Beletörődés...

791 64 13
                                    

Nagyot sóhajtottam, mikor a hatalmas bejáratiajtó elé értünk, amit két -őrnek nem nevezhető- gorilla vigyázott.

Egymásra néztünk Jiwoo-val, majd magabiztosan indultunk meg a bejárar felé.

Mihelyst odaértünk, a két "őr" keresztezte elöttünk dárdáikat, kényszerítve, hogy megálljunk.

-Már elnézést, de bemennénk.-mondta Jiwoo kedvesen az őröknek, akik ránk se hederítettek. Csak szüntelen, a dárdáikat tartották "x" alakzatba.

-Öhm...mondtunk valamit...-mondtam, mostmár én, kicsit idegesebben.

Igen, engem elég könnyű felhúzni. Viszont Jiwoo, maga a "Zen", a megtestesült nyugalom. Nagyon nehezen lehet felhúzni, de ha sikerül... Akkor pusztul az emberiség.

Az őrök, egy fikarcnyit sem szerettek volna ránk figyelni, így gondoltam beengedem magunkat.

Mély levegőt vettem és erőm segítségével, mind két őrt egy hatalmas szél hullámot képezve, felkaptam és méterekkel alrébb repítettem.

Jiwoo egy elismerő mosollyal és egy jelentőségteljes tapsal jutalmazott, én pedig szinészien meghajoltam, majd magam elé engedtem a lányt aki betolta a hatalmas, díszes ajtót

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jiwoo egy elismerő mosollyal és egy jelentőségteljes tapsal jutalmazott, én pedig szinészien meghajoltam, majd magam elé engedtem a lányt aki betolta a hatalmas, díszes ajtót.

Jiwoo egy elismerő mosollyal és egy jelentőségteljes tapsal jutalmazott, én pedig szinészien meghajoltam, majd magam elé engedtem a lányt aki betolta a hatalmas, díszes ajtót

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Beérve halk zene és italozó emberek látványa fogadott minket, aminek örültünk, hisz hangulat az van, így, lehet mégsem lesz olyan borzalmas ez az összejövetel.

Odamentünk az egyik ablakhoz-ahol volt egy kis hely- és ott vártuk a fejleményeket.

Közben hozzánk is megérkezett a szolga fiú, aki az italokat osztogatta a vendégek számára. Mindketten elvettünk egy pohár bort, majd azt iszogatva kezdtünk el beszélgetni.

-Én...nem is tudom, szerinted fogjuk látni őket?-kérdezte Jiwoo, kicsit összébb húzva magát.

-Hát mivel ők tartják ezt a szart, ezért gondolom igen.-kuncogtam, magamba pedig kínzott a tudat, hogy nekem és egy számomra ismeretlen embernek, milyen sorsa lesz...

-Jó, de nem úgy értettem. Hanem úgy, hogy szerinted lesz ilyen elbeszélgetés szerűség, tudod...velünk, miután elmentek a vendégek?-boncolgatta tovább, bennem pedig most tudatosult a felismerés, hogy igen, fogunk találkozni és igen, beszélni is. De lehet Ő sem tud a jóslatról-amit nekem sem kéne...- ezért tudunk normálisan, feszkó nélkül dumálni. Hisz az is rádob még, hogy nem is ismernek...

-Igen. Biztos vagyok benne, hogy ilyesmire sór fog kerülni.-bólogattam határozottan, majd megittam az utolsó korty boromat is.

-Amúgy... Mi is volt az, amit még nem mondtál el nekem?-húzta fel szemöldökét barátnőm kérdően.

Félre nyeltem kérdése hallatán. Nem mondtam még el neki. Teljesen kiment a fejemből...

-Khm...-Köszörültem meg végül a torkomat. Majd összeszedve magam megfogtam a kezét, majd a legközelebbi mosdót felkutatva, bezártam magunkat, megnéztem a fülkéket, hogy nem e tartózkodik bent valaki, majd miután megbizonyosodtam róla, hogy minden tiszta, barátnőm elé álltam, majd mély levehőt véve belekezdtem.

Elmondtam neki azt, hogy hogyan hallottam meg a bácsikámat az egyik tanácstaggal beszélgetni és azt is, hogy ezután nagy kiborulásomba, megkerestem Yoongit, a másik család kodexében...

-HOGY MII?-kiáltott fel, kicsit hangosan Jiwoo.-Hara, ezt nem mondod komolyan...-láttam a szemében az enyhe kétségbeesés és némi boldogság fényét.-Most... Nem tudom, hogy örüljek, vagy sirjak-e...-nevetett kínosan.

-Nem tudom, hogy miért örülnél ennek, amikor ez borzalmas. De mivel a jövőnk múlik rajta... Ezért muszáj. Beletörődtem.

És itt értem el arra a pontra, hogy beletörődjek. Lehet, hogy teljesen ellene vagyok, lehet, hogy az ismeretlen negatív kitevő lesz, de ahogy a Bácsikám mondaná, "Kipróbálni, ki KELL." szóval, belevágok, és nem érdekel a végkifejlet, az a jövő, azt majd a jövőbeli Hara elintézi. Nekem most nem a távoli jövőre kell összpontosítanom, hanem a közeledő jövőre. Ami lehet, egy óra, vagy pár perc múlva következik be, de minél elöbb akarom. Hogy tudjam, mire számíthatok.

________________

Sziasztok!
Elösszőr is, elnézést kérnék, hogy eseménytelen és uncsi lett a rész. (ugyan azt jelenti, nem baj...fáradt vagyok 😂👌)  Minél elöbb próbálom hozni a kövit!❤
Ja, és az sem utolsó szempont, hogy rövid is lett.😅
Tényleg Sok, sok bocsi! Ezt is irodalom órán írtam, míg a többiek dolit csináltak. (Nekem nem kellett megírnom, mert nem voltam ott...😏😂👌)
A lényeg, hogy hamarosan érkezem az új résszel! Addik is sook puszi!! És kitartás a sulihoz is!
További szép napot/ estét!
Hara❤❤
🐧🐷 😂❤😏

🔪Gyilkos ösztön | M.Y. ff.Where stories live. Discover now