BÖLÜM~~5

47 2 0
                                    

Yanımda kimse olmadığından değil, yalnızlığın yalnız olduğumu söyleyebileceğim kimse olmadığı için yalnızım ben...

Sabah uyandığımda daha alarmım çalmamıştı. Yatağımdan çıkıp lavoboda işimi hallettikten sonra abimin odasına girdim.
Ne kadar çok abimi görmek istemesemde kaldırmam gerekti.

İçeri girdiğimde herzamanki gibiydi. Öküz hala yatıyordu. Hızlıca yanına geldim ve uyandırmaya çalıştım sadece çalıştım milim kıpırdamamıştı. Ashh~~ daha fazla uğraşamıyacağımı bildiğim için hızlıca yüzüne tokat attım .Aniden sıçramıştı.
Onun bağırmasını beklemeden,

Ben:uyanmamıştın uyandırdım.

Jungkook:aman sağol yaa çok nazik uyandırdın.

Gözümü devirip odadan çıktım ve üstümü giydim aşağı indiğinde abim kahvaltı masasında beni bekliyordu

Jungkook:sanada günaydın
Ben:günaydın (좋아 침!)(size bir güzellik yapayım dedim)

Kahvaltı boyunca abimle hiç konuşmamıştık. Sofrayı kaldırdıktan sonra ayakkabımı giyip abimi bekledim.

Jungkook:hadi gidelim.

Kafamı sallayıp dışarı çıktık okula yürüyerek gidecektik okula yaklaşırken önümüze dünki 4 çocuk çıktı içlerinden biri

Tae:selam
Jungkook:selam siz yeni gelenlersiniz dimi

Jim'in :evet ben Jim'in yanımdaki Tae onun yanındaki suga onun yanındaki ise jin

Jungkook:bende jungkook okulumuza hoşgeldiniz.

4 çocuk soran gözlerle bana bakarken ben onlara bakmaya tenezzül etmiyordum.

Jungkook:Afedersiniz bu kardeşim Yoora kendisi biraz içine kapanıktır.

Jim'in:sorun değil.

Bu çocuk niye herşeye atlıyor. Sana soran oldu sanki

Yavaşça okula doğru yürürken  çocuklar abimle konuşa konuşa yürüyordu abim onlarla iyi anlaşmışa benziyordu ama ben birtek suga yı sevdim benim gibi kendi halinde jim'in ve tae çok konuşuyordu jin ise sade yemeklerden bahsediyo sanki evin hanımı ashh~herneyse.

Okula girdiğimizde herkes bize bakıyordu heleki kızlar bana gözleriyle ışın yolluyorlardı hızlıca abimlerin yanından ayrılıp sınıfa girmiştim abim ne kadar daldıysa beni bile farketmedi sade jim'in farkedip bakmıştı. sanki karşısında ayı oynuyor durmadan bakıyordu .en az kızlar kadar sinir edici bir tip.

Hızlıca sırama geçip oturdum 5 dakika sonra herkes gelmişti bayan lee de onların arkasından sınıfa girdi. Bayan lee'yi selamlıyıp geri oturduk.
Derslerimi soruyorsanız matematik hariç hepsi iyiydi . matematiğe ne kadar çalışırsam çalışayım olmuyor.
işte yine başlıyordu azab-ı matematik

Do You Go~~pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin