"Aerh"vydala jsem ze sebe když se mi do očí vpalovaly ostré sluneční paprsky.Bože proč já ty závěsy nikdy nezatáhnu.Přetáhnu si přes hlavu peřinu a snažím se ještě usnout.Moment.Prudce jsem se posadila a rozhlédla jsem se kolem sebe.Úplně jsem zapomněla,že tady spí Harry.Potichu jsem se snažila dojít k pohovce.Ležel tam rozvalený jak tuleň a jeho vlasy jsou lehce rozcuchané a já se přistihla jak se usmívám.Opírám se o rám dveří a prostě jen zírám na ty jeho tetování.
"Neměla by si pozorovat lidi když spí.Je to děsivý"vyrušil mě se stále zavřenýma očima.Co mám dělat?Prostě jsem jen zamrzla jako zasekaný mobil a čekala co bude dál.Ještě,že mu začal zvonit telefon.Jako náhoda jako prase,ale asi mi zachránila krk.Harry začal hledat mobil a já se jen otočila a šla se převléct.Oblékla jsem si černé tílko a bílé kraťase. Mezi převlékáním slyším Harryho hovor. Né,že bych poslouchala,ale to opravdu nejde přeslechnout.
Svůj vzhled jsem zkontrolovala v zrcadle a ještě jsem se lehce namalovala. Corector,pudr a řasenka.
"Sluší ti to"vyrušil mě ze zkoumání svého vzhledu v zrcadle chraptivý hlas.Trošku jsem sebou leknutím cukla,ale dělala jsem jakoby nic a místo odpovědi jsem se jen usmála."Už budu muset"prohrábl si svoje kudrnaté a pořád ještě lehce rozcuchané vlasy.
"Aha"usmála jsem se na něj v odraze a vlasy si ještě stáhla do culíku.
"A díky za přespání"usmál se tak,že se mu na tvářích vytvořili dva roztomilé dolíčky.
"V pohodě"už jsem se na něj otočila a on se mi zadíval do očí.Bylo to trošičku divný,ale co.
"Tak já už půjdu"otočil se a šel do chodby.Obul si boty a já se opřela o skříň a sledovala ho jak se rve do černých bot.Když už se narovnal zase mi připomněl o kolik centimetrů je vyšší."Uvidíme se ještě?"zase se mi zadíval do očí a tím mě dostal zase do transu.
"Záleží"pokrčila jsem rameny a on udělal něco co mě absolutně,ale absolutně vykolejil.Dal mi pusu na tvář.
"Měj se"ušklíbl se a zmizel za dveřmi.Nechápavě jsem tam stála a přehrávala si to pořád dokola.
***
"Kecáš!"vypískla Ema když jsem jí všechno řekla.Sedíme u ní doma a společně usrkáváme kávu.
"Ne a pak.."odmlčela jsem se když jsem si na to vše zase vzpomněla.
"Co pak?"naléhala a nedočkavě položila hrníček na stůl a začala se všelijak vrtět.
"Dal mi pusu na tvář"usmála jsem se.Nevím proč kolem toho dělám takovou vědu.Je to jen pusa na tvář.
"Ty bláho"jásala Ema.
***
"Ano?"zvedla jsem zvonící telefon.Neznámé číslo.Asi to budou zase jen nějací operátoři.
"Miley?"ozval se mě nahánějící husí kůži hlas.
"Harry?"nadzvedla jsem obočí."Kde si vzal moje číslo?"zamračila jsem se a začala jsem v tašce lovit klíče od domu.
"To není podstatný"ozval se znovu ten hlas."Sejdeme se za hodinu u tebe"s těmito slovy hovor ukončil.Kde sakra vzal moje číslo?Nechápavě jsem zírala na mobil a kdyby dveře neotevřela Kamil,která v domě bydlí se mnou tak bych tam možná stála dál.
"Eh promiň"omluvila se mi,ale já jen zapadla do domu a pomalu vycházela schody až do patra.
"Chrisi"oslovila jsem překvapeně černovlasého kluka jak sedí opřený o mé dveře.
YOU ARE READING
YOUR SECOND SELF
Fanfiction19tiletá Miley Stark se vrátí po tříletém studijním pobytu na Ukrajině konečně domů.Za rodinou a za nejlepším kamarádem Chrisem.. 22letý Harry Styles.Slavný zpěvák ve skupině One Direction. Plno tetování a přátel. Co když se tyto dvě osoby setkají d...