chap36 amboi ramai je readers mentang² part byuntae fokus je baca pun berulang kali puih.sampai nak vote pun lupa ke?
betul kan betul kan hehehe*smirk*
k lah happy reading.....
.........
balai polis
suho bergegas pergi ke balai polis apabila mendapat tahu dari salah seorang anak buahnya menyerah diri.
perlahan saja kaki suho ke jail yang menempatkan jaebum itu.
dengar lagu sedih lah kalau nak feel sad dia.
suho : ja--jaebum ahh
jaebum yang berada didalam sangkar itu(pfftt sangkar)melihat ke arah suho.
jaebum : bos buat apa kat sini?*tunduk*
suho : kenapa kau pergi mengaku yang kau hantar dadah tu kat sekolah tu hah!!
jaebum : kalau itu boleh elak dari bos yang masuk penjara saya sanggup.
suho : BODOH kau bodoh jaebum!!
suho meraup muka nya air mata nya laju mengalir di pipi nya dikesat kasar dengan tapak tangan nya.
jaebum : bos ingat tak masa bos ambik saya jadi pekerja bos,masatu saya masih remaja dan tak tahu apa-apa.
suho : hikss hiks tak payah main flassback lah*menangis*
jaebum : *senyum*bos sara hidup saya lindung saya dari bahaya bawak budak lelaki ni balik kat rumah bos.
suho : masa tu kau kecik lagi *sedu-sedu*
jaebum : sekarang masa saya nak balas jasa bos yang pernah sara saya*senyum*
suho : kau mungkin dihukum mati*menangis teresak esak lahai suho*
jaebum : dah takdir saya sampai sini je boleh lindungi bos,saya harap lepasni bos boleh jaga diri tanpa saya*bow*
itu kali terakhir jaebum bow pada suho sebelum hari penjatuhan hukuman sekyen alah alah main sekyen lak ,sebelum hari penjatuhan hukuman gantung.
suho keluar dari balai polis itu seperti hari itu tahu bahawa keadaan suho sekarang.hujan lebat membasahi tubuh badan suho
air mata suho yang mengalir bersama-sama air hujan yang semakin lebat membasahi bumi di lap kasar oleh tuan badan nya.
bayangan budak lelaki dan seorang namja yang berkot di pandang suho.
namja itu menolong budak lelaki yang sedang menangis didalam hujan itu.selepas berbicara namja dan budak lelaki itu masuk ke dalam kereta dan kereta itu perlahan-lahan menghilang.
makin deras tangisan suho itu bayangan yang dia lihat ialah bayangannya bersama jaebum yang masih lagi remaja.
"satu hari saya akan pergi jauh sangat dari bos"
baru suho faham erti kata-kata dari jaebum 4hari lepas.
guys nak tisu tak? AHAHAHHHAHAAHAHHAHAHAHA kkk mian spoil mood anda
......................
suga yang baru bangun tidur itu menggosok matanya dan melihat keadaan sekitar.hujan?
makin lama matanya makin kuyu dan dia tertidur semula.
hari hujan lah paling best tidur lagi² dalam gelap.
jungkook mengikut jihyo ke sana sini.
jihyo yang rimas itu cuba mengelak dari jungkook perbagai alasan yang di cipta jihyo untuk mengelak dari jungkook.
YOU ARE READING
THE DOCTOR
Romancedisebabkan hanya saiz tubuh badannya dia dihina dan dicaci oleh suaminya sendiri dan keluarga suaminya,satu hari bila songjihyo give up dengan kata² hinaan suaminya dia meminta cerai dan dia pergi ke luar negara kerana ingin mengubah dirinya. 3tahun...