k happy reading
guys gues what ff ni dah nak sampai pertengahan dan NAK TAMAT AHAHAHAHAHHAHAHAHAH HAPPY KITT
......jihyo melangkah masuk kedalam hospital,bagasi beg nya diletakkan didalam bonet kereta.
mereka perlu pergi sendiri ke kem itu.yoona yang tiada kenderaan pergi bersama jihyo manakala bambam pergi dengan kawan² nya yang dari hospital lain.
dengar cerita doktor dari hospital lain kacak² AHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA
semua doktor bedah sudah berkumpul untuk mendengar taklimat sebentar dan selepas taklimat mereka semua siap² ingin ke pejabat masing² untuk mengemas apa yang patut.
selepas itu mereka berkumpul di dewan utama.yoona sudah terkejut kerana ramai doktor dari hospital lain sedang berkumpul bersama manakala jihyo hanya beriak biasa.
boleh dilihat semua cantik² kacak² elegant dan seangkatan dengannya.
?? : doktor bedah dari hospital ni?
yoona dan jihyo yang terkejut diri mereka ditengur sapa oleh seorang yeoja terus berpaling ke arah yeoja itu.
jihyo hanya mengganguk.
?? : owh anhyeong kim taeyeon imnida.
jihyo dan yoona mula perkenalkan diri.tidak menyangka bahawa doktor dari hospital berbeza tidak sesombong dipikirkan oleh mereka berdua ;----;.
rancak mereka berbual tiba² datang sekumpulan doktor dari hospital lain menegur mereka.begitu ramah mereka bertegur sapa.doktor pratikal juga ikut mengikuti kem ini.
setelah sampai masa untuk berkumpul.taeyeon terpaksa pergi ke tempat doktor hospital nya dikumpulkan.
taeyeon : nanti kita jumpa dekat sana ok?
jihyo : nae..
semua doktor mula mengfokuskan diri apabila ketua doktor mula memberi taklimat.
jungkook yang berada di hadapan bersama ceo hospital lain melihat ke arah jihyo dengan pandangan yang sayu.
namjoon selaku ketua pemimpin untuk membawa mereka semua ke kem itu menyuruh mereka bersedia dan mengambil barang keperluan.
setelah selesai taklimat itu doktor² lain mula berpecah dan mula naik kereta mereka sendiri.
taeyeon yang sama dengan yoona tiada kenderaan pergi bersama jihyo.
taeyeon yang di seat belakang terasa bosan dia mengeledah satu² poket tepat duduk pemandu itu.
taeyeon : eoh? jihyo ahh ni gambar sapa?
jihyo yang sedang memandu itu melihat ke arah taeyeon nasib menyebelahinya kerana traffic ligth berwarna merah sekarang.
jihyo mengambil gambar di tangan taeyeon itu.
jihyo : owh ni adik kembar aku.
taeyeon : kau ada adik kembar best weh!!
jihyo : memang best time diorang kecik time besar mereka jadi liar yang seorang dah kawin yang sorang lagi haish
yoona : wae? yang seorang lagi?
jihyo : nama dia yoora sekarang dia kerap keluar masuk kelab bawak jantan balik rumah.
taeyeon mengangguk faham manakala yoona berdiam kan dirinya.
taeyeon : umur mereka berapa?
jihyo : 18
yoona : MUDA GILA!!
YOU ARE READING
THE DOCTOR
Romancedisebabkan hanya saiz tubuh badannya dia dihina dan dicaci oleh suaminya sendiri dan keluarga suaminya,satu hari bila songjihyo give up dengan kata² hinaan suaminya dia meminta cerai dan dia pergi ke luar negara kerana ingin mengubah dirinya. 3tahun...