-Tulajdonképpen, mit is keresünk?-kérdeztem az egyik rozoga lépcsőfokon gubbasztva, míg Yoongi nagy buzgón kutakodott a dohos könyvek közt.
Már egy ideje keresgél. Félek, hogy Lora Néni elindul a keresésünkre.-Hahh...-túrt hajába idegesen,ami nem mellesleg, elég lélegzetelállító volt...-A családi kódexet kerestem, de úgy tűnik nem itt kell keresnem. Anyám biztos elrejtette valahova. Csak azt nem tudom hova...-kezdett járkálni elöttem. Én pedig ezt megunva felálltam és visszaindultam a dohányzó szobába.
-Most hova mész?-jött a kérdés mögülem.-Öhm...vissza? Hova mennék máshová? Már biztosan vége a gyűlésnek, a barátnőm már tuti aggódik értem, az anyád meg ezer százalék, hogy keres minket. Mennyünk vissza Yoongi. Kérlek... Megígérem, legközelebb eljövök és segítek keresni, de most inkább mennyünk vissza.
-Rendben.-egyezett bele, majd előre engedve engem, kiléptünk a könyvtárból.
Végtelennek tűnő csendben haladtunk a folyosón, ami engem nagyon idegesített, így kötelességemnek éreztem megtörni, mielőtt még az őrületbe kergetne.
-Amúgy, igazán megnevelhetnétek az őröket.-kezdtem rögtön azzal a témával, amit mindenképpen meg akartam említeni.
-Miért is?-kérdezett vissza értetlen hangvétellel.
-Tudod, az, ha megkérdőjelezik az ember kilétét és még faragatlanok is, az nem vall jó munkaerőre.
-Hmm... Sajnálom. Ha rajtam mulna orkok lennének az őrök helyett, de mivel anyám válogatja az embereket, így gyenge munkaerő és rossz a biztonság.-gondolkodott el.
-De..., ha ti lesztek a következő örökösök, akkor anyátok miért nem engedi, hogy ti is beleszolhassatok a bírtok, és a család dolgaiba?-ömlöttek ki számból a szavak.
-Ez egy jó kérdés. Nekünk csak annyi van megengedve, hogy kiválaszthatjuk mit főzzenek a konyhán.-nevetett, de én kicsit sem gondoltam viccesnek.
-Beszéld meg ezt anyáddal.-azzal annyiban hagytam a témát. Magamba mérgelődtem tovább.
Odaértünk a teremhez, ami ugyan úgy volt hagyva, mielőtt elinultunk volna. Helyet foglaltunk ugyan abban a székben amiben azelőtt és társalgást színleltünk, hogy ha esetleg Lora néni benyit, akkor mindent rendben találjon.
Épp jóízűen kacagtunk Yoongi egyik viccén, mikor hirtelen kivágódott az ajtó, de így szó szerint, éd Lora néni lépett be rajta, maga mögött a srácokkal és kedves barátnőmmel.
____________
Sorry az összecsapott részért, a kövi jobb lesz eskü xddd
YOU ARE READING
🔪Gyilkos ösztön | M.Y. ff.
FanfictionKi tudja, mikor kezdődhetett...? De azt tudom..., hogy lassan eluralkodik rajtam...