Instinktivně jsem obmotala svoje nohy okolo Harryho pasu a nechala se unášet jeho polibky.Ani jsem si neuvědomila,že mě nese do ložnice a už jsem ležela na posteli a sledovala jak si přes hlavu přetahuje svoje triko.Bo-že-můj.Věděla jsem,že má tetování,ale bez trička to vypadá o tolik líp než když to jen zahlédnete přes rozepnutou košili.Chtěl si rozepnout pásek,ale to už jsem to nevydržela a přitáhla si ho k sobě.Nebyly to takové ty něžné nejisté polibky jako dřív.Tohle bylo něco úplně jiného.Víc vášně.Víc Harryho..Víc všeho.
"Seš si jistá?"zeptal se nejistě Harry když jsem se odtáhla,aby se mohla nadechnout.
"Vypadám snad,že ne"zasmála jsem se a znovu ho silně políbila.Znovu si chtěl rozepnout pásek,ale já ho zastavila a udělala to sama.Přitom jsem,ale jeho rty neopustily mé.Když už jediná látka,která kazila můj pohled na Harryho chloubu byla dole,docela se mi i zatajil dech.Příroda ho hold nešetřila.
"Není vám nějaké teplo nějaké teplo madam?"narážel na to,že já na sobě pořád mám kraťasy a podprsenku.Usmála jsem se a zavrtěla hlavou.To se mu,ale asi moc nehodilo do krámu a tak se trošku zamračil."No tak to za chvilku určitě bude"ušklíbl se skočil na postel za mnout.
*****
"Počkej chvilku"zasmála jsem se když mi Harry okusoval krk a já už kvůli smíchu nemohla dýchat.Kdybych do něj nezatlačila tak by toho nejspíš ani nenechal.
"Nemáš náhodou být na cestě na koncert?"nadzvedla jsem obočí a opřela se o lokty.V jeho obličeji jsem zahlídla zděšení.
"Kurva"vypadlo z něj najednou a začal po pokoji hledat svoje oblečení.Musela jsem se celou dobu smát,protože to vypadalo docela komicky."Na co čekáš?"zasmál se a poskakoval na místě když se soukal do svých džín.
"Na co bych měla jako čekat?"smála jsem se a nadzvedla obočí.Harry se najednou zastavil v pohybu.S rozepnutými džínami a bez trika se vydal ke mě. Trošku jsem si poposedla a sledovala ho jak se ke mě rychle přibližuje.Naklonil se na de mě a rukama se zapřel vedle mé hlavy."Ty jdeš samozřejmě se mnou"usmál se a dal mi malý polibek na tvář.
"Já,ale nemám nic na sebe"argumentovala jsem.Popravdě ani nevím proč protestuju.Miluju když zpívá a vystupuje.
"Vem si cokoliv.Ve všem vypadáš skvěle"dal mi letmí polibek na rty a pak se rychle vrátil k oblékání.
Absolutně netuším co si vzít na sebe.Mezitím co se já přehrabuju ve skříni,tak Harry pořád někomu volá.Prý je to nějaký jeho kamarád,tak snad nemám důvod žárlit.
Nakonec jsem vybrala vzorované kraťasy a síťkované tričko s dlouhým rukávem.Obula jsem si jen černé vansky a vzala si černou kabelku.
"Jdeš už?"zahučel na mě z chodby Harry.Zapomněla jsem si telefon a zrovna jsem ho nemohla najít.Takže jsem prostě brzda no.
"No jo"protočila jsem oči a rychlím krokem jsem se vydala ke dveřím.Harry už stál na chodbě a podupával si nohou.Vypadal vtipně a tak jsem se nezmohla na nic jiného než se usmál a rychle zamknout byt.
"Budou se ti líbit uvidíš"usmál se a podal mi svou ruku.S úsměvem jsem ji přijmula a společně s Harrym jsem se vydala do velké areny.
Procházíme spousty chodeb a vedou nás nějací chlspíci z ochranky a už teď se tady v ničem nevyznám.Pořád něco mumlají do vysílaček a já jen tisknu Harryho ruku."Až budu chtít na záchod tak se asi dřív počůrám než najde záchod"najednou do mě někdo vrazí a já se sotva udržím na nohách.
"Perri!Dávej pozor!"vydechne překvapeně Zayn myslím.Stojíme v dlouhé chodbě se spousty dveří.Každé dveře mají svůj nápis.Šatna,jídelna,..
"Promiň,ale on je fakt n-"upravovala si svoje fialové šaty,ale hned jak se na mě podívala tak otevřela pusu do olkého O.Nejprve se podívala na Harryho pak na Zayna pak znovu na Harryho a pak na mě."Ty musíš být Miley!Já jsem Perri.Bože můj Harry nám o tobě tolik vyprávěl!Jsi ještě hezčí než tě popisoval"mluvila tak rychle.Chytila mě za paže a začala si prohlížet můj outfit.
"Já myslím,že na povídání bude mít času dost.Já teď potřebuju Harryho"Perriino mluvení přerušil ženský hlas,který se ozval za námi.Otočila jsem se,ale jen na půl,protože mě Perri pořád držela.Stála tam,ale nějaká žena.Byla tmavší pleti a její vlasy jí padaly skoro tak do půl zad.
"Pusť ji Perri"zasmál se Harry a vzal mě za ruku a vydal se za tou ženou.Zalezli jsme do dveří s nápisem šatna.
"Jsem Cara"podala mi s úsměvem ruku.Nesměle jsem ji přijala a potřásla jsem si s ní ruku.Nenápadně jsem se začala porozhlížet kolem sebe.Bylo tu tolik oblečení a zrcadel.Když po chvilce postila mou ruku uvědomila jsem si,že jsem jí neřekla své jméno.Bože to je trapas.
"Harry"oslovila Harryho a podala mu nějaké oblečení.Posadila jsem se na malý černý gauč,který byl v rohu místnosti a dalo se odtamtud pozorovat celé dění v místnosti.Cara se přehrabovala ve stojanech s oblečením a pořád si pro sebe něco mumlala.
"Bože,ale i když ona má super schopnosti tak si nemůže bezdůvodně zabíjet lidi.Kdo by to dělal?"s těmito slovy do šatny vtrhli dva kluci.Myslím,že jeden se jmenuje Naill,ale nejsem si jistá.
"Ale kdybych já měl super schopnosti tak bych si,ale mohl brát jídlo z obchdu a nikdo by mě nemusel vidět"zasnil se Naill.Ten druhý se zasmál a začal si sundávat kalhoty.Mám tušení,že si mě nevšimli.Otočila jsem zaskočeně hlavu na Harryho a tak sen stál s tričkem v ruce a taky se smál.
"Liame!"zvýšila trošku hlas Cara.Vypadal překvapeně když si mě všiml i ten druhý kluk.
"Promiň.Jsem Liam"usmál se ten druhý kluk a podal mi ruku.Postavila jsem se a se samým úsměvem jsi ji přijala."Miley"
"Je skvělej"stiskla mi ruku Perri. Stojíme v první řadě a všude kolem nás jsou pištíci houfy holek.Každá křičí jiné jméno a občas se musím pozastavit nad tím jak volají na Harryho.
"Jo.Jsou skvělí"usmála jsem se a snažila se pomalu vymanit z jejího sevření.Moc dlouho se neznáme a podle mě je trošku předčasné držet se takhle křečovitě za ruce.
"Tuhle písničku bych chtěl věnovat jedné moc skvělé dívce a opravdu ji obdivuji za to jaká dokáže být"doslova jsem se zasekla.Srdce mi vynechalo jeden úder a dech se mi zadrhával.Harry mi věnoval písničku.
"To je pro tebe!"zapištěla Perri a to mě vytrhlo z tranzu.Musela jsem se usmál jakou má radost.
Když začali zpívat nepřestala jsem se usmívat a jen ho pozorovala.To jak se soustředí na text.Nebo jak se usmívá.Jak se vžívá do každé písničky a myslím,že občas ani nic nevnímá.
"Jak se ti líbil koncert co?"kolem mého pasu se obmotaly silné potetované paže.Bylo mi ve vteřině jasné komu patří a tak jsem se jen opřela a jeho silnou hruď a pozorovala prázdné jeviště.Právě stojím v prázdné aréně a sleduju jak se vše uklízí a dává do velkých kufrů.Ještě před pár minutami to tu bylo nacpané k prasknutí a teď jsem tu jen já Harry a pár dalších lidí co uklízí stage.
"Moc jsem si to užila"zašeptala jsem a vzpomněla jsem si na písničku,kterou mi Harry věnoval.Jen jsem se otočila a znovu se schoulela v jeho náruči.
"Už chci jet domů"zasmála jsem se a poslouchala jeho tlukot srdce.
YOU ARE READING
YOUR SECOND SELF
Fanfiction19tiletá Miley Stark se vrátí po tříletém studijním pobytu na Ukrajině konečně domů.Za rodinou a za nejlepším kamarádem Chrisem.. 22letý Harry Styles.Slavný zpěvák ve skupině One Direction. Plno tetování a přátel. Co když se tyto dvě osoby setkají d...