Bu gün konser günüydü.! Biletimiz yoktu ama bir planımız vardı. Yatağımdan kalktım ve banyodan çıkınca üzerimi giyinmediğimi fark edip hemen dolabımdan her zaman giydiğim siyah kotum ve boyunluklu siyah bluzümü giydim. Çoraplarımı da giydikten sonra hemen aynanın karşısına geçip saçımı kuruttum ve sıra taramaya gelmişti ki arkadan bir kuvvet birinin saçımı çektiğini fark ettim.
"Yah! O kim?!"
"Benim ben patavatsız cadı."
Bu kesinlikle eniştemdi, bana patavatsız cadı diyen tek kişi oydu.
"Ayh YA.. Enişte saçımı bırak ta artık tarayayım ne dersin? Yoksa elinle beraber mi taramamı istersin?"
"Bi şartla"
Tarağımı bir çırpıda kapmıştı.
"Ayhh abla al şu kocanı başımdan!!"
Ablamın kahkaha sesleri geliyordu. Eniştem de gülmeye başladı ve tek gülmeyen bendim.. Benimde suratımda hafif bir tebessüm oluşmuştu. Eniştem gitti ve bende saçımı hızlı hızlı taradım, topladım. Hemen bir koşu mutfağa gidip kahvaltıyı hazırladım ve avazım çıktığı kadar:
"HAYDİ HERKES SOFRAYA" diye bağırdım
Ablamın kulakları iflas etmiş olmalı çünkü tam sağımdaydı ben bağırırken. Eniştem ve annemde geldi ve kahvaltı yaptık. Yine eniştemin iğrenç şakaları ile bir kahvaltı daha geçti. Ayağa kalktım ve ablama dönüp:
"Hazırlaması benden toplaması senden.!!"
Diyip son sürat odama koştum. Cansu beni arıyordu:
"Efendim Cansu"
"Yah neredesin sen.? Çabuk eşyalarını hazırla ve gel planı unuttun galiba!?"
Planı tamamen unutmuştum..
"Yah ne saçmalıyorsun tabiki unutmadım.."
"Hm hm biliriz.. Hadi, çabuk gel bekliyorum.!"
Kelimesini söyler söylemez suratıma kapattı.. Bunu hep yapardı alışmıştım.. Hemen siyah sırt çantamı aldım ve içine malzemelerimi doldurdum. Çıkmadan dudağıma hafif bir dudak parlatıcı, gözüme de bir rimel sürmüştüm.
"Ben çıktım!!."
Ablam gelip kafama beyaz bir şapka takmıştı.
"Hava güneşli, ve ayrıca planı uygularken yakalanmazsın"
Bekle ya ablam nereden biliyordu?
"Bekle sen.. Kapımımı dinledin?!"
"Ablanım lan ben senin.! Yakalanma döverim seni.!"
Hafifçe gülümsedim ve kafamı 'tamam' mânâsında salladım.
Evden çıkıp Cansu ile buluşma yerimize, yani konser alanına vardım. Cansu bana gülümseyip:
"Ah Defne ah.. Şu Koreli'ler yüzünden düştüğüm duruma bak.. Konserlerine gidiyorum, hemde kaçarak!!"
Pişkin pişkin sırıttım ve planı uygulamaya başladık. Cansu beni kolumdan tutarak hazırlanan sahnenin yanına getirdi ve:
"Defne şimdi o adamların yanına gidip 'ben yeni görevliyim' diyeceksin!"
"Ne?"
"Dediğimi yap ve ben kargaşa çıkarınca beni kolumdan tutup sahnenin arka tarafındaki çalılara götür."
Tamam dercesine kafamı salladım ve sahneyi düzenleyen adamların yanına geldim.
"Merhabalar ben Seul Bi. Yeni güvenlik görevlisi benim."
"Sizin üniformanız? Nerede!?"
"Bana üniformayı sizin vereceğinizi söylemişlerdi??"
"Ah pekâla Seul hanıma üniformasını verin.! Bu arada yaşınız kaçtı?"
Şu ana kadar herşeyi güzelce hesaplamış ismimi bile değiştirmiştim ama bi güvenlik görevlisinin yaşını bilmediğimden ne diyeceğimi bilmiyordum..
"Sen ne dedin?? Bayanların yaşı sorulmaz bayım!"
"Ama.."
Adamın lafını kesip:
"Hâla ama diyorsunuz! Terbiyesizler ya.! Istifa edeyim mi? Bi görevli olmadan ne yapacaksınız?!"
"Çok özür dilerim bayan.. Sizin üniformanızı versinler ve sizde sahne arkasındaki kabinde giyinin. Tekrardan özür dilerim."
"Rezillik ya"
"Kusura bakmayın.."
Diğer sahne yapımcılardan birinden üniformayı alıp kabinlerde giyindim ve dışarı çıktım. Cansu benim yanıma geldi ve:
"Oha kanka resmen bir görevliye benziyorsun şu an! Hadi ben şimdi kargaşa yapacağım sende beni çalıların arkasına sürükle ve oradan da BTS'in kabinlerini kontrol edeceğini söyle ve içeri girelim.. Konsere yakın BTS gelmeden de çıkarız.!"
Kafam ile onayladım ve sahne yapımcılarının yanına vardım.
"Benim nöbet yerim neresi.?"
"Siz grubun güvenliği değilmisiniz? Önden gelip konser yerini inceleyecek olan?"
Bir dakika ben BTS'in güvenliği mi olacaktım?
"Evet.. Evet öyleyim.. Şey pardon grup ne zaman gelecek?"
"Az sonra gelirler.. Sizde o sırada kabinleri-"
Tam o anda Cansu BTS diye bağırarak çılgınca şeyler yapmaya başladı. Ben Cansu'ya mal dercesine bakıyordum ve sahne görevlisi adamda:
"Sen BTS'in korumasısın değil mi? O zaman bu kızı al ve uzaklaştır. Konser de bileti olmadan hırsızlık yolu ile girecek olanlardan bu! Böyleleri gruba zarar verebilir!"
Hemen Cansu'nun yanına koşup samanyolu oyunculuğum ile Cansu'nun bileğini kavradım ve çekmeye çalıştım.. Ama diretiyordu gerizekalı..
Cansu'nun kulağına:
"Yürüsene gerizekalı"
Diye fısıldadım..
"Ama hemen teslim olursam anlarlar"
"Ayhh Cansu.."
Cansu'nun belinden kavradım ve kucağıma alarak çalılara götürdüm.
"Cansu ne yiyosun sen?"
"Şu an bunun sırası değil! Hadi git ve kabinleri kontrol edeceğini söyle şimdi!"
Adamların yanına gidip:
"O kızı engelledim.. Şimdi asıl görevim olan kabinleri kontrol etmeye geçebilir miyim?"
"Tabii Tabii.. Ama siz pek Koreli'ye benzemiyorsunuz?"
"Ah.. Benim annem Türk kökenli de ondan..."
Adam bana hafif gülümsedi ve:
"Seul Bi hanım.. Benim ismim de Oğuz."
"Peki memnun oldum Oğuz bey."
Hemen koşarak kabinlerin önüne geldim ve Cansu'su çalılardan çekerek.
"Cansu plan ile yaradı ya adam bana ismini bile söyledi..!!"
"Süper ismi ne? Adam ultra yakışıklı!!"
"Ya bi git! Ismi Oğuz."
"Hiii..!"
"Ne? Ne oldu!?"
"Kanka ya ben çantamı evde unuttum içindekiler olmadan asla planı uygulayamayız.."
"tamam kanka git al gel ama hemen! Hızlı ol!!"
Cansu hemen koşturarak evine gitti ve bende kabinlerden birine girdim..
Bu kabin Suga'ya ait olmalıydı.. Çünkü içinde Suga'nın şapkası vardı.. Kapıyı kapattım ve kafamdaki beyaz şapkayı çıkartıp Suga'nın şapkasını taktım ve o hâlim ile fotoğraf çekindim.. Bi anda ayak sesleri gelmeye başlamıştı, Cansu gelmiş olmalıydı. Tam Kapının kulpunu tutmuştum ve Kapıyı açacaktım ki Oğuz ile konuşmam aklıma geldi:
" Şey pardon grup ne zaman gelecek?"
"Az sonra gelirler.."
Ya o ayak sesleri gruba aitse? Hemen kafamdaki şapkayı çıkarttım ve kendi beyaz şapkamı taktım. Kapının kolunu tuttum ve kapıyı açacaktım ki birinin daha benimle kapının kolunu tuttuğunu anladım. Birisi benimle beraber kapının kolunu aşağı indirmişti. Kalbim duracak gibi hızlı atıyordu, kapıyı aynı anda beraber açtık ve karşımda fazla uzun olmayan, sarı saçlı bir adam gördüm. Bu adam BTS üyesiydi ve resmen dibimdeydi.. Bu adam SUGA'dan başka biri olamazdı.! Önümde Min Yoongi duruyordu bana şaşkın bir biçimde bakıyordu.. Şimdi ne yapacaktım.? Kalbimin bu kadar hızlı atmasına nasıl engel olacaktım..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Normal Bir Grup: BTS
FanficSelam, ismim Defne.. Ben 18 yaşında, konuşmayı çok seven bir kızım.. İzmir'liyim, büyük bir korefanı ve ARMY'im.! Annem Dilek, ablam Büşra ve eniştem Baran ile küçük çaplı bir evde yaşıyorum... Ha ablam dediğime bakmayın abi yokluğunu hissettirmez...