BÖLÜM~~1

78 2 1
                                    

Bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirirseniz ilk vazgeçeceği insan siz olursunuz

Sabah alarmın sesiyle sıçradım gerçekten ilerdeki duvara yapışıyordum neden derseniz Mickel jasckon çalıyordu kesin bunu sevgili abicim jungkook ayarlamıştı
Aishh~~

Yataktan kalkıp lavobada günlük rutinlerimi hallettikten sonra okul formamı giydim. Lanet olsunki bugün pazartesiydi .Bu okul etekleri neden kısa sanki kumaş yetmedi bu ne ya
Aishh~~iç sesimle konuşuyorum .

Hızla odamdan çıkıp abimin odasına girdim. Öküz gibi yatıyordu hala, insan dıştan bakınca yakışıklı kibar görebilir ama öküzlüğünü birtek ben bilirim.
Jungkook u dürtüm gıdıkladım ne yaptıysam uyandıramadım. Sonra aklıma bir fikir geldi ve direk lavoboya gittim kovayı soğuk suyla doldurduktan sonra musluğu kapatıp lavobodan çıktım. Salak salak sırıtarak yatağın başucuna geldim ve kovayı abimin üstüne boşalttım.

O sinirle solurken bende kahka atıyordum sonra ayağa kalkıp bana doğru gelmeye başladı bende yavaşça kapıdan sıyrılarak merdivenlerden koşmaya başladım hüsein bold gibi koşarkenn...

Birden son basamakta yere yapıştım şuan yerle aşk yaşarken jungkookun kahkaha sesleri geldi sinirimden kuduruyordum jungkook yanıma gelip beni yerden kaldırdı.

Jungkook:benim sakar kardeşiim hızını alamadı vee paat yere yapıştı. Dur yere bakayım bişeyi varmı.

Ben:yaaa jungkook

Jungkook:ne dedin sen ben senin abinim abicim diyeceksin.

Ben:1.sen benden sade 5 ay büyüksün 2.ben abiciim demem ergen Veletler gibi

Jungkook:1.gine'de büyüğüm 2.sen bir ergen veletsin hahah.

Ben: Aish~ tamam abicim okula geç kalıyoruz

Jungkook: hah şöyle canım kardeşim üstümü giyinip geliyorum

Abim ne kadar gıcıklık yapsada onu canımdan fazla severim ona birşey olsun istemem elimdeki tek mücevhere.

Ben kahvaltılık birşeyler hazırladıktan sonra sevgili ABİCİM aşağı indi ve kahvaltı masasına oturduk

Jungkook:Yoora sana birşey soracağım.

Ben:sor ağbi

Jungkook:yoora benim bir sevgilim var.

Yoora abisine donmuş bir vaziyette bakarken gözleri dolmuştu kendisinin bile sevmeye kıyamadığı abisinin bir sevgilisi vardı.

Yoora hızla ayağa kalkıp kulaklığını ve çantasını alarak kapıdan çıktı. Peşinden abisi de çıkmıştı Yoora ağlayarak yürürken arkadan bir el yooranın kolunu tuttu bu jungkooktu.
Yoora hızlıca kolunu çekip otobüse bindi jungkook ise arkada baka kalmıştı.

Yoora otobüsten inip okul bahçesine girdi.Herzamanki gibi siyah giyinmişti, baştan aşağıya.

Herkes Yooraya bakıyordu ama yoora hiç aldırış etmedi ve sınıfına ilerledi.

YOORA ANLATIMI

sınıfa girdiğimde kimseyi umursamayıp direk sırama oturup kulaklığımı taktım ve dış dünyadan uzaklaştım (şarkı:l need u)

Şuan rahatlamıştım kapşonum yüzümü kapatıyordu ve bende tavana bakıcak şekilde oturup gözlerimi kapadım.

Yaklaşık 5 dakika sonraa...

.
.
.
.
.
.ACIMASIZ BEN BURDA BIRAKTIM
AMA YENİ BÖLÜM GELECEKKKM
HEPİNİZ SEVİLİYORSUNUZ.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Do You Go~~pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin