*Yoongi pov*
Ott álltunk a fal mellett, míg anyánk köszöntötte a vendégeket.
Kurvára unatkoztunk, mint mindíg, ezen az eseményen.
-Ohh... Üdvözlöm önöket. Még nagyon újnak látszanak. Megkérdezhetném a nevüket?-mosolygott anyám, aki épp két random csajt állított meg.
Felfigyeltem arra, hogy kérdőre vonta őket, bár mindkét csaj kurva jól nézett ki, igazán kiváncsi voltam, mi lesz a vége...
-Öh...hehe...-nevetett a fekete ruhás, zavarában.-A-A Tenebris család lánya vagyok...Hara...-mondta ki lassan, akadozva a szavakat, amiből áradt a bizonytalanság.
Bennem pedig megállította az ütőt.
Mindannyian nagy szemekkel néztük őket,-Tae meglökdöste a vállam-, majd anyánkat néztük, mit reagál.
-Úriam isten Hara! Milyen gyönyörű lettél.-mosolygott anyánk, majd a lány nyakába borult, aki kétségbeesetten nézett a bratnőjére, majd ránk, majd csak rám.
Elmosolyodtam szellemes kis jelenetén. De nem tettem semmit. Sem én sem a többiek, beleértve a barátnőjét sem, hisz mit tudtunk volna csinálni?
Anyám elvált a lánytól, és könnyes szemekkel újra végigmérte.
-Nem láttalak vagy... 70 éve. Gyönyörű lettél.-mosolygott meghatottan anyám, de mikor meglátta a lány bizonytalan és egyben ilyedt tekintetét elmosolyodott.-Nem emlékszel rám? Kim néni vagyok. Kim Lorah.
-Lora néni?-nézett rá a lány, boldogabban.
Gyönyörű hangja van, az tény...
-Ohh Lora néni! Annyira örülök, hogy újra találkoztunk. Ne haragudj, hogy nem ismertelek fel, csak tudod, te is megváltoztál, nagyon is.-mérte végig a lány is anyánkat.
A mosolya pedig igazán megmelengette a szívem, csak nem tudom miért, hisz csak most láttam elösszőr.
-Ő itt, a legjobb barátnőm, Kim Jiwoo.-mutatta be, illemtudóan bararnőjét is. -Jiwoo, ő a régi "dajkám", Lora Néni. Nagyon sokáig velünk volt.
-Igen ám, a hét kis porontyom mellett. Jajj tényleg Hara, be se mutattam még a fiaimat.-csapta magát homlokon anyám, majd felénk fordult.
Nekem pedig a vér is megdermedt ereimben... Ezt akartam elkerülni, bár elkerülhetetlen volt, tudom...de akkor sem gondoltam, hogy ilyen gyorsan bekövetlezik...
-Ő Jin, Namjoon, Jungkook, Hoseok, Taehyung, Jimin és Yoongi. A fiaim. Fiúk, bemutatom nektek Min Hara-t. A Tenebris család legfiatalabb leányát.-Miközben ezeket a mondatokat sorolta, anyám folyamatosan engem nézett, de én használtam a semleges arcom, amit mindíg.
*Hara pov*
Nyeltem egy nagyon, mikor megláttam őket. Észveszelytően helyesen festettek, egytől-eggyig.
De mikor, Lora néni Yoongi nevét említette, összeszorult a gyomram, de tartottam magam.Rájuk mosolyogtam, és feltűnésnélül próbáltam, nem szemkontaktust tartani, az eddig folyamatosan engem fixírozó Yoongi-val.
-Igazán nagyon örülök!-hajoltam meg, amit ők is követtek.
-Fiúk, kisérjétek be a lányokat a terembe, a helyükre!-utasította Lora néni a fiúkat, majd elment.
-Öhm... Lehet nem lesz elég szék, mivel azt hittük csak egyedül jössz, de megoldjuk.-közölte Namjoon.
-Ha pedig esetleg nem lessz szék, akkor az én ölemben is helyet foglalhatsz, ha gondolod...-húzogatta szemöldöjét Taehyung egy csábos mosoly keretében, amit a barátnőmnek szánt.
Jiwoo kuncogva fogadta a kacér megjegyzést, de nem mondott semmit.
-Rendben, nem baj.-fejeztem be Namjoo-nal kezdett beszélgetésünket, majd a fiúkkal az oldalunkon mentünk be az, oly sokszór hallott Nagyterembe...
________________
Sziasztok!
Elösszőr is, meglepődt, de valahol mégsem, mivek elég sokan fennt vagytok😂❤
Másodszor perdig, tudom, ez egy gyér rész lett, de holnap dolytatom! És lehet a másikakat is.További szép estét/hajnalt?/ reggelt?😂💗
Z.❤❤
YOU ARE READING
🔪Gyilkos ösztön | M.Y. ff.
FanfictionKi tudja, mikor kezdődhetett...? De azt tudom..., hogy lassan eluralkodik rajtam...