7

2 0 0
                                    

O týden později

Právě sedím na své pohovce a upíjím ledový čaj a přemýšlím jak moc se můj život změnil.Chodím s členem skoro nejznámějšího boybandu. Opravdu je to tak.Od našeho incidentu po koncertě jsme se mnohem více sblížili možná si dokážu i představit blízkou budoucnost s Harrym.

Z přemýšlení mě vyrušil hlasitý zvonek u dveří.Odložila jsem sklenici na stolek a vydala se ke dveřím.Kouknu se do kukátka a lehce jsem se zhrozila.Harry.Bože proč nemůžeme mýt u hlavních dveří takový ten centrální zvonek.Vždyť vypadám jako trhan.Černé volné kraťásky a bílá mikina přes hlavu.A on?Co jsem zahlédla vypadal dokonale.

"Miley"zasmál se a já se zarazila"vím,že tam stojíš"zachraptěl a lehce ťuknul do dveří.Pomalu jsem otevřela dveře a s jeho vzhledem jsem měla pravdu. Uplé černé džíny,bílé triko a modrá Rozepnutá košile.V ruce klíčky od auta a svůj mobil.Opravdu mu to slušelo a s tím jeho křivým úsměvem nemá k dokonalosti daleko.

"Ahoj"skousnu si ret a začnu žmoulat rukáv mikiny.Místo odpovědi se mi,ale přisaje na rty.Docela mě to zaskočí a nezmůžu se na nic jiného než že mu položím ruku na jeho tvář,která mě příjemné hřála do dlaně.

"Co se děje?"zeptala jsem se udýchaně když se odtáhl pro dávku čerstvého vzduchu.Chyběla si mi"usmál se.Uvědomila jsem si,že pořád stojí na chodbě a tak jsem ho popadla za ruku a zatáhla do bytu."Ty mě taky"usmála jsem se a dala mu malou pusu na tvář."Dáš si něco?"odtáhnu se a vydám se do obýváku a při pohledu na pohovku si vzpomenu na to když tu spal jako rozvalený vorvaň."Už ne"ozval se za mnou.Nechápala jsem a tak jsem se otočila.V ruce měl mou skleničku s ledovým čajem jak se spokojeně culí.Zakroutím nad tím hlavou a naliju si nové pití.

"Co máš dneska v plánu?"usadí se na pohovku a odloží sklenici s pitím."No chtěli jsme s Chrisem kouknout na nějaký film.Proč?"

"Aha"pokývá hlavou zahledí se pře sebe."Proč?"drknu do něj loktem a zahledím se na jeho rýsovanou tvář."Chtěl jsem tě někam vzít"pokrčí rameny."Fajn"vypadne ze mě.Otočí se na mě zaraženě."A co Chris"zamračí se."Bude muset počkat"usměju se a Harry mi hned na to dál malý polibek.


"Fakt mě to mrzí,ale není mi dobře"řekla jsem nemocným hlasem do telefonu.Zrovna volám Chrisovi,že dnešek nevyjde.

"Jo.Tak se domluvíme na jindy"

"Si zlatej. Hele já už si půjdu lehnout tak se zatím měj"počkala jsem na jeho pozdrav a hovor ukončila.

"Tak?"zeptal se Harry a odložil svůj telefon vedle sebe.Jen jsem pokrčila rameny a hned na to se usmála.Úsměv mi oplatil a chytil mě za ruku.Jen jedním pohybem jsem se ne něm ocitla obkročmo a on se mi koukal upřeně do očí.

"Jsem jenom tvoje"usmála jsem se a prohrábla mu jeho kaštanovou hřívu.

"To jsi byla doufám vždycky?"přivřel na mě oči,ale bylo vidět,že si dělá jen legraci.

"Nooo"zasmála jsem se.

"Hele-"zvedl na mě prst,ale hned jsem ho umlčela dlouhým polibkem.



"Kam,že to vlastně jedeme?"zavolala jsem na Harryho,který mezitím co jsem si já vybírala věci na sebe,koukal na televizi.

"Vem si něco lehkýho a tenisky"houkl na mě.Super..Opravdu ti děkuji za takovou skromnost..

Po přehrabování jsem si vzala bílé teplákové kraťasy a černou košili bez rukávů,kterou jsem si dopla až ke krku a obyčejné old skooly.Svůj oblíbený náramek a malý batůžek do kterého jsem z tašky přendala klíče a peněženku.Vlasy jsem si rozčesala a z půlky vlasů udělala decentní drdůlek a lehce se namalovala.

"Bože to si se připravovala na ples nebo co?"zamrmlal Harry když jsem si obouvala boty a on vypínal televizi.

"To bych musela začít před dvěma hodinama"usmála jsem se,popadla batůžek a vrátila se do kuchyně pro svůj telefon.

"Však ještě pár minut a ony by tam ty dvě hodiny byly"poklepal si na zápěstí a přitom dělal děsně chytrý obličej.

"Nebyla to ani půl hodina zlato"protočila jsem oči a když jsem šla kolem něj ze dveří musela jsem si stoupnout na špičky,abych mu mohla dál byť jen letmou pusu.

"Doufám,že to byla omluvná pusa"zachraptěl a vyšel ze dveří abych mohla zamknout dveře.

"Když chceš"usmála jsem se a rozběhla se ze schodů ven před dům.Hned mě do obličeje udeřil teplý vzduch když jsem otevřela dveře.

"Čekáš na smrt nebo co?"zasmál se Harry a předběhl mě směrem k jeho autu.Bože,zvyknu já si někdy na jeho auto?

"Smrt dostanu akorát tak z tebe"řeknu tišeji a vydám se za ním.

"Já to slyšel"zašklebil se na mě když jsem nastoupila do auta a zapnula si pás.

"Co myslíš?"odvrátila jsem pohled ven a dělala jakoby nic.Přímo jsem cítila jeho pohled na mé osobě a už to nevydržela a neodpustila si malý úsměv.Než jsem se nadála vyjížděli jsme z města.

"Kam to jedeme?"naléhala jsem na Harryho,který se jen roztomile culil."Harry"zaklonila jsem otráveně hlavu.

"Už tam budeme,ale předtím se ještě stavíme sem"ukázala prstem na benzínku,ke které právě najížděl.

"Počkáš tady,nebo něco chceš"zeptal se mě ještě předtím než vystoupil z auta."Nene"usmála jsem se a vytáhla mobil ze svého batůžku.Měla jsem dvě zprávy.Jednu od Emmy a jednu od táty.

 From Emminda:Hej co děláš dneska?Děsně se nudím:(((

From Taťulda:Máš tady nějaký balíček.Už by jsi si mohla změnit adresu :)))(

Bože proč o mě mají dneska všichni takový zájem.Jsem snad nějaká stár nebo co?

To Emminda:Promiň jsem s Harry:(( Ale určitě to naplánujeme na jindy:**

To Taťulda:jooo jaa viim:*Stavím se pro něj zítra díky


Musela jsem si skousnout ret při pohledu na přicházejícího Harryho.Nejvíc ,ale tomu všemu dodávaly černé sluneční brýle,který měl posazené na nose.Na tváři se mi začal rozšiřovat zářivý úsměv když jsem v jeho ruce zpozorovala dva pytlíky gumových bonbónů.Musel si asi všimnout mého přiblblého úsměvu,protože se tak zvláštně ušklíbl.Myslím v dobrém smyslu.


YOUR SECOND SELFWhere stories live. Discover now