Minden 16 éves koromban kezdődött, mikor apám neki akart rontani anyukámnak egy késsel, de én -őt megelőzve- döftem bele a legnagyobb konyhakésünket szívébe és forgattam meg még párszor. Ő pedig a földre rogyott és fetrengett, az egyre növekvő vörös tócsában, minek elég fémes szaga volt.
Ami tetszett. Kifejezetten.
Letérdeltem és ujjamat belemártottam a vörös folyadékba, majd lenyaltam róla. Nos igen. Mikor egy vámpír elösszőr kóstól vért... Elég telhetetlen lesz. Így rátámadtam anyámra aki csak sikított, de már mindegy volt neki.Ez volt 102 éve. Pontosan számolva. Egy Öregedő lélek, fiatal testben. Igazán jó érzés...
Amugy Hali! Min Hara vagyok. Vámpír. A vámpír tanács legfiatalabb tagja. Azaz, majd leszek, ha a nevelő apám feldobja a talpát. Blablabal...
Jahh kis mosolygós pofim. (XD)
Számtalan ember vérét szívtam már ki az utolsó cseppig. De ez a dinasztia része. Persze állatok vérét is szívhatnánk, de mi ezt, puszta élvezetből csináljuk. (Meg persze azért mert éhesek vagyunk, és az ember vér édesebb, mint az állatoké)
És Nekünk a Tenebris dinasztiának, vannak ellenségeink, akik nem mások mint, a Vesperum dinasztia. Akik szintúgy vámpírok. Ez a viszály, évszázadok óta forr, a két család közt. De, szerintem már ők sem tudják, minek vagy, miért harcolnak.
A Vesperum dinasztiának, 7 örököse van. Ők heten alkotják a "Fiatal Vámpírok Tanácsát", amire kötelező lenne elmenni, de rendszerint nem szoktam. Nem szeretném azt a hülye, önelégült fejüket látni.
Bár...csak egyszer láttam őket. És csak a nevüket tudom, de ennyi. Szerintem nem is szeretnék többet tudni róluk, szóval továbbra sem megyek el.Jajj igen. Kifelejtettem a legjobb barátnőmet, Kim Jiwoo-t.
Na, ő az én "ördögi ikrem". A leges legjobb barátnőm.Egy nagyon kedves, okos, inteligens, segítőkész és pozitív ember. Ergó: részben csak az ellentétem. Szeret másokon segíteni, de ő is előszeretettel gyilkol. De csak és kizádólag velem. Imád enni és táncolni, meg persze énekelni. Amit én sem utasítok vissza.
Szóval ennyi lettem volna mára.
_____________
Dream On!
_____________Hey! Ez egy új ff. Lesz. De sztem rájötettek. Xd . na mindegy további szép napot.
Love Hara❤
YOU ARE READING
🔪Gyilkos ösztön | M.Y. ff.
FanfictionKi tudja, mikor kezdődhetett...? De azt tudom..., hogy lassan eluralkodik rajtam...