gudang....
yoona : WEH JIHYO PENGSAN!!
bambam : KAU AHH NI!!
minki : bende duh kau main dengan pistol air ni *ambik pistol air yoona*
yoona : memang tak ahh aku nak pegang pistol sebenar,aku acah nak jadi mafia je alah jihyo pun satu pehal boleh pengsan.
betapa begap nya tiga² doktor ini padahal mereka doktor boleh periksa keadaan jihyo.
yoona : macam mana sekarang ni?
minki : angkat dia pergi hospital?
yoona : bam kau angkat
dengan muka tak bersalah yoona dan minki pergi meninggalkan bambam dah jihyo.
bambam : WOI!! ALAH ALAH ALAH
bambam mengangkat jihyo cara piggyback dia meletakkan jihyo di seat belakang dan dia duduk di sisi jihyo.
skip
hospital busan
jihyo membuka matanya dia melihat ke arah lampu bilik pandangannya samar² selepas pandangan nya jelas baru dia sedar dia berada dimana.
jihyo melihat jarum yang melekat di atas tangannya tanpa apa-apa jihyo terus membuang jarum itu dari terus melekat di tangannya(SAKIT WEHHH)
jihyo : aku kat mana ni?
yoona : *masuk wad jihyo*WEH BAM ,MINKI JIHYO DAH SEDAR!!
bambam,minki : *rempuh wad*
bambam : huh 2hari kau pengsan tau tak.
jihyo : bukan korang?
yoona : tu pistol air lah takkan aku nak tembak kawan aku yang aku sayang ni*peluk jihyo*
jihyo blur dengan apa yang terjadi.
minki : niat kitoorang sebenarnya bukan nak culik kau tapi... sebernanya kitoorang nampak ada van hitam yang sedang memeharti kan kau
bambam : sebab tu lah aku dengan minki tekup mulut kau pastu heret masuk dalam van kitoorang.
jihyo baru perasan situasi itu,rupanya mereka bertiga ingin menyelamatkannya.
jihyo : kau tahu ke tu van sapa?
minki : aku syak suga tapi takkanlah dia nak upah orang bunuh kau sedangkan dia tak tahu pun kau hidup.
jihyo : jungkook tahu aku hidup.
bambam : jungkook dah putus tunang.
jihyo : hah?
yoona : tunang dia mengamuk bila jungkook buat macamtu *ketawa jahat*pastu aku adalah jugak dengar apa yang tunang dia cakap masa mengamuk.
jihyo : apa?
bambam : dia cakap dia nak bunuh perempuan yang menyebabkan jungkook berubah macamtu.
jihyo : sapa perempuan yang dia nak bunuh tu?
minki : kau
jihyo senyap,suasana hening seketika.
yoona : tzuyu ada kat sini.
jihyo : *terkejut*
yoona : dia ugut joy, dia cakap nak bunuh kau tapi joy tak bagi tzuyu cakap kalau joy tak tinggalkan kau dia akan bunuh kau , sebabtu joy bagi alasan nak kerja kat seoul.
jihyo : joy kat mana sekarang?
minki : dia koma,5jahitan di perut 3jahitan di tangan dan 7jahitan di kepala.
YOU ARE READING
THE DOCTOR
Romancedisebabkan hanya saiz tubuh badannya dia dihina dan dicaci oleh suaminya sendiri dan keluarga suaminya,satu hari bila songjihyo give up dengan kata² hinaan suaminya dia meminta cerai dan dia pergi ke luar negara kerana ingin mengubah dirinya. 3tahun...