BÖLÜM~~13

40 3 0
                                    

Birine hoşçakal diyebilecek kadar cesaretinizi toplarsanız hayat size yeni bir merhaba ile selam verir.

Yoğun baş ağrısıyla Uyandığımda başka bir evdeydim gözümü evde gezdirirken jimin yanıma gelip;

Jimin:İyimisin Yoora.

Ben:jimin benle konuşma.

Jimin:neden yoora

Ben:yaa bide neden diyor, oğlum seni kızla öpüşürken gördüm tambir yüzsüssün park JİMİN!!

Jimin:herşeyi anlatıcam beni dinle

Ben:istemiyorum seni din-

Demeden jimin dudaklarıma yapıştı baya öylece durmuştum, kendime gelip jimini omuzundan ittim

Ben:ne yapıyorsun jiminnnnnnnn

Jimin:ne yapayım susmuyordun hem sevgilimi istediğim gibi öperim.

Ben:hah sevgiliymiş

Jimin:neyse beni dinle. Okuldayken tenefüste Re in yanıma gelip konuşmak istedi konu ne dediğimde yoora ile ilgili dedi bende senin adını duyunca tamam konuşalım dedim. Re inle okulun bahçesine indik  arka bahçeye geldik. Re in öylece duruyordu bende ne diyeceksen dermisin dedim ve bunu dememle beni öpmeye başladı yemin ederim karşılık vermedim olayın şokuyla biraz durmuş olabilirim ama kendime gelince hızlıca ayrıldım sonra sen geldin işte.

Gözlerim dolu bir şekilde jimine bakıyordum oda bana umut beklercesine bakıyordu, hızlıca ona sarılıp ağlamaya başladım

Ben:jimin sende beni bırakıcaksın sandım.

Jimin:şşş... Güzelim ağlama ben senin daima yanındayım.

Ben:jimin uykum geldi bugün benimle yatarmısın.

Jimin:tabiki bitanem sen iste.

Jiminle el ele yukara çıktık ve kendimizi yatağa attık. jimin bana sıkıca sarılmıştı, bende ona kollarımı dolayıp başımı boynuna gömdüm.

Ben:bir şey unuttum.

Jimin:Neyi unuttun tombiğim.

Kafamı jiminin boynundan kaldırıp hızlıca dudağına koccaman bir buse bıraktım.

Jimin:Bak bunu sevdim •sırıtır•

Ben:Ya ne gülüyorsun her zaman olmaz bak bu

Jimin:Tamam tombiğim hadi uyuyalım. Rüyanda beni gör.

Ben:sen zaten yanımdasın gerek yok.SENİ SEVİYORUM.

jimin:Bende SENİ SEVİYORUM tombiğim

Jiminin mayıştıran kokusu ve ninni gibi sesiyle yavaşça gözlerim kapanıyordu.

Sevmek çok güzel bir duygu, her insan sevmeli ve sevilmeli. Ben bu duyguyu tadıyorum, umarimki bu duyguyu ömrümün sonuna kadar tadarım. Artık yaşama sebebim vardı .

eminimki üzülüp ağlıyacağım günlerde sen yanımda olucaksın. PARK JİMİN
.
.
.
.
.
.
.
.SELAMM ARKADAŞLAR SİZE SORUM VAR OPPACIMISINIZ? OPPACI DEĞİLSENİZ BİLE BİASINIZI BAŞKA KIZLARLA GÖRÜNCE NE YAPARSINIZ?
😘😄😘😄😘😀😄😘😀😘😀😘😀😀😘😄😄💗💗💗💗💗💗💗💘💗💘💗💘

Do You Go~~pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin