27

1K 141 61
                                    

meanwhile yoona,bambam n minki...

selepas mereka bertiga jumpa tempat penginapan mereka membuat keputusan ingin mencari kedai makan.

kedai makan

minki : *menghentikan kereta secara mengejut*

bambam,yoona : shial!!

minki : mian² *ketawa*

masuk saja dalam kedai makan itu seorang pakcik menghampiri mereka dan menanyakan pesanan mereka.

bambam : bagi kami taik cicak nya pakcik.

pakcik : ok*tulis pesanan atas buku*

bambam : saya main² je pakcik ada ke orang nak makan taik cicak?*gelak*

yoona : *pukul kepala bambam*tak payah berloyar buruk kau kat sini,bagi kami daging untuk 3orang makan.

pakcik : o--ok

alahai lurus nya pakcik ni😂

selepas pesanan mereka sampai mereka bertiga menjamu makanan itu dengan berselera.

min-jung : pakcik!! bagi saya daging yang saya tempah semalam..

pakcik : nae!!

yoona yang agak kenal dengan suara itu terus melihat ke arah tuan empunya.tetapi bukan jihyo yang dilihat perempuan lain yang sedang melindung jihyo.

min-jung : *ambik daging*saya pergi dulu.

yoona yang masih bergelut ingin melihat jihyo itu dipehartikan oleh bambam dan minki.

bambam : *tayang muka depan yoona*

yoona : ish tepilah*tolak muka bambam*

minki : *berdiri depan yoona*

yoona : *tolak minki pakai kaki*

minki : arghh sakit onggok.

jihyo hanya berjalan pergi dan melunjur dengan papan skateboard nya

yoona : padan muka,eoh mana budak tu?

minki : kau cari siapa?*berdiri*

yoona : korang berdua ahh ni,aku baru nak tengok muka budak perempuan takdi suara dia macam orang yang aku kenal.

bambam,minki : siapa?

yoona : songjihyo

meanwhile jihyo

min-jung : halmeoni jeon ni ada daging sikit jangan lupa makan dengan anak halmeoni jeon ok?

halmeoni jeon : arra,halmeoni tak sangka ada lagi anak muda yang baik pada zaman ni.

min-jung : eh mana ada lah saya mana ada baik sangat*kembang*

selepas berborak dengan halmeoni jeon jihyo mula berjalan-jalan,papan skateboardnya di pegang topi yang setia berada di kepalanya di pusing kan kebelakang seperti gaya hi-hop.

bila kakinya terasa leguh dia mula meletakkan papan skateboard di jalan itu dan duduk bersila atas papan itu dia menolak dengan kedua tangan nya agar papan itu bergerak menuruni bukit.

min-jung : fiuuuu best siaa!! korang patutt cuba!!

seronok saja muka jihyo apabila menuruni bukit dengan cara begitu

min-jung : bluer bluerr bluer haih letih

selepas jihyo sudah turun bungkit dia mula naik papan itu secara normal.gila ke nak duduk bersila atas tu kalau orang kampung nampak tak ke dicop gila.

THE DOCTORWhere stories live. Discover now