34

1.1K 123 112
                                    

.............

bambam : babam gajah besar k tak ingat.

yoona : gila eh?

minki : nyanyi lagu bebudak...

jihyo : biarlah dia ,dia nak imbas kembali zaman innocent dia yang tak tahu pape.

yoona dan minki mengangguk dan terus membuat kerja menyiasat mereka.

bambam : aduh terasa macam polis lah pulak.

minki : alah macam ahli forensic tak siasat macamni.

bambam menjeling minki apabila kata-kata dari minki itu ada benarnya juga.

ye tho ahli forencic dia siasat secara teperinci mayat² orang mati kena bunuh pe semua pastu kalau yang mati kebakaran dia kena check betul² kena buat DNA lagi pastu en ok stop maap terlebih...

jihyo : dah dah kita tak lapor benda ni kat polis sebab tanak cemarkan nama sekolah so jadi kita lah kena jadi polis sementara.hish asyik nak gaduh je tak pernah nak aman*mengeluh*

bambam dan minki yang terasa bersalah itu ingin mendekati jihyo tapi jihyo melangkah pergi dari situ.

jihyo pov

aku bukan marah kat diorang sebenarnya tapi aku serabut mesej dari bekas suami aku.

mesej dia berbunyi

teteteteretere

bangg

bungg

click

ok bunyi noti amat melampau...

"baby tanak kembali kat oppa ke?"

hell

baby?

kenapa semua perasan aku milik dia ni?

aku milik diri sendiri lah selagi aku tak jaga elok-elok diri aku selagi tu aku takkan berpaling pada diorang yang dah sakitkan hati aku.

sabar song jihyo sabar *gosok dada*

jihyo end pov

sedang jihyo melayan perasanya entah datang dari mana suga tumpang duduk sekaki atas bangku yang jihyo duduk itu.

jihyo mengerling sedikit ke arah suga dah menundukkan muka sambil meraupkan mukanya.

ok banyak guna muka saya tahu kkk..

suga : kau tak suka eh aku duduk tepi kau?

jihyo : bengapnya soalan*nada berbisik*

suga yang tidak berapa dengar suara jihyo itu hanya mengangkat bahu dia tahu jihyo tengah mencarut kat dia.

suga dengar bengap je yang lain tak dengar.

jihyo mengetap giginya dan ingin berlalu pergi.

seperti yang ada di dalam ff lain..

suga secara mengejut memengang tangan jihyo.nasib tak jatuh.

jihyo menepis kasar tangan suga,jihyo memberi riaksi bengang dengan perlakuan suga takdi kalau jatuh dia jatuh atas peha suga tau dok.

bentuk kaki suga ialah idaman setiap perempuan kan? jangan nak tipu AHAHAHAHAHAHA

ok back

suga : jihyo ahhh mianhae...

sayu saja suara suga meminta maaf dari jihyo.

jungkook yang melihat dari jarak jauh hanya mampu menjengkelkan matanya tak puas hati.

THE DOCTORWhere stories live. Discover now