Min Yoongi...
Min Yoongi (Suga) (?!)
1893.03.09.
A Vesperum család második legidősebb tagja a hét fívért közt. A jóslat szerint: A másik család, második leány örökösét feleségül kell vennie, így megszakítva a két család közti viszályt.
Erőssége: rendkívüli íjász.Ahha...hát ez így nagyon megnyugtató... És miért pont, a második legidősebbhez? Miért nem az elsőhöz? Áhh, nem értem ezt a logikát...
Nagy levegőket véve, lapozgattam tovább a könyvet, új információkat begyűjtve, de nem találtam többet.
Frusztráltan ültem le a könyvtár egyik lépcsőjére.
-Nem lehetek én...-suttogtam magam elé meredve. Teljes mértékben nehezemre esett ezt felfogni. Egyszerűen, nem akartam elhinni.
-Áhh Hara! Készülődnöd kéne, hisz ma este lesz az összejövetel. Legyél csinos.-jött oda Jhon bácsi.-Ohh és el ne felejtsem mondani, hogy pontosan egy hét mulva, bált rendezünk.-mosolygott.
-Ohh.-álltam fel.-És minek a tiszteletére?-kérdeztem, bár sejtettem hogy minek, azaz, inkább kinek...
-Az legyen meglepetés...-pöckölte meg az orromat, majd kikísért és hazamentem.
Egyedül élek egy kis házban. Jhon bácsi a *Anima Domunm-ban lakik, hisz, az övé a kastély.
Mondta,hogy költözzek be hozzá a kastélyba, de én nem szeretnék ilyen nagy felhajtásban élni. Az én kis házikómban:
(Ami, amúgy a családi bírtok,és nem is kicsi... de a bácsikám ragaszkodott hozzá, hogy akkor inkább legyek a közelébe és ne a városba.) Szóval visszatérve, teljesen elvagyok a kis életemmel.
Szóval pár perc séta után, hazaértem. Ledobtam mindenemet és elkezdtem készülődni.
Egyszer csak, eszembe jutott, hogy én egyedül, nem tervezek elmenni. Így hát, fogtam a telefont és tárcsáztam az "emberem".
-Hali! Épp eszek, de remélem nem zavar, ha csámcsogok...-röhögte tele szájjal, a vonal túl oldalán a legjobb barátntőm.
-Hali! Miért zavarna? A te csámcsogásod, kész szinfónia a füleimnek.-röhögtem én is.
-Höhö...amugy mé' hívtál?-tért a tárgyra.
-Szóval... Az van, hogy el kell mennem a Vesperum Gyűlésre és tudod, hogy még egy alkalommal sem voltam, de most rám parancsolt Jhon és most muszáj mennem, kötelez a rang...-hadartam szárazon az infókat.-Jah és van még valami de azt majd, ha itt leszel.
-Várj. Mi? Nekem is kell mennem? Ahhj Haraaa... És mi az? Mondd el! -kiváncsiskodott.
-Igen, Jiwoo drágám, jönnöd kell! És majd elmondom akkor, ha itt leszel.-vigyorodtam el.
-Most tuti vigyorogsz...-mondta unott hangon.
-Túl jól ismersz...-nevettem.-Na Siess. Nem tudom mikor kezdődik, szóval *Pallé! Szedd a lábad! Puszi!-köszöntem el, meg sem várva a választ.
Nem sokkal késöbb, Jhon bácsi is írt, az eseménnyel kapcsolatban.
"Hara!
19:20-kor kezdődik a gyűlés. Tudom, elég fura időpont. Nem kell félned és a lényeg hogy egyedül menj.
Ölel:Jhon!❤"Fasza, akkor már a legelső szabályt megszegtem. Na nem baj, mit csinálnának velem?
____________
*Amina Domum=A Lélek Háza
*Pállé=siess/gyorsan
YOU ARE READING
🔪Gyilkos ösztön | M.Y. ff.
FanfictionKi tudja, mikor kezdődhetett...? De azt tudom..., hogy lassan eluralkodik rajtam...