A Könyvtár

726 56 7
                                    

Csend telepedett ránk, amit rövidesen Yoongi meg is tört.

-Öhm... És miket szeretsz csinálni?-tette fel az alap kérdést.

Elmosolyodtam és belekezdtem.

-Öhm... Olvasni? Az jó válasz? Vagy túl maradin hanngzik? De, ez az igazság...-hadartam, amit ilyen esetekben nem szoktam...

-Neehm... Nem vagy maradi...-nevette esetlenségemet. -Az olvasás jó dolog. Én is szeretek olvasni...-egyenesedett fel.- És mennyire élsz veszélyesen?-kérdezi selytelmes mosollyal, ami megrémít.

-Öhm... Mennyire kéne?-nevettem kínosan. Erre a kérdésre, hogy kellne válaszolnom?-De, amúgy szerintem eléggé...-nézek rá kihívóan.

Erre egy elégedett mosolyt ereszt el, majd feláll és elém lép.
Kezemért nyúl, amit elfogadok, majd felállít. Hátrál egy lépést, de a kezemet még mindíg gyengéden fogja.

-Mi lenne, ha most kicsit izgalmasabb dolgot csinálnánk?-néz rám selytelmesen.

Mi a fasz?

-Ez miben merül ki?-nézek rá értetlenül.

Felemeli a kezem és tanulmányozni kezdi. Így a szemkontaktus megszűnik.

-Mi lenne..., ha megszegnénk pár szabály...?-végül felnéz rám. Amint felnéz, a szemében megcsillan valami.
Elgondolkodva kezdem tanulmányozni az ajtó felső lécét, ami szépen ki volt dekorálva.

-Benne vagyok.-végül elmosolyodok.

Felegyenesedik, majd egy semleges arcal elengedi a kezem és elindul az ajtó felé.

Megrántaná, de az ajtó nem moccan.

-Basszameg... Hát, be lettünk zárva...-túr hajába idegesen.

-Mi? Ne mar!-megyek oda nevetve. Megráncigálom én is, egy kicsit, majd bennem is tudatosul..., hogy tényleg képes volt bezárni... Hihetetlen...-Bízd rám! Ja és, menny egy kicsit hátrébb.-javasolom, majd a kucsjukra koncentrálok, ami robban egy kicsit, de tényleg egy aprót, majd kattan.-Voila! Kinyílt!-mosolygok Yoongira.

-Na ezt, még nem tanultam meg.-ámul.

-Pedig nem nehéz...

Kicsit magyarázkodok nektek.
Szóval az, aki nemesi családba születik, annak lesz egy alapfokú "varázs tudása", amit használhat, nem mindíg, de használhat. Az "alapfok", abban merül ki, hogy tud mondjuk, tárgyakat lebegtetni, mozgatni. És ezt fejlesztheti. Mivel én rengeteget olvasok és olvastam ilyesfajta varázslatokról, ezért sok dolgot megtanultam, ezért az alapfok felett állok. *vigyorgós fej xd* Ezt a bácsikám nem tudja, mivel ő nem varázsol, és nem hiszem, hogy tudna többet is, mozgatáson, vagy ajtónyitogatáson kívül. Túlságosan is kotnyeles vagyok... Szóval a könyvtárunk tiltott részéből szereztem meg a varázskönyveket, amikből a tudásomat nyertem.

-Akkor majd muszáj lesz megtanítanod.-mosolyog, majd elöre enged.

Jobbra indultunk el, a végetnemérő folyosón.

-Nem fognak észrevenni minket?-kérdezem kicsit félénkebben.

-Ne izgulj, mindenki a gyűlesen van. Nem fog észrevenni senki. Meg persze, anyánk nem olyan modern, hogy kamerákat szereljen fel a folyosóra, vagy bárhova.-nevet.

-Az én nagybácsikám, sem más. Három hónap kellett, hogy megtanítsam S.M.S.-t írni. De még most is döcögősen megy. Mindíg mástól kér segítséger.-nevetem én is. 

Nemsokára oda is értünk a könyvtár ajtajához...

_____________

Sziasztok!

Tudom, nagyon sokára jöttem a résszel, és ezért bocsánatot is kérek. Sajnos a lelki állapotom miatt, nem vagyok képes semmire... Se aludni, se enni, se írni, és sajnos tanulni sem, ami  semmi jót nem eredményeztet...
Nem akarlak ezzel fárasztani titeket, bocsánat.
És a rész miatt is bocsi, mivel az nagyon gyér lett...😅
Néha jó, ha van egy hangulatod... De ez nekem sajna nem jó. Azaz a mostani. Bár abból igen, hogy pár sztori ötlet szülessen az agyamba, és ne másra gondoljak...szóvak pár új történet is várható lesz, csak nen tudom mikor...
Renêlem megértitek és köszönöm, hogy türelmesek vagytok.❤❤
És valami pozitív mára: megvan az 1K két jönyvemnél is ezért nagy köszönettel tartozom és a 100 követőért is!!❤❤❤
Imádlak titeket!!❤❤❤
Jó éjt és további szêp napot/estét/ hetet!😂❤❤❤

🔪Gyilkos ösztön | M.Y. ff.Where stories live. Discover now