İçiniz kor gibi yanarken susmak acıların en beteridir.
Sabah uyandığımda saat daha yediydi
Okul sekiz buçukta başlayacaktı. acaba abim hala o Sürtük kızla birlikte mi?
Ben bunları düşünürken belimde gıdıklanma hissettim arkamı döndüğümde jimin kollarını belime dolamış koala gibi uyuyordu.Düşünüyorum ben bu adamı hak edecek ne savap işledim?
Ben onun yüzünü ayrıntısına kadar incelerken birden gözlerini açtı Aishh~yakalandım işte lanet olsuun birde pişkin pişkin sırıtıyor.Jim'in:Çok baktın yüzüm çürüyecek ahh tanrım yakışıklı olmak çok zor
Egolu jim'in Allah seni alsın birde isyan ediyor"eh tenrem yekeşekle elmek çek zer"
Ben: Jim'in egona sıçıyım emi.
Jim'in : Aaa sevgilim hiç yakışmıyor sana böyle sözler.
Evvet jiminin bu sözlerine alınmış gibi yapacaktım ve haftalarca trip atacaktım niahahahaha çok psikopatım.
Ben: Eğer beni seviyorsan böyle kabullen ben böyle biriyim. eğer istemezsende anlarım.
Diyip hızlıca yataktan kalkıp odadan çıkıyordumki jimin belimden tutup kendine çekti ve burnuma küçük bir öpücük bıraktı
Jimin:Şaka söylemiştim sevgilim hem nasıl söz öyle ben senin herşeyinle seviyorum ve "seni asla bırakmıyacağım"
Jim'in bana yavru köpek gibi bakıyordu işte ben yine dayanamadım ve planımdan Vazgeçtim jim'in hala gözlerimin içine bakarken hızlıca yanağına küçük bir buse kondurdum. jim'inin gülümsemesi yayılmış gözleri kısılmıştı. jim'in böyle gülerken içimin yağları eriyordu ben hala ona bakarken...
Jim'in:İşte benim sevgilim .Ama daha fazla öpücük istiyorum bu hiç inandırıcı değildi.
Utandım.. Utanıyorum... Utanmaktan geberdim...
Şuan kesin dometese benziyordum jiminin görmemesi için kafamı eğdim ama nafile...
Jim'in"hadi ama benden utanmana gerek yok"deyip eliyle çenemden tutup kaldırdı ve dudağıma küçük bir öpücük bıraktı. Daha fazla utanmamak için;
Ben:Şey... Hı... Jim'in çabuk ol okula geç kalacağız.
Jim'in :tamam tonbiğim sen üstünü değiştir bende kahvaltılık birşeyler hazırlayayım.
Tamam diyip gardolabıma gidip formalarımı aldıktan sonra ne olur nolmaz diye kapıyı kilitledim sonuçta jim'in bu herşeyi yapabilir.
Hızlıca üstümü giyip aynanın karşısına oturdum evet birazcık makyaj yapacaktım.
Hızlıca makyajımı yapıp aşağı indim.
Büyük ihtimal jim'in mutfaktaydı.
Mutfağın kapısına geldiğimde jimin arkası dönük bir şekilde yemek hazırlıyor bir yandanda şarki söylüyorduAman tanrım sesi ipek gibi narin ve ince dayanamıyıp hızlıca arkasından sarılıp kollarımı göbeğinde bağladım.
Ben:Benim sevgilimin sesi ne kadar güzelmişşşş
Diyip yanaklarını sıktım.Jimin:Ah.. Şey evet hadi okula geç kalmıyalım.
Utanmıştı... Evet kesinlikle.
Hızlıca kahvaltımızı yapıp okul yoluna koyulduk.
Yine sıkıcı bir gün demiyeceğim çünkü gün boyu yanımda olacak beni bırakmaya kıyamıyacak olan bir sevgilim var
Sen hep yanımdasın park jimin sensiz geçecek günleri düşünemiyorum bile...
SELLAM ARKADAŞLAR KİTABIMI YAVAŞ YAVAŞ İÇİNE EDİYORUM AMMA LAKİN TOPARLİYACAĞIM
SİZLERİ SEVİİİİİREM 😘😘😘😄😘😘😘😚😘😄😘😘😘😘😘😘😘😘😘