-Mi az, hogy el KELL mennem??!!-rontottam be a hatalmas tölgyfa ajtón a főterembe, ahol a tanács egy része foglalt helyet.
-Ohh Hara üdv-.-kezte volna Jhon bácsi, de nem engedtem szóhoz jutni.
-Ne "Oh Hara"-ázz nekem. Mi az, hogy mástól kell megtudnom, hogy holnap el kell mennem a hülye Vesperum gyűlésére? Ez így per pillanat, nem a leges legjobb ötleted volt. Jól tudod, hogy mennyi papír munkám van, és még az ügyeket is el kell intéznem és-
-Hara! Nyugalom... Nincs miért aggódnod. Michel elrendezi a papírmunkát, Hang professzor pedig majd az ügyeket intézi. Neked csak az lesz a dolgod, hogy elmenj. Mivel a fülembe jutott, hogy rendszeresen nem mész el a gyűlésekre. Hara, Te vagy a következő vezető. Ez kötelességed lenne.-maszírozta orrnyergét ingerülten bácsikám.
-Tudom.-hajtottam le fejem.
-Az elsőn kívűl, még egyre se mentél el... Hara, ez így nem mehet tovább.-mondta Phil, a tanács alelnöke.
-Nem is terveztem elmenni most sem.-tettem keresztbe karjaimat.
-De Hara!-nézett hisztérikusan bácsikám.
-De Jhon bácsi!-ellenkeztem.
Nem akarok velük találkozni. Nem is ismerem őket. Jhon bácsi úgy tudja, hogy az elsőn ott voltam. Na, hát téved. Arra sem mentem el. Eddig teljesen komfortosan elvoltam a magam kis munkájával. Erre most rámakasztják ezt?
-Úgy viselkedsz mint egy gyerek!-mondta, egy lenéző pillantás kíséretében, majd elhagyta a termet, "csatlósaival" együtt.
-Ahhj!-rontottam ki a teremből.
Miért mindíg én? Az egyetlen nőnemű tag a családban? Annyira igazságtalanok.
Felmentem a negyedik emeletre a könyvtárba kicsit kiengedni a gőzt.
Olvasással töltöm a szabadidőm nagy részét.
Épp bácsikám dolgozó szobája elött baktattam el, mikor "elkaptam" egy beszélgetést.
-Nehm Bill! Ez kizárt dolog! Hisz tudod milyen makacs.
Ez Jhon bácsi hanngja volt. Vajon ki és mi lehet a téma?
-De Jhon. Ez bene van a jóslatban. A következő női örökösnek, azaz a második női öröködünknek, hozzá kell menni a másik család második legidősebb sarjához, hogy bezáruljon a családok közti viszáj.
Mi a pitsa??? Ezt csak rosszul hallottam ugye? Az nem én lehetek...
És akkor nekem a másik családból, össze kellene házasodnom... Várjunk... melyik sráci is a második legidősebb?-gondolkodtam magamba.Fel futottam a könyvtárba -Ahova alapból vitt volna az utam- és megkerestem a Vesperum család történetét és családfáját.
És megtaláltam...
Min Yoongi...
_____________
Dream On! ❤
YOU ARE READING
🔪Gyilkos ösztön | M.Y. ff.
FanfictionKi tudja, mikor kezdődhetett...? De azt tudom..., hogy lassan eluralkodik rajtam...