23.

2.5K 118 20
                                    

!UPOZORNĚNÍ!
Tato kapitola obsahuje sexuální scénky😈+15 (už zase😂)

Nikča je ze seznámení s Bangtanama úplně mimo. Celou cestu domů o nich vyprávěla a hlavně o Sugovi, že je ještě krásnější a úžasnější než na internetu. Mě už z toho jde hlava kolem. Jediné co mi lítá hlavou jsou momentálně termíny koncertů s kapelou a Tae. První koncert o prázdninách máme už za čtyři dny a já jsem skoro necvičila.

Hned jak dorazím domů tak si proto udělám hodinovou zkoušku na trumpetu a pak si dojdu zacvičit na břicho.
Poté se vysprchuji, převléknu do pyžama a vydám se do říše snů.

Z pohledu Yoongiho:

Ta Nikča se mi líbí. Je s ní sranda a vypadá to, že je taky takový blázínek jako Eliška. Je přirozená a není nafoukaná. Myslím, že z nás budou ještě velcí kamarádi. Bože, nad čím to zase přemýšlím?! Raději se vrátím zpátky ke své prácičce.

_______________________

Z pohledu Elišky:

,,Hele mami? Mohla bych spát u kluků?"

,,Už zase? Dej si na chvíli pohov jo? A buď doma"řekne a já se před ní postavím.

,,To nemyslíš vážně.. Jsou prázdniny"nahodím štěněčí pohled a ona protočí očima.

,,Bude tam i Nikča"zazubím se a ona mi podá koš s prádlem.

,,No dobře, ale nejdříve tohle"odpoví a já nespokojeně mlasknu.

,,Fajn"dodám a odejdu věšet prádlo. Vždycky si najde záminku.

..............................

,,Tak já jdu"oznámím, na záda si vezmu batoh a vyrazím pro Nikču.

Dojdu k ní před dům, ale jelikož tam už čeká tak nemusím ani volat.

,,Já tomu prostě nemůžu uvěřit!"zapiští a přijde ke mě.

,,Říkáš mi to už po desátý tak toho nech a pohni"zavrčím a pak vyrazíme ke klukům.

..................................

,,Čauky kluci!"křikneme nastejno a oni přijdou dolů.

,,Ahoj holky"pozdraví nejdříve Namjoon a pak všichni ostatní. Ještě jsme, ale Nikče neřekli, že jsou Namjoon a Jin spolu. Zajímalo by mě jaká by byla její reakce, ale jelikož má ráda gaye jako já tak to nebude problém.

,,Dejte si věci nahoru"řekne Jin a my kývneme.

,,A kde spím já?"zeptá se smutně Nikča, já na Yoongiho vrhnu šibalský pohled a on na mě vytřeští oči a záporně zavrtí hlavou.

,,Ať tě to ani nenapadne"šeptne skoro neslyšně směrem ke mě a já se ušklíbnu.

,,Budeš spát u Yoongiho. On to přežije"mrknu na něj a Nikča vytřeští oči.

,,A-ale proč nemůžu spát na gauči?"zeptá se naléhavě a já si zahraji na Jina.

,,Protože se na gauči nespí"odpovím jako tehdy Jin mě a usměji se. Nikča jen poraženecky sklopí hlavu.

,,Zahrajeme si flašku!"vykřikne Jimin a já se zamračím.

,,Nechci se opít"zaprotestuji a prekřížím si ruce na hrudi.

,,Nemusíme pít. Stejně tady máme jenom jednu vodku"mávne rukou Hobi a já mlasknu. Teď je to můj nový zlozvyk.

,,Ok, tak přineste flašku"řeknu a Namjoon odejde.
Přinese prázdnou flašku ferneta a já otevřu pusu dokořán.

Bangtan boys in The Czech RepublicKde žijí příběhy. Začni objevovat