat itu kepada taehyung,dia berjalan pergi ke bilik persalinan untuk menyalin pakaiannya

taehyung : YAHH TAK GUNA KAU JEON JUNGKOOK DASAR JUON.

orang berlalu lalang di sekitar kolam dan didalam kolam itu melihat kearah taehyung, mungkin mengangap taehyung gila?

taehyung yang sedar dirinya diperhati dia cepat² membuka langkah ingin ke kereta milik jungkook.

jungkook yang sudah siap memakai sut nya tanpa membuang masa dia memasuki kereta miliknya dan melihat taehyung dengan pandangan yang kosong.

pemandu : kita gerak ke hospital ke tuan jungkook ?

jungkook : ye pergi hospital

kereta milik jungkook itu bergerak keluar dari kawasan tempat parking dan menuju ke hospital.

..................

meanwhile jihyo

jihyo pov

aku mengangkat sebelah kening kiriku apabila melihat kelibat duorang doktor yang agak muda? sedang bercumbuan didalam bilik ubat terlampau asyik mereka bercumbuan sehingga tak sedar akan kehadiran aku yang sedang berpeluk tubuh disini

dalam 3minit jugaklah mereka nak sedar kehadiran aku.

jihyo end pov

setelah pasangan yang sedang hangat bercumbuan takdi sedar akan kehadiran jihyo mereka mula gelabah tak tentu arah, yang perempuan membetulkan rambutnya yang lelaki pula membetulkan kot putih nya itu(alah kot yang doktor selalu pakaitu)

selepas kelibat pasangan takdi hilang dari pandangan jihyo , jihyo mula mencari ubat yang diperlukan

jihyo seorang doktor yang dihantar ke sini untuk menambahkan lagi bilangan doktor pakar bedah.

awalnya dia menolak untuk bekerjasama dengan hospital jenguk ini tapi disebabkan park jimin bekas suami nya bekerja disini dan untuk membalas dendam dia setuju.

minho yang selalu disisinya tiada harini,kerana minho perlu meneman dan menjaga yoora pergi shooping, manakala yoon pula ada latihan bola keranjang.

setelah selesai memilih ubat jihyo keluar dari bilik ubat itu,kalau boleh dia nak mengelak masuk bilik tu kerana suhu sejuk nya terlampau tinggi macam manalah dua pasangan takdi boleh tahan dalam sejuk.

THE DOCTORWhere stories live. Discover now