nak ff ni ending cepatkan? so aku banyak skip part
k happy reading.
…………………
sebulan kemudian
dalam masa sebulan banyak benda terjadi.minki dan yoona sudah berjumpa dengan jihyo di pujuk jihyo agar bekerja di hospital semula tapi jihyo menolaknya.
jimin sekarang dah balik seoul nak selesaikan urusan keluarganya dengan seulgi, seulgi berkeras nak kawin dengannya.
yoora? dia bunuh diri dia mengandung anak luar nikah lelaki yang merogol nya itu enggan bertanggungjawab jadi dia mengambil keputusan dengan membunuh dirinya.
yoon dan taehyung sudah balik ke korea dan yoon terkejut dengan berita kematian kembarnya itu.tapi dia hanya redha.
yeri dah buat keputusan ingin menetap di kampung tanak menyusahkan jihyo lagi.
suga dan jungkook dah berhasil masuk ke hospital busan dengan menyamarkan diri mereka sebagai doktor sukarelawan.
sudah banyak doktor bedah dan doktor bahagian lain di rasuah untuk bekerjasama dengan hospital jenguk.idea tzuyu betul² berjaya.tapi itu hanya sementara ye guys(•ؔʶ̷ ˡ̲̮ ؔʶ̷)✧
jihyo kerap berjumpa dengan penyanyi yang bernama hyungwon itu,hyungwon tidak habis² memberi kata² manis yang boleh menyebabkan kaki anda terpotong dengan manis nya.
jihyo juga banyak kali jugak hampir terserempak dengan jungkook tapi nasib baik ada budak yeoja yang menghalang.
setiap kali jihyo dalam masalah mesti ada seorang budak yeoja datang menolongnya tapi apabila jihyo ingin bertegur dengannya dia akan melarikan diri atau lebih tepat menghilangkan diri.
taman....
jihyo : fiuuuuuu*turun gelongsor*
joy : YAHHH!!
jihyo memandang joy dan meraup rambutnya kebelakang.
jihyo : bwo?
joy : boleh sakit jantung aku macam hantu kau tau tak!!
jihyo : tak
joy : hyo aku rasa nak pergi seoul ahh nak cari kerja kat sana.
jihyo cepat² memandang muka joy dengan pandangan yang berkerut.
jihyo : tapi kedai kau?
joy : aku dah nak jual kedai tu.
jihyo : wae!!
joy : saja *fakesmile*
jihyo : betul ke ni? takpelah apa pun keputusan kau aku sokong kau.
joy tersenyum dan melangkah pergi dari situ apabila joy merasa dia sudah jauh dari jihyo dia mula terduduk dan menangis.
joy : mianhae jihyo aku terpaksa*menangis*
YOU ARE READING
THE DOCTOR
Romancedisebabkan hanya saiz tubuh badannya dia dihina dan dicaci oleh suaminya sendiri dan keluarga suaminya,satu hari bila songjihyo give up dengan kata² hinaan suaminya dia meminta cerai dan dia pergi ke luar negara kerana ingin mengubah dirinya. 3tahun...