Je šest a já pořád přemýšlím jestli mám jít nebo ne.Vůbec ho neznám,ale zase by bylo fajn se s někým novým seznámit.A co si budeme povídat ošklivý taky není.No bože co se může stát?Dáme si kafe,popovídáme si a všechno bude jak má být a já prostě půjdu dál.
Po delším přemýšlení a rozhodování jsem se odebrala do koupelny.Osprchovala jsem se a umyla si vlasy,které jsem následně i vyfoukala.Lehce jsem se nalíčila-corector,pudr,kontury,linky a řasenka.
Byla jsem docela šokovaná kolik času ještě mám.Je sedm a to znamená,že si můžu v klidu vybrat v čem půjdu.Nebude se přeci kvůli němu nějak fintit,je to jen kafe a kdo ví kam na to kafe vlastně půjdeme.Oblékla jsem si pruhovaný crop top a černé roztrhané džíny a bílé tenisky.
Vzpomněla jsem si,že jsem zapomněla zavolat Chrisovi,aby mi dovez můj počítač.Půjčil si ho prý jen na pár hodin,ale už to je den a já ho taky potřebuji.Vzala jsem do ruky mobil a klikla na jeho jméno.Mám ho tam uloženého jako Chris nabijecka.Když jsme totiž potkali na festivalu on zrovna ztratil nabíječku a jelikož jsme měli stan hned vedle sebe,prostě jsem mu si půjčila a uložila si ho tak a asi si to už nikdy nezměním.
Po chvilce čekání,no prakticky hned mi to zvedl."Kdy mi konečně vrátíš ten počítač?"šla jsem hned k věci mezi jeho odpovědí jsem si dala hovor nahlas a na rty si začala nanášet jemnou rtěnku.
"Noo..Tak zejtra?"zeptal se trochu provinile.Moc dobře ví,že jsme byli domluvení.Blb.
"A kdy?"naléhala jsem.On je schopnej mi to donést i v noci.
"Tak někdy odpoledne se stavím"
"Ve dvě"upřesnila jsem to a i s telefonem se přemístila do kuchyně za účelem se napít.
"Ok"úplně jako kdybych viděla jak protočil očima.Ten tón hlasu už poznám.Byly tam,ale slyšet nějaké hlasy.
"Ty nejsi doma?"zamračila jsem se.Bože musí to vypadat,že jsem snad nějaká žárlivá milenka nebo co.
"Jsem u kamaráda"zasmál se jakoby tušil co se mi teď honí v hlavě."Znáš to"dodal tišeji.Ok tak v téhle debatě už nechci pokračovat.
"Tak se měj.Zatím"vypnula jsem hovor a podívala se na čas.Je přesně osm a Horry nikde.Jmenuje se tak ne?Ale co.Pokrčila jsem nad tím rameny a zapnula si nějaké vida na You Tube.
Už je půl a on pořád nikde.Povzdechla jsem si.Opravdu jsem čekala,že dorazí.Možná jsem se i docela těšila.Jsem prostě blbka. Už jsem se zvedala,že se půjdu převléct do něčeho pohodlnějšího a odlíčit se,ale v tom se zval zvonek.Zamrzla jsem na místě.On opravdu přišel.Začala jsem mít smíšené pocity a ruce se mi začaly lehce třást.
"Bože"protočila jsem očima.Chovám se jako nějaká puberťačka co nikdy nepotkala kluka.
Vydechla jsem a vydala se ke dveřím a otevřela jsem.Stál tam.Stál tam opřený o zeď a ťukal něco do telefonu.Měl na sobě černou košili,kterou měl docela dost rozepnutou a černé upnuté džíny.Jeho rozepnutá košile mi umožňovala vidět jeho tetování nejen na hrudi,ale protože měla krátký rukáv tak i jeho ostatní tetování.Kolik jich asi má?A to ho to nebolelo?Bože jen ta představa,že se do mě zabodávají malé jehličky..Au.
Můj pohled,ale stejně nejvíc upoutala loď na jeho levé ruce.
YOU ARE READING
YOUR SECOND SELF
Fanfiction19tiletá Miley Stark se vrátí po tříletém studijním pobytu na Ukrajině konečně domů.Za rodinou a za nejlepším kamarádem Chrisem.. 22letý Harry Styles.Slavný zpěvák ve skupině One Direction. Plno tetování a přátel. Co když se tyto dvě osoby setkají d...