16.

2.4K 126 21
                                    

Po této větě se silně kousnu do rtu a rána od nože zase začne krvácet. Černovláska ke mě přijde a usměje se na mě. Následně mi chytne vlasy. Tak to posrala. Nenávidím když mi někdo sahá na vlasy. Vezme mi vlasy a nůž a v polovině mi vlasy přeřízne. Tak dobře. Klid Eliško. Klid, to doroste. Začnu zhluboka dýchat a uklidňovat se. Ne to nepůjde. Jednou jsem bratrovi rozbila hlavu o sklo (srandu si nedělám😂), protože mi nechtěl dát červené autíčko. Takže si dokážete představit co udělám teď. Začnu přes lepicí pásku křičet a páska se nakonec odlípne.

„Děláš si prdel kurva?! To snad nemyslíš vážně?!“začnu křičet a kopat okolo sebe čímž jim znemožním přístup ke mě. Najednou se nade mnou objeví basebalová pálka, kterou lehce zachytím rukou. Sice mám ruce přivázané, ale i tak mám trochu prostoru na to, abych s nima mohla něco udělat. Vezmu si pálku do ruky a postavím se.

„Chcete si něco zkusit? Tak pojďte“pobídnu je a všechny se na mě nahrnou. Před blondýnku dám nohu takže spadne, holce s modrýma vlasama dám do držky a černovlásku chytnu za vlasy. Ostatní ženy ode mne odstoupí a vše začnou napjatě pozorovat.

„Líbí se ti to? Jo? Chceš taky uříznout vlasy? Tos posrala na celý čáře ty krávo zmalovaná..“zavrčím jí do ucha a následně cuknu s vlasy tak, že jí chumáč vytrhnu. Začne brečet a odběhne k ostatním holkám. Ten pocit, že já jsem nezačala brečet ani když mi ty vlasy uřízla. Nikdo nesahejte Elišce na vlasy! Nebo to s vámi blbě dopadne. Dříve jsem brala prášky na agresivitu, ale to nikdo nemusí vědět.

„Teď puste kluky a mě“přikážu a naproti mě se postaví brunetka.

„Tos uhodla. Proč bysme měli?“zeptá se a pohodí vlasama.

„Proč? Protože jestli v té hlavě aspoň něco máš tak nás pustíte a já vám ty ksichty nezmaluju ještě víc“usměji se a ona otevře pusu, že chce ještě něco říct, ale poté ji zase zavře.

„Tak bude to?“zeptám se a ukážu pálku.

„Ne. V této vzdálenosti nám stejně nic neuděláš takže si s klukama ještě zablbneme a pak tě nějak zabijeme“řekne a já se uchechtnu. Dělá si prdel?

„Jestli na ně jenom sáhneš tak..“

„Tak co? Zabiješ mě? Hah, to určitě. Sama jsi říkala, že nejsou nikoho takže ani tvoji nejsou. Nemůžeš vědět jestli nás chtějí nebo ne“zasměje se a já s ní.

„Seš asi úplně vypatlaná. Je jasně vidět, že se jim hnusíte a dávají vám to jasně najevo takže je nechte na pokoji“zavrčím a ona protočí očima a sedne si na Taeho. Začne si hrát s jeho vlasama a já už toho mám vážně dost. Napřáhnu se a hodím po ní pálku, která zasáhne hlavu. Spadne na zem a jak to tak vypadá je v bezvědomí. Nemá si zahrávat s ohněm. Všechny holky přiběhnou k brunetce a začnou si ji prohlížet. Pak se postaví a přijdou ke mě.

„Tohle je za naši kamarádku“řekne jedna a vlepí mi facku.

„Tohle je za to, že jsi sahala na naše miláčky“řekne další a kopne mě do břicha. Zaskučím a spadnu na zem.

„Tohle za ty vlasy“řekne černovláska a přišlápne mi hlavu k zemi.

„A tohle je za všechno ostatní“řekne blondýnka a k hlavě mi dá zbraň. Najednou, ale uslyším ránu a blondýnka spadne na zem v bezvědomí. Když se podívám nad sebe uvidím Kookieho jak má v ruce nějakou kovovou trubku.

„A tohle je za to, že jsi na mě vůbec sáhla“řekne a já vytřeštím oči. Tak takového Kooka fakt neznám. Modrovláska hned vezme pistoli a namíří ji na Kooka.

Bangtan boys in The Czech RepublicKde žijí příběhy. Začni objevovat