5

2 0 0
                                    


Už jsou to dva dny co jsem Harryho naposledy viděla.Od Emmy jsem se dozvěděla,že je to zpěvák ve skupině společně s nějakými dalšími kluky.Nechápu,ale proč mi to neřekl.Nevím jestli jsem na něj naštvaná,ale ono je to asi jedno.Už ho nejspíš neuvidím.Nikdy.

"Na"podal mi táta talíř plný špaget. Miluju jeho špagety a tak jsem se s chutí pustila do jídla.

"Chutná?"zasmál se a sám si dal sousto do pusy.

"Moc"mlaskla jsem a dál se ládovala jídlem.



"Málem bych zapomněl!"prudce se zvedl ze židle.

"Na co?"usmála jsem se a opřela jsem se o opěradlo židle.Jsem plná k prasknutí.

"Tohle tu nechal nějaký chlap.Prý je to pro tebe"podal mi obálku.Čistě bílou zalepenou obálku.Zamračila jsem se,ale i tak jsem si ji převzala.

"Od koho to je?"podívala jsem se na tátu a ten jen pokrčil rameny.Asi to bude něco od Emmy nebo Chrise.

"A co práce?Sehnala si si nějakou?"posadil se zpátky naproti mě táta když odnesl talíře.

"No..Jak se to vezme"snažila jsem se z toho nějak vymluvit."Dost bylo o mě"máchla jsem rukou a doufala jsem,že změní téma.Jasně,že jsem si práci nenašla a ani si ji nehledala.Táta se jen zamračil a myslím,že sám moc dobře znal odpověď.

"Ahoj Gregu!"domem se roznesl pisklavý hlas nějaké ženy.Tátova manželka.

"Ahoj zlato"přivítal ji táta malou pusou na rty a ona začaly vyklízet nákup.

"Tak já vás tu nechám"zvedla jsem se k odchodu.Na tátovi bylo vidět,že je mi vděčný a tak jsem se jen usmála."Mějte se"

"Ahoj broučku"táta mi dal pusu do vlasů a já si šla obout boty.


V půlce cesty jsem si vzpomněla na tu obálku.Dala jsem si ji někam do tašky.Za chůze jsem začala hledat danou věc.Když jsem konečně uviděla tu sněhovou obálku hned jsem ji vytáhla.Nebylo na ní ni.Pro koho je ani od koho.Byla jen zalepená. Pomalu jsem začala roztrhávat papír tak,abych neponičila obsah.Nahlédla jsem dovnitř a tam na mě koukaly dvě kartičky.Jednu jsem vytáhla a začala si ji prohlížet.Na  jedné straně byl takový ten čárový kód a z druhé strany byl velký nápis One Direction. Hned jsem si uvědomila od koho to asi je.Od Harryho.Zandala jsem kartičku zpět a vytáhla složený papír.Bylo na něj něco slabě napsané.

Miley. Moc mě mrzí jak dopadl poslední večer a to,že jsem ti o sobě neřekl něco víc.Byl bych moc  rád kdyby si přišla.Jsou to VIP místa a pak i na After party tak snad se uvidíme.Koncert je 18.7.

                                                                                                                                                                 Harry xx

Nevím jestli jít,ale vím o někom kdo by moc rád šel.

Hned jak jsem dorazila domů jsem zavolala Emmě jestli by se nechtěla stavit.Dám jí oba lístky.Ona bude určitě ráda a nějaká její kamarádka také.

"Co se děje,že to tak spěchá?"zeptala se mě prakticky okamžitě když jsem otevřela dveře.

"Na"podala jsem jí dvě kartičky.Její pohled sjel na mojí ruku a bylo docela vtipné pozorovat její reakci.Nejprve vykulila oči a pak začala nevěřícně mrkat.

YOUR SECOND SELFWhere stories live. Discover now