O dva dny později
Probudili mě ostré paprsky slunečního světla,které proudili přes NEZATÁHLÉ okno.
"Bože"zamručela jsem a převalila se na druhý bok.Byt už mám zařízený se vším všudy,dnes,ale musím jet ještě nakoupit,protože se nemůžu pořád živit jen u táty nebo bistrech.
Pomalu jsem se natáhla na noční stole pro mobil,abych zjistila kolik je hodin.Je půl jedenáctý..Sakra,měla bych vstávat dřív no..Řekla jsem si v duchu a otráveně se zase svalila zpět do peřin a začala projíždět facebook.
"Néé!"zaskučela jsem když se mi na obrazovce objevilo upozornění na nízký stav baterie. "Pecka"mrskla jsem mobilem na postel a vydala se ke skříni se převléct.Stoupla jsem si prostě jen před skříň a popadla první co mi přišlo pod ruku.Bílí crop top,šedé tepláky a volnou košili kaki barvy.Vzala jsem si černou tašku přes rameno,mobil a peněženku.
Seběhla jsem schody a vydala se do ranních ulic L.A. Ještě tuhle část města moc neznám a tak si nejsem úplně jistá jak jdu,ale snažím se jít tak nějak podle instinktu.Všude kolem jezdí auta a já míjím i pár lidí.Jak to tady asi vypadá večer?Ještě jsem tudy večer nešla,tak nějak jsem neměla odvahu,protože mou hlavou se vždy mihnou myšlenky typu-co když mě někdo přepadne?Nebo hůř i znásilní?Jsem trochu strašpytel..To se nedá popřít.
Nešla ani tak dlouho a přede mnou se objevil malý Starbucks.Kafe!Jo to by bodlo.Dá se říct,že já jsem takový trochu závislák na kafi a čokoládě.Takže čokoládové latté je pro mě jako dar z nebes.Hned jak jsem vešla do obchodu mě do nosu udeřila příjemná vůně kávy."Co si dáte?"usmála se na mě vysoká brunetka.
"Velké frappuccino a s čokoládovým sirupem prosím"odpověděla jsem jí a v tašce jsem začala lovit peněženku.
"A jak se jmenujete?"zvedla ke mě hlavu a v ruce držela kelímek a černou fixu.Ani nevím proč,ale najednou mi došli slova."Miley"odpověděl za mnou klučičí hlas.Já moc dobře věděla kdo to je.
"Ahoj"s úsměvem jsem se otočila na Chrise.Měl na sobě kostkovanou modrou košili s bílím tričkem a šedé roztrhané džíny.Všemu tomu kralovala jeho typický úšklebek a piercing ve rtu.
"Čaukos"zasmál se a objal mě."Náhoda?"odtáhl se.
"Nemyslím si"zasmála jsem se.Tohle si vždy říkáme.Je to taková naše hláška dá se říct."2,50"vyruší nás náhle brunetka.Překvapeně se na ni otočím a z peněženky jí začnu dávat danou částku.
"Díky"usmála jsem se a vzala si kafe.Chris,ale udělal to co jsem možná i čekala.Vzal mi kafe a docela nahlas usrkl.Ví,že to nesnáším a tak jsme se oba začali smát."Co tady vlastně děláš?Neměl si být v práci?"zeptala jsem se a otevřela dveře od obchodu a podržela je i Chrisovi.
"Dneska mám volno a šel jsem zrovna domů od Marka"vysvětlil a vrátil mi kafe.Spokojeně jsem se napila z brčka."Kam razíš ty?"kývl na mě hlavou?"a zastavil se u svého auta.Pořád stejný černý Mercedes.Nenápadně jsem naklonila hlavu,abych se ujistila,že je tam pořád moje nálepka,kterou jsem mu tam nalepila když jsme spolu byli na jednom festivalu.Jenže než jsem se stačila dostatečně kouknout Chris mě zastavil."Neboj.Pořád tam je"uchechtl se a tím mě donutil udělat to samé.
"Musím něco nakoupit.V by-.Moment!Ty to nevíš!"vypískla jsem.On neví,že teď bydlím sama.Teda pokud mu to táta neřekl."Nebo víš?"zamračila jsem se a zvedla k němu ukazováček.
"Co nevím nebo vím?"zasmál se a opřel se o auto.
"To o tom bytu"doplnila jsem a znovu se napila kafe.Páni.Zdá se mi možná lepší než kdy dřív.
"Jo o tom tvým!Jo to vím. Greg se zmínil"pokrčil rameny a prohrábl si vlasy.Sakra!Chtěla jsem ho překvapit.Tak nic no.
"Sakra"povolila jsem ramena a udělala uražený obličej.
"Proč?"usmál se a trochu do mě drknul. No trochu.Jeho trochu.Pro mě to byl výbuch atomovky a já měla co dělat,abych s udržela na nohou.Zamračila jsem se na něj,ale nechala jsem to být.Tohle stejně dělá pořád."Chtěla jsem tě překvapit,že už jsem velká holka"zazubila jsem se a přehoupla se na patách.
"A kde?"začal dělal se dívat za mě.Šlo mu to docela dost dobře protože je tak o hlavu vyšší než já.
"Hele"praštila jsem ho do břicha,ale jen malinko,ne jako on,a začali jsme se smát.Pořád naráží na mou výšku a už mě to docela štve.Ale co mám dělat?!Na jehlách fakt chodit nebudu.Já raději pohodlné tenisky.
YOU ARE READING
YOUR SECOND SELF
Fanfiction19tiletá Miley Stark se vrátí po tříletém studijním pobytu na Ukrajině konečně domů.Za rodinou a za nejlepším kamarádem Chrisem.. 22letý Harry Styles.Slavný zpěvák ve skupině One Direction. Plno tetování a přátel. Co když se tyto dvě osoby setkají d...