21

1.1K 155 41
                                    

bukan tanak update cuma tulah wattpad membengong en kalau update jugak korang takkan dapat noti.

jadi rini HAPPY BIRTHDAY EATJINN

k

happy reading.

abaikan typo malas nak buat double check....
………………

masuk saja jihyo kedalam wad haeun.jihyo melihat haeun terlantar atas lantai dengan tangan berdarah.

jihyo terus menekan butang kod merah.

bambam yang bersama kawan² nya diluar hospital mendapat panggilan agar segera kembali ke hospital.

yoona pula baru sahaja ingin melelap kan mata tetapi mendapat panggilan dari jihyo.dia terus bangkit dari katil dan mengambil jaket kemudian dia berlari menuju ke keretanya.

mereka berdua sampai sahaja ke hospital terus mendapatkan jihyo yang sedia dengan pakaian pembedahan itu.

yoona : apa yang jadi?

jihyo : haeun*menangis*dia toreh tangan dia.dia kehilangan banyak darah kita kena cepat bedah dia kalau tak dia akan mati dalam masa sekarang!!

mendengar saja kata² dari jihyo bambam dan yoona berlari pergi ke loker untuk menukar baju pembedahan.

didalam bilik pembedahan mereka semua cuba yang terbaik untuk menyelamatkan haeun.tapi apabila ajal nya sudah sampai tiada guna lagi.

jihyo : hajima haeun awak nak tinggalkan saya macam hiyeol tinggalkan saya ke?

bambam : jihyo dah² lah dia dah takde

yoona menyuruh pembantu lain keluar dari bilik itu selepas semua keluar yoona dan bambam menyusul membiarkan jihyo saja di situ.

jihyo menangis meratapi pemergian haeun.

skip

yoongi kelam kabut datang ke hospital pada jam 1:46pagi dia mendapat berita bahawa adiknya telah meninggalkannya juga.

sedih tak terkata lepas satu² tinggalkan nya.

jihyo yang berada di sebelah yoongi hanya menundukkan kepalanya.

jihyo : sekarang abu mereka berdua kita boleh lepaskan kat pantai.

yoongi hanya menangis.

jihyo baru sahaja ingin membuka tombol pintu pejabat milik jungkook itu tapi niatnya terbantut apabila dia melihat dari sikit celahan pintu seorang perempuan sedang duduk di riba jungkook dan jungkook hanya membiarkannya.

jihyo menggenggam tangannya fail yang mahu diberi pada jungkook ditinggalkan depan pintu .

keesokkanya setelah mayat haeun dibakar.debu haeun diberi pada jihyo.

yoongi dan jihyo ingin melepaskan abu itu di satu tempat yang indah.

sampai saja jihyo dihospital dia terus memasukki ruang pejabatnya.selepas itu jihyo mengunci pintu pejabatnya itu.

sejak kehilangan kembar itu hospital itu makin sunyi tiada lagi usikan mereka jihyo sekarang makin dingin dengan sesiapa saja.

yeri pula sudah pulang kekampungnya.yeri ingin menenangkan pikirannya.

yoora? huh sekarang semua laki dia nak ajak tidur.

jihyo banyak mengelak apabila berjumpa jungkook.

yoona dan bambam pun tak faham sikap jihyo yang baru ini.bagi jihyo kehilangan kembar itu bagaikan kesan yang besar pada dia.

bambam : korang!! dapat tak surat yang si kepoh tu edarkan?

THE DOCTORWhere stories live. Discover now