BÖLÜM~~11

34 4 0
                                    

En sonunda sadece anlamadığımız riskler için pişman olacağız.

Sonunda okul bitmişti, sınıftan çıktığımda jimini bulmak için bahçeye indim. Etrafıma baktığımda jimin yoktu. Arka bahçededir diye arka bahçeye doğru ilerledim. tam sağıma bakıcaktımki konuşma sesleri geldi.

Ra ın:jimin seni seviyorum

Kız bunu derdemez jiminin dudaklarına yapışmıştı ve..ve jimin hiçbirşey yapmıyordu.

Ben bu hayatta mutlu olamiyacakmıydım, benimde hayallerim vardı, en önemlisi sevdiğim bir adam vardı.

Aciz insanlar ağlar demiştim dimi evet şuan istemesem bile ağlıyordum demekki aciz bir insanmışım.

Daha fazla kendimi yıpratmamak için hızlıca yanlarına gittim. Jimin çoktan ayrılmıştı.

Ben:Yazıklar olsun jimin. Sana güvenmiştim. Herkes aynı değildir dedim ama bak ne yaptın?

Jimin:Yoora gördüğün gibi değil bak ben...

Ben:kes sesini jimin bidaha bana görünme.

Diyip ikisine acır gibi baktıktan sonra oradan hızlıca ayrıldım.jimin arkamdan bağırmıştı ama dönüp bakmamıştım bile koşmaya devam ettim.

Yorulmuştum. Ama han nehrine kadar koşmuştum. Hızlı adımlarla banka gidip oturdum. Bir süre gözüm kapalı durmuştum. Yanımda bir haraketlenme olmuştu kafamı çevirdiğimde uzun yakışıklı bir çocuk bana bakıyordu.

J hope:merhaba

Ben:merhaba

J hope:çok kötü görünüyorsun eğer bir derdin varsa bana anlatabilirsin dinlemeyi severim.

Çocuğa söyleyip söylememe arasında kaldım, en sonunda derdimi dökme isteği gelmişti. Ve çocuğa dönüp herşeyi anlattım.

J hope:zor şeyler yaşamışsın,ne diyeceğimi bilmiyorum.

Ben:bende ne yapacağımı bilmiyorum.

J hope:hey bu akşam kafanı dağıtmak için bara gidelim mi ?

Biraz düşündüm. Gerçekten kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı.

Ben:tamam olur.

J hope:o zaman bana telefonunu ver ona göre haberleşiriz.

Tamam deyip telefonumu verdikten sonra vedalaşıp, eve gittim.
Eve geldiğimde abim evde yoktu. Hızlıca odama girip akşam için kıyafet hazırladım .akşama kadar biraz kestirmek için yatağıma girip, gözlerimi kapattım...
.
.
.
.
.
.
SELAM ARKADAŞLAR OY VERMEYİ UNUTMAYIN
😘😄😘😄😘😘😘😄😘😄😘😄😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Do You Go~~pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin