Ben Yoora kendi yalnızlığımda boğulan 18 yaşında bir kızım. Herkes bana ruh halimin iyi olmadığını söylerler, açıkçası onları takmıyorum.
Annem ve babamı 4 sene önce kaybettim. Ben ve abim jungkook ile tek yaşıyorum.
Hayatta bir tek abim var.
Bazen ona iyi bir kardeş olamadığımı
Düşünüyorum.Kendi kararlarımı kendim verir ve herşeyi düzeltmeye çalışırım tıpkı yetişkin biri gibi.
Hayatımda abimden başkasını istemiyorum. Herkez bana tuhaf gibi geliyor. Sanki bu dünyadan hiç ayrılmayacak gibi.
Şimdi bana bu kız nediyor diyebilirsiniz ama gerçekler herzaman acıdır. Bunu size asosyal bir genç kız söylerse inanmazsınız
Ama malesef bu doğru.Şimdi size biraz kendimden bahsedeyim
Lise son sınıfa gidiyorum. İçime kapanık bir kızım okulda kimseyle konuşmam
O yüzden pek iyi davranmazlar bana hep dalga geçip laf atarlar ama bilmiyorlarki benimde sabrımın bir sınırı var.Karete ve kickboks bildiğim doğrudur siyah kuşak beşinci dan danım .
Aslında güzel bir kızım,ama güzelliğimi kimseye göstermeye niyetim yok.
48 kiloyum siyah uzun saçlarım ve koyu mavi gözlerim var. Sen koreli değilmisin diyeceksiniz. Evet koreliyim ama annem türk babam koreli oyüzden anneme benzemişim. Annem güzel bir kadındı.Tabiki babamda yakışıklıydı abimde babama çekmiş.
Okulda bütün kızlar abimin üzerine atladığı için abimin kurtarıcısı olurum.Abim bana ne kadar teşekkür etse az tabii.
Siyah benim rengimdi hep siyah giyinirim okuldakiler bana hayelet gibi baktıklarını biliyorum
Ama takan varmı YOK.
.
.
.
.
SELAM ARKADAŞLAR İLK DEFA YAZIYORUM YAZIM YAYNIŞLARIM
OLABİLİR LÜTFEN KİTABIMA BAKMADAN GEÇMEYİN
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘