Kap. 20

942 27 2
                                    

Miras pov.

Jag ser niall.

Ehm okej det var lite pinsamt!!
Men ja okej ehm ja.
Så jag säger det enda jag kunde tänka på.

"Ey killar ska vi klubba ikväll. Eller ja om ni inte har andra planer menar jag"

Dom sa visst och började gå upp för att göra sig iordning för vi skulle åka 8 och klockan var halv 7?!

Shit.

Jag sprang upp tog en dusch gjorde mina rakningar. Och blåste håret sen tog jag fram kläderna. Ni vet dom som jag skulle haft innan zayn gjorde så jag fick åka in på sjukhus på grund av brännskada?

Okej så jag lockade håret, efter det tog jag fram mitt smink och gjorde svart eyeliner vid undre och övre ögon. Om ni fattar? Sen tog jag lite ögon concealer under ögonen. Och tog svart silvrig ögon skugga Och fram med mascaran kletade på 2 lager och sedan tog jag fram ljus rosa läppstift! Och tog på nogrant.

Sen tog jag på mig klänningen och mina pumps. Och tog med mig min Jacka och min handväska och la ner. 2 tusenlappar. Och mobil. Och lite andra grejer också.

Sen gick jag ner och satte mig i soffan klockan var bara 10 i 8.

Jag hörde några minuter senare att några kom ner för trappan jag antar att det var killarna så jag ställde mig upp och rätta till min klänning.

Jag hörde hur folk tappa grejer och jag kolla på personerna och det var killarna med el och dani!

"El, dani jag har saknat er"
"Aww vi har saknat dig med mira" sa dom samtidigt.

Jag bara kolla på dom som om dom har typ 2 huvuden var.

Vi bara började skratta och gick mot bilen vi skulle ha.

Och det var en limousin!
Whoop whoop its ma day!

Hehe.

Jag kände hur någon Stirrade på mig men när jag kollade mig omkring ser jag bara alla prata med varandra.

Efter några minuter kom vi fram till klubben blackclub och vi gick bara rätt in eftersom det var killarna som ja är one direction och jag gick bara fram till själva baren. Och den kvällen var jag nog som fullast i hela mitt liv!

Efter ja 3 timmar så ser jag zayn på dansgolvet och jag går upp och dansar jag med.
Jag känner sen hur 2 manliga händer rör vid mina höfter och börjar grinda med mig och jag lyfter mina händer och känner quiff aktigt hår och kollar up.

What a Suprise.

Det är zayn. Så jag vänder mig och grindar mot honom hårdare. Och kollar upp, våra läppar är iallafall 3 cm ifrånvarandra.
Så jag tar tag i hans hår och trycker hans huvud mot mitt så våra läppar möts och jag känner hur hans tunga glider över min underläpp och jag accepterar
Och våra tungor dansar tillsammans.

Hans händer glider från mina höfter till min rumpa och greppar tag sen går han framlänges så jag går baklänges. Snart känner jag hur jag lutar min rygg mot en vägg och hans läppar lämnar mina och jag känner sloppiga kyssar går från min kind ner till nyckelbenet och hur han suger/biter/slickar/blåser sedan går han ifrån och jag känner på nacken.

Den jäveln gjorde ett sugmärke på mig och gick härifrån bara sådär?!

Ugh han ska få revansch!!!!

----------------11----------------------------

Okej det var länge sen jag uppdatera! Ledsen för det men här var kapitel 20! Hoppas ni gillade det!

-xxL

dom adopterar mig? (one direction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin