22.

2.3K 110 2
                                    

„Sakra kolik je?"zeptám se rychle a Tae si promne oči.

„Nevím"odpoví a já si vezmu mobil.
Na display se objeví 23:03.

„Kurva"zavrčím a vezmu si na sebe mikinu.

„Musím jít. Uvidíme se zítra"řeknu rychle a vlepím mu pusu.

„Ahoj"usměje se, já mu úsměv oplatím a seběhnu schody dolů. Když procházím obývákem je zhasnuto a na gauči leží polonahý Namjoon s Jinem v objetí. A pak, že se na gauči nespí. Sama pro sebe se usměji. Jsou sladcí. Ale radši nechci vědět co tady dělali. Vyjdu ze dveří a rozeběhnu se domů.

.............................................

„Pořád nejsi plnoletá, aby jsi byla takhle dlouho u někoho když to nevím!"křikne mamka a já protočím očima.

Ale už nejsem malá a do plnoletosti mi schází jen málo!"křiknu nazpátek a pak odejdu raději do pokoje. Převléknu se a zalezu si pod peřinu. Najednou mi začne zvonit mobil. To už se ani v klidu vyspat nemůžu?!
Vezmu si mobil a hovor přijmu.

Eliška: „Hm?"

Nikísek<3: „Čauky lásko!"

Eliška: „Niki? Můžeš mi vysvětlit proč mi kurva voláš takhle pozdě?!"

Nikísek<3: „Kolik je u vás?"

Eliška: „Skoro půlnoc"

Nikísek<3: „Aha, jejda.. Promiň, to jsem nevěděla"

Eliška: „A co potřebuješ? Já bych se celkem ráda vyspala"

Nikísek<3: „No.. Chci ti oznámit, že přijedeme do Zachrašťan dříve!"

Eliška: „T-to je skvělý.. A-a kdy asi tak?"

Nikísek<3: „Asi za pět dní budeme v Zachru"

Eliška: „Super, těším se na tebe. Já už jdu spinkat, tak ahoj"

Nikísek<3: „Ahoj"

Hovor ukončen

Co jí asi teď řeknu?
'No víš Bangtani v Zachrašťanech bydlí dva měsíce a momentálně chodím s Taem'. Super. Nějak ji to, ale vysvětlit musím. Navíc je to má nejlepší kamarádka.

O pět dní později...

,,Mami, dneska přijede Nikča tak jdu ven!"křiknu a vezmu si mikinu.

,,Jojo, jen běž!"ozve se nazpátek a tak se obuji a vyrazím.
Zastavím před Nikči domem a zavolám. Najednou z vrátek vyběhne Nikča a skočí mi okolo krku.

,,Chyběla jsi mi!"zavřeští a já se chytnu za uši.

,,Ty mě taky, ale nekřič tak"zasměji se a ona sleze.

,,Promiň a teď pojď nahoru"řekne chytne mě za ruku a začne mě táhnout nahoru.
Sednu si na postel a ona mi začne vyprávět co všechno v na dovolené zažila, ale já v polovině vyprávění přestanu poslouchat a začnu dumat nad tím jak jí všechno řeknu. Je jasné, že ze začátku mi věřit nebude, ale až jí kluky ukážu tak jí vypadnou oči z důlku. Kluci už vědí, že ji tam dneska přivedu.

,,Posloucháš mě vůbec?"zeptá se najednou a já se proberu z myšlenek.

,,Ne, ale potřebuji ti něco říct"začnu a ona protočí očima.

,,Co? Jestli to není důležitý tak si vyliž"zamračí se a já se ušklíbnu. Kdyby jenom věděla.

,,Dneska tě chci někam vzít a taky ti něco říct"skousnu si ret a ona znovu protočí očima.

,,Já se kamarádím s klukama od BTS a jsem Taeho přítelkyně"vyhrknu a ona se začne smát.

,,Já taky vlastně chodím se Sugou a máme spolu dvě děti"zasměje se a mě naběhne husina z její ironie. Nenávidím když říká něco ironicky.

,,Tak pojď a já ti vše ukážu"vypláznu na ni jazyk a ona si vezme mikinu.

,,Mě se nikam nechce"zamručí, ale to ji už vytáhnu ze dveří a začnu ji táhnout ke klukům.

Dorazíme před dům a jí se rozzáří oči.

,,Ty jsi prozkoumala tenhle opuštěný dům?"usměje se a já záporně zavrtím hlavou.

,,Tady bydlí BTS"usměji se a ona si povzdychne.

,,Už toho nech. Není to vtipný"řekne uraženě a já se jí podívám do očí.

,,Myslíš, že ti lžu? Co vidíš Niki, řekni mi to"zeptám se a ona pootevře pusu.

,,Já nevím"zamrká a já pustím její červené tváře.

,,Měla by jsi to vědět. Jsi moje nejlepší kamarádka. Jin to třeba pozná, ale na jednu stranu chápu, že mi nevěříš"pokrčím rameny a pak s ní dojdu je dveřím. Už ani neťukám takže rovnou vejdu. Když se podívám na Nikču všimnu si jejího nechápavého a překvapeného vyrazu. Chudák, neví co očekávat.

,,Kluci jsem tady!"křiknu a najednou se po schodech zřítí dolů Jimin. Znovu pohlédnu na Nikču, která má pusu dokořán.

,,Ahoj Eli, ahoj Niki!"křikne Jimin česky a doběhne mě a Nikču obejmout. O Nikče jsem mu vyprávěla všelijaké zajímavosti.
Nikča pořád kouká jako debil s otevřenou pusou. Zeshora už přijdou i ostatní kluci a postupně mě i Nikču obejmou.

,,Už mi věříš?"zeptám se, ale ona nereaguje.

,,Děláš si prdel?"řekne po chvíli a já se zasměji.

,,Proč jsi mi to jako nezavolala?"zeptá se naštvaně a já ji obejmu.

,,Moc se omlouvám, ale nemohla jsem. Slíbila jsem jim, že to opravdu nikomu neřeknu. Ani tobě a víš jak jsem na sliby háklivá"řeknu a ona si povzdychne.

,,A oni jako umějí česky?"šeptne mi do ucha a já se zasměji.

,,Jo"odpovím a ona se odtáhne.

,,Ale snadnější je pro ně korejština tak přepni mozek na jiný jazyk"zasměji se a ona kývne a začne dělat, že přemýšlí a pak na mě udělá retardovanej obličej. Teprve teď si všimnu, že na nás všichni koukají.

,,Jujda"prohodím a Nikča zrudne.

,,A ty vážně chodíš s Taem?"zeptá se už korejsky a já kývnu.

,,Sedni si"vybídne ji Jin a já i ona si sedneme vedle sebe.

,,Když ti to nebude vadit tak mohu?"zeptá se Tae a zrudne. Poukáže na místo vedle mě, Nikča kývne a trochu se posune. Vedle Nikči si jako naschvál sedne Yoongi a Nikča zrudne ještě víc. I když ironii nenávidím tak je nejvíce ironický, že všichni kluci vědí jak moc se Nikče Yoongi líbí.

Začneme si povídat o všem možném a já si opřu hlavu o Taeho rameno. Nikča se zatím úplně uvolnila a normálně se všemi navázala konverzaci.

,,Nechcete tu zítra přespat?"zeptá se Jimin a já se usměji.

,,Pokud milostivá bude souhlasit tak samozřejmě"ušklíbnu se a Nikča po mě hodí vražedný pohled.

,,Jasně, že jo"usměje se a všem se na tváři utvoří úsměv.

,,Musíme naschvál dát Nikču k Gimu do pokoje"šeptnu Taemu do ucha, on kývne hlavou v souhlas a na tváři se mu objeví ďábelský úsměv. To bude Nikči nejkrásnější noc v životě.

Pokračování příště...<3

Trochu nudná kapitola :,)
Děkuji za vše💋

😘Vaše Sky😘

PS:Omlouvám se za chyby😜

Bangtan boys in The Czech RepublicKde žijí příběhy. Začni objevovat