Jungkook
Civěl jsem na něj jak péro z gauča.
„Prosím?" vybídl jsem ho, aby to zopakoval, protože si myslím, že jsem špatně rozuměl.
„Sex – pojďme SEXOVAT~!" skákal po gauči s rudým obličejem.
„T-Tae! Jak tě mohlo něco takového napadnout?!" okřikl jsem ho a stáhl ho na gauč, aby si sedl.
„J-j-j-j-já... ch-chci to... a-a-a... n-no..." koktal a očima sledoval všechno jen ne mě.
„Tae, uklidni se." zasmál jsem se nervózně.
Zhluboka se nadechl a vydechl.
„A teď mi řekni, jak tě zas tohle napadlo." zamračil jsem se.
„P-prostě to chci zkusit a c-cítím, že s tebou se n-nebudu bát." zašeptal a snažil si skrýt svůj rudý obličej v dlaních.
„Nemyslím, že je to správné. Promiň, Tae." povzdechl jsem si a vstal, že si zajdu pro něco k pití.
„P-počkej!" chytil mě Tae za zápěstí a stáhl mě pod sebe. „Nech mě to zkusit... Prosím."
Celý jsem ztuhl pod tím jeho výrazem, co právě měl. Pomalu se ke mně nahnul a políbil mě. Rty přitiskl na ty mé o něco silněji a začal s nimi pohybovat. Nemohl jsem to vydržet, tyhle nejisté a nezkušené polibky mě nutily šílet.
Jak?! Jak mě může dostat něco takového?!
Prsty jedné ruky jsem mu vpletl do vlasů a přitáhl jsem si ho blíže. Začal jsem s ním spolupracovat, když v tom mi najednou vjel rukou pod triko a já se málem posral, jak jsem se té ledové ruky lekl. Tae se rty přesunul na můj krk a rukou mi projel přes bradavku, v tu chvíli jsem vyměnil naše pozice.
„Nečekej, že budu dole, chlapečku." zavrčel jsem mu do ucha nadrženě a na to jsem si hned stáhl triko.
Ten jeho červený obličej s vykulenýma očima byl prostě k nezaplacení. Sklonil jsem se k jeho obličeji, abych mu mohl předvést, jak se správně líbá. Tae se za chvilku chytl a zjistil jak na to. Naše jazyky vedly III. světovou, nakonec se Tae, ale vzdal a přenechal mi kontrolu. Chytil jsem lem jeho trika a přetáhl mu ho přes hlavu, triko následovaly hned kalhoty se spodním prádlem. Rukama se začal okamžitě zakrývat.
„Co to děláš?" řekl jsem trochu pobaveně a začal jeho ruce odtahovat od jeho těla.
„Nejsem jako ty, Yugyeome. Nemám žádné svaly, nevypadám tak dobře. Jsem jako smrt." popotáhl.
Pořádně jsem si ho prohlédl. „Jestli takhle vypadá smrt, tak se na ni těším."
Tae se zarazil a z koutku oka mu stekla slza. „Neříkej takové věci."
„Tak mě je nenuť říkat." zašeptal jsem a spojil naše rty.
Tae chytl okraj mých kalhot a začal mi je stahovat. Byl to pokus nevydařený, takže jsem se musel trochu zasmát. Když jsem si teda sundal kalhoty, vrátil jsem se opět k Taeho rtům. Rukou jsem mu začal přejíždět po těle a on mé pohyby kopíroval. Pevně jsem v ruce stiskl jeho penis a on se s hlasitým vzdechnutím prohnul v zádech.
„Ať jsou pořádně vlhký." strčil jsem mu pod pusu 3 prsty volné ruky.
Tae je okamžitě začal prsty jakkoli ocucávat, žužlat, sát, myslel jsem, že už z toho mi praskne pták. Vyndal jsem mu prsty z pusy a přesunul je k jeho prdelce. Párkrát jsem obkroužil jeho vstup a pak do něj pronikl jedním prstem.
ČTEŠ
✔️You Lied? |j.jkx.k.th|CZ✔️
Fanfiction❝Byl jsem pro tebe jen hračka?!❞ ❝Pochop, začínal jsem se nudit a ty jsi byl snadná kořist...❞