BÖLÜM~~10

38 3 0
                                    

Güzel bir gülüş karanlık bir eve giren güneş ışığına benzer

2 GÜN SONRA

Sabah telefonumun sesiyle uyandım, arayan jimindi dün akşam telefon numarasını vermişti. Aramayı cevaplayıp,

Ben:Efendim jimin

Jimin:tombiğim aşağıda seni bekliyorum bu arada okula geç kaldık

Ben:neee hemen geliyorum.

Jimin:Tamam tombiğim bekliyorum.

Hızlıca rutin işlerimi hallettikten sonra makyaj masasına geçtim. Dün abimin çakması bana tipsiz olduğumu kimsenin bakmayacağını söyledi, bakalım kim tipsizmiş.

Okul formamı giydim, eteğimi yukarı çekmiştim. Sonuçta onlardan eksiğim yok fazlası var. Eteğimi çektikten sonra hafif makyaj yapıp saçlarımı açık bıraktım.

Aşağı indiğimde abim çoktan gitmişti. Bu arada abime jiminle sevgili olduğumu söylemiştim , hoş karşılamıştı zaten bana bir şey söylemeye hakkı yok. Hızlıca evden çıkmıştım jimin arabasına yaslanmış bekliyordu.

Beni gördüğünde baya süzmüştü.

Ben:selam!

Jimin :Selam aşkımda, niye böyle giyindin?

Ben:bilmem böyle giyinmek istedim. Neden?

Jimin:eteğin çok kısa ve güneş gibi parlıyorsun. Sana erkekler bakarsa varya okulu başlarına yıkarım.

Ben:chimchimim sen benim yanımda olduğun sürece bana hiiiiç birşey olmazz. hadi okula geç kaldık gidelim.

Jimin tamam diyip arabaya bindik okula gidene kadar hiç konuşmamıştık, okula geldiğimizde herkes bana bakıyordu jimin ise onlara alev fışkırtıyordu. Jimin aniden belimden tutup kendine yaklaştırdı.

Ben:napıyorsun jimin.

Jimin:Ayılara karşı seni koruyorum.

Ben:kkkkkkkk, jimin

Jimin:hmm

Ben:seni seviyorum.

Jimin :bende seni seviyorum tombiğim.

Sınıfa ilerlerken herkes bize bakıyordu, ama umrumda değildi.

Sınıfa girdiğimizde ooooo sesleri geldi
Gülümseyip sıramıza oturduk.

Başlıyordu fizik dersi.....
.
.
.
.
.
.
~~SELM ARKLR YAZMYA ÜŞNYOM.
😄😄😀😄😀😄😄😀😄😀😄😀😀😄😀😘😘😘😘

Do You Go~~pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin