10.

2.7K 128 30
                                    

Z pohledu Elišky:

Pomalu otevřu oči a zjistím, že jsem namáčklá na Jiminovi. Zase zrudnu. Jak jsem se sem dostala? Jo už si vzpomínám. To je boží věcička. Asi se ho dotknu. Pomalu natáhnu ruku a prohrábnu mu vlasy a pro sebe se usměji.

„Ehm..“ozve se za mnou, a tak se otočím a tam stojí Taehyung s tácem jídla. Ups..

„No.. Víš já..“

„V pohodě“mávne rukou a já si nervózně prohrábnu vlasy. Opatrně vstanu načež probudím jak Jungookieho tak Jimina.

„Dobré ráno“zazubím se na ně a oni na pozdrav kývnou a zývnou. Jungkookie, ale ze začátku nechápavě kouká, protože nemá ponětí kde jsem se tu zase vzala.

Sednu si ke stolku v obýváku a usměji se na Taeho úsměv mi oplatí a já si prohlédnu tác.

„To jsi udělal sám?“zeptám se ho a on kývne a podrbe se na zátylku. Ale všichni znají Taeho vařicí schopnosti.

„Tak copak je moje?"zeptám se a on pokrčí rameny.

„To je asi jedno“řekne nakonec a já kývnu a vezmu si namazaný rohlík nějakou pomazánkou.

„Kde jsi našel ingredience?“zasměji se a on také.

„Prohrabal jsem vám kuchyň a našel jsem ten rolík a nějakou marmeládu“vysvětlí a já se zašklebím.

„Tak za prvé je to rohlík a tohle není marmeláda, ale pomazánka“zasměji se a on se zazubí a tím na mě ukáže jeho bílé perličky.

„Jinak děkuju“usměji se a on kývne a pak si taky vezme rohlík.

„Čauky“řekne rozespale Namjoon a vstane. Kývneme mu na pozdrav a on odejde směr koupelna. Rohlík namazal Tae skvěle. Je to náš malý kuchař.
Po chvíli si k nám přisednou i ostatní členové a spokojeně začnou jíst. Asi si oblíbili rohlíky.

„Takže kdy odejdete?“zeptám se jich a Jin polkne.

„Za dvě hodiny tu bude náš manažer takže tak“řekne a já smutně kývnu, ale pak nahodím zase optimistický úsměv. Jsi vážně skvělá herečka Eli, opravdu.

Z pohledu Taeho:

Vezmu z kuchyně tác s jídlem a nesu ho do obýváku. Když dojdu do obýváku tak se podívám na Elišku, která už je vzhůru a prohrabuje s úsměvem Jiminovi vlasy. Když to uvidím málem upustím tác. Takže její bias je zřejmě Jimin. A tím pádem se jí líbí nejvíce Jimin. A já mám smůlu. Proč jsem si vůbec myslel, že u ní mám šanci? Jsem naivní. A stejně by se do mě za dva dny nebo tři dny nezamilovala. A já hledám lásku na první pohled. Myslel jsem si, že to je ona, protože už od začátku se mi  celkem dost líbila. Ten její optimismus, úsměv, oči, postava, chování. Prostě všechno, ale ona nejspíš není ta pravá.

„Ehm..“ozvu se a Eliška se otočí.

„No..Víš já..“začne a já ji utnu.

„V pohodě“mávnu rukou, ale ve skutečnosti to moc v pohodě není. Kéž by její ruka zajela do mých vlasů.

Z pohledu Elišky:

„Eli? My už půjdeme“řekne Namjoon a přijde ke mě. Chytne mi rameno a promne mi ho.

„Děkujeme za všechno, udělala jsi toho pro nás hodně. Jsme ti za to moc vděční“řekne a usměje se.

„Vy jste toho pro mě udělali taky hodně“odpovím a také se usměji. Bože asi se tady rozbrečím. Mám na mále. Pak ke mě přistoupí Kook a.. Asi jsem umřela. Jungkookie mě obejmul!

Bangtan boys in The Czech RepublicKde žijí příběhy. Začni objevovat