"Bože už je vidím!"Emma mě chytila za ruku a ukázala někam dopředu a měla pravdu.Seděli za dlouhým stolem a každý se někomu podepisoval nebo někoho obýval nebo se fotil.Harry seděl hned na kraji a tak jsem ho viděla nejlépe.Právě se něčemu smál a mě to nutilo se usmát nad tím jak je asi šťastný.Najednou fronta jakoby ubíhala dvakrát rychleji a od Harryho mě dělilo jen pár metrů.
"Co jim mám říct pane bože?"jančila Emma.Pořád se nějak pohybovala a něco mumlala a v ruce drtila svůj mobil.Ani mě nenapadlo,že bych se s Harrym mohla vyfotit.
"Třeba ahoj?"zamračila jsem se nad tím a protočila očima jak je nervózní a přenáší to pomalu na mě.
"A co třeba ahoj a pak bych je jako oslovila"skousla si ret naštěstí se fronta zase pohnula a já udělala krok dopředu to jsem si,ale neuvědomila,že už stojím tváří tvář Harrymu a jeho úsměvu.
"Harry"oslovila jsem ho překvapeně a jeho úsměv se ještě rozšířil.
"Ahoj"naznačil rty,nahnul se a na kartičku se mi podepsal a následně ke mě přišel a vtáhl mě do objetí.Já tak jen stála a jen vdechovala jeho vůni.
"Sejdeme se za hodinu u zadního vchodu"zašeptal mi do ucha a pak se rychle vrátil na své místo a začal se věnovat Emmě. Ani jsem si neuvědomila,že jsem se neposunula ve frontě k ostatním klukům,ale vystoupila jsem z řady a šla zpátky na chodbu.
Vyšla jsem z arény a směřovala si to podle ukazatel k zadnímu vchodu kde jsme se měli sejít s Harrym. Mám tam být za deset minut tak doufám,že tam dorazím včas.Emma se už před tím někam ztratila,prý že musí něco vyřídit.
Právě stojím u červených dveří už asi půl hodiny a on pořád nikde.Schovala jsem svůj mobil do kapsy a začala se rozhlížet kolem sebe když v tom se červené dveře rozrazily a já leknutím nadskočila.Rychle jsem se otočila směrem ke dveřím a uviděla vyššího kudrnáče."Myslela jsem,že nepřijdeš"usmál se když zavřel dveře.
"To já jsem si teď myslela taky"uchechtla jsem se a upozornila ho na jeho mírné zpoždění.
"Promiň"prohrábl si vlasy,"Potkal jsem pár fanynek"pokrčil rameny a opřel se o žluté zábradlí.
"Tak fanynek jo"udělala jsem to samé a jen letmo se mu zadívala do očí.
"Každej je nějakej"usmál se.Pokývala jsem hlavou a otočila hlavu směrem k městu.Za železnou bránou jezdila auta a chodilo pár lidí,ale bylo už moc pozdě na nějaký velký ruch velkoměsta.
"Půjdeš na tu párty?"ozval se jeho hlas blízko mě.Ani jsem si nevšimla,že přešel až ke mě.
"Moc se mi tam nechce.Jsem docela unavená"zavrtěla jsem hlavou a otočila se k němu.
"Aha"nevypadal,že by ho to nějak zklamalo.
Kdyby Harrymu nezazvonil telefon,nejspíš by nastala ta trapná chvíle ticha a nejistoty.
"Jo?"Harry zvedl telefon a docela překvapeně se na mě podíval. Zamračila jsem se,protože jsem neměla tušení o co jde.
"Fajn.Budu tam za chvilku"s těmito slovy položil hovor a mobil schoval do kapsy.
"Budu muset jít"povzdech si a udělal další maličký krůček ke mě.Byl tak blízko,že jsem cítila jeho vůni.Na rovinu.Ta vůně mě dostávala do kolen.
"Fajn"kývla jsem hlavou."A uvidíme se ještě?Někdy?"zeptala jsem se nejistě.Bylo zvláštní mít ho tak blízko u sebe.
"Že váháš"zasmál se a olízl si své rty,v tom se ale znovu ozval jeho telefon.Protočil oči když se na telefon podíval."Bože už du"zavrčel a mobil schoval do zadní kapsy.
"Běž,nebo si pro tebe přijdou"usmála se se a poupravila mu jeho černou košili.Na to se na mě taky usmál a udělal něco jsem možná i čekala,že se stane.Dal mi malinkou pusu na koutek mých rtů.
Když se odtáhl zhluboka jsem se nadechla a za zátylek jsem si ho přitáhla do polibku.Bože můj.Konečně jsem mohla cítit ty jeho krásné rty na těch mích.Cítila jsem jak se usmál do polibku a to mě donutilo mě dát mu už jen rychlou pusu."Jdeme"chytil mě za ruku a táhl mě různými chodbami než jsme zastavili před černými dveřmi s nápisem One Direction.
"Počkej"zastavila jsem jeho ruku,která se natahovala ke klice.
"Co?"stiskl mou ruku a jakoby ze mě veškerá nejistota opadla a sama jsem se divila,že jsem zrovna JÁ otevřela dveře.
No mě asi vomejou.
"Emmo?"pustila jsem Harryho ruku a bylo mi jedno,že na mě všichni čumí.Emma ležela na malém gaučíku a na spala.Klekla jsem si k ní a začala jsem ji pozorovat.Jen se zavrtěla a zase pokračovala ve spánku.Byla až moc cítit alkoholem.
"Ty ji znáš?"zamračil se Harry když zavřel dveře.
"Jo.To.To je Emma.To ona mě sem dotáhla"vysvětli jsem a při dokončení věty jsem se nenápadně koukla na Harryho."Co jí je?"
Když mi řekl,že ji našel před vstupem,jak spí a jde cítit alkoholem,jeden z jejich goril a chtěl zavolat policii.Ale Louis se ji ujal a vzal ji sem,mi spad kámen ze srdce.Ale co sakra dělala před arénou když jsem jí říkala ať na mě počká u bufetu?
"Aha"vydechla jsem a začala jsem ji budit."Emmo"lehce jsem s ní zatřásla a vazala ji za ruku.
"Počkej nech ji spát"zastavil mě nějaký blonďák když jsem z ní chtěla sundat deku,kterou byla přikrytá.
"Musím ji odvést domů.Tam se vyspí"viděla jsem jak Emma otevřela oči,ale pořád byla mimo.
"Miley!"oslovila mě a přitom se usmívala jako měsíček na hnoji.
"Bože"uchechtla jsem se pro sebe a pomohla jsem jí vstát.Musela toho vypít opravdu hodně když se sotva udrží na nonou.
"Odvezu vás"ujal se nás okamžitě Harry když jsem se s s Emmou vydala ke dveřím.
"Ne"zavrtěla jsem hlavou."Nebylo by hezký kdyby si na té akci chyběl.Chytíme si taxíka"usmála jsem se na něj a pak se otočila na ostatní.Nikdo nám moc nevěnoval pozornost,jen jeden kluk co pořád pozoroval Emmu jak se na mě lepí."Díky,že jste ji nenechali odvést na záchytku"poděkovala jsem a ani jsem nečekala na odezvu a vydala jsem se pryč.
"To poděkuj Lousovi"zavolal na mě někdo když už jsem stála ve dveřích.
"Díky"
"Harry vrať se k ostatním"naléhala jsem.Harry nám zavolal a zaplatil taxíka a pomohl mi do něj Emmu dostat.
"Mám ještě čas"protestoval a chytil mě za ruku.Nenápadně jsem si s ním propletla prsty a na to se on jen usmál.
"Běž"dala jsem mu pusu na tvář a sama zapadla do auta.
"Zavolám ti"naznačil rty a udělal takové to gesto telefonu(škrrrrrrrrr :D)
YOU ARE READING
YOUR SECOND SELF
Fanfiction19tiletá Miley Stark se vrátí po tříletém studijním pobytu na Ukrajině konečně domů.Za rodinou a za nejlepším kamarádem Chrisem.. 22letý Harry Styles.Slavný zpěvák ve skupině One Direction. Plno tetování a přátel. Co když se tyto dvě osoby setkají d...