🌈POSTAVY🌈

7.4K 167 76
                                    

👑Eliška Rejčková👑

Je mi 17 let. Mám kudrnaté, špinavě blonďaté vlasy a modrozelenné oči. Měřím 164 cm a říkají mi prcku jelikož má výška není největší. Také mi říkají, že jsem roztomilá i když o tom silně pochybuji. Jsem totiž malinko zákeřná..

Bydlím v malé vesnici jménem Zachrašťany a žiji v domě společně s mojí matkou, otcem, bratrem a nějakými zvířátky. Jsem začínající herečka a jezdím do školy v Praze kam chodím na konzervatoř. Hraji v kapele, se kterou jezdím různě po Evropě a hraní na trumpetu mě velmi baví. Už tři roky jsem blázen do k-popu a skupiny BTS. Moc bych si přála letět do Jižní Koreje na jeden pitomí koncert, ale bohužel na to nemám dostatek peněz. Ale naději neztrácím.

Mám pět nejlepších kamarádek. Aničku, Nikču, Lucku, Verču a Marušku. Jsem holt kamaradský typ.
Miluji pizzu a jsem trochu egoistka. Nemám ráda když mi někdo sahá na vlasy a jsem hodně žárlivá a tvrdohlavá (mám to po své matce). Před měsícem jsem se rozešla s jedním klukem a řekla jsem si, že si dám trochu pauzu tak uvidíme jak dlouho mi to vydrží. Btw.. Jsem zralá na psychiatrickou léčebnu. (říká většina lidí co mě potká xd)

💙Nikola Chalupová💙

Je mi 17 let. Mám kudrnaté, tmavě hnědé vlasy a hnědé oči. Měřím 173 cm. Bydlím ve městě Hradec Králové a na prázdniny a víkendy jezdím do Zachrašťan za mojí nejlepší kamarádkou Eliškou. Bude ze mě veterinářka, kterou studuji také v Hradci. Žiji v bytě s mamkou, bratrem, kočkou a psem. Můj kluk se jmenuje Šimon a moc ho miluji. Stejně jako Eliška jsem tři roky blázen do k-popu a hlavně do BTS. Začali jsme je poslouchat spolu. Už jsme si vymysleli svůj plán jak se dostaneme do Koreje, ale je velká pravděpodobnost, že ve sportce nevyhrajeme. Jsem normální typ holky, který je mentálně postižený.

🐰Jeon Jungkook🐰

Je mi 20 let. Má přírodní barva vlasů je černá, ale vlasy si nechávám barvit na jiné barvy. Mám hnědé oči a měřím 178 cm. Bydlím v Jižní Koreji v Seoulu.
Zpívám v korejské skupině Bangtan boys. Mám šest nejlepších kamarádů, se kterými také zpívám. Miluji samozřejmě zpěv pak pizzu a sashimi s úhořem.
Přezdívají mi Kookie a můj kamarád Suga na mě většinou volá Golden Maknae. Narodil jsem se v Busanu kde jsem žil s matkou, otcem a mým starším bratrem. S klukama pořád někam jezdíme takže nevím co mám dělat dřív. Když mám problémy nebo strach jdu vždy za Namjoonem, protože to on si vždy jako první všimne, že se mnou není něco v pořádku a poradí mi.

 Když mám problémy nebo strach jdu vždy za Namjoonem, protože to on si vždy jako první všimne, že se mnou není něco v pořádku a poradí mi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


🌵Kim Nam Joon (Rap monster)🌵

Je mi 23 let. Mám různé barvy vlasů.. Někdy růžová, šedivá, fialová atd. Mé oči jsou hnědé a měřím 181 cm. Má rodina je otec, matka a mladší sestřička. Umím dobře anglicky a snažím se to naučit i ostatní členy skupiny, ale marně. Mám bledou kůži a v naší sedmičlenné skupině rapuji. Žiji v Seoulu. Podporuji gaye a lesby. A nevím jak se mi to vždy podaří, ale nějakým zázrakem pokaždé rozbiji nějakou věc a Suga to pak spraví. Rád poradím klukům když to potřebují.

Bangtan boys in The Czech RepublicKde žijí příběhy. Začni objevovat