31.

1.9K 99 5
                                    

,,Miluju tě"vyhrknu hned a on se zaculí.

,,To znamená?"nadzvedne obočí.

,,Jo"odpovím a skousnu si ret. On se jen zářivě usměje. Jeho úsměv donutí podle mě vařit i fazole v konzervě.

,,Taky tě miluji"vydechne a obejme mě. Nikdy bych nevěřila, že tuhle větu zrovna pro mě vysloví právě on ze svojí úžasné pusinky. Zajímalo by mě co s ní umí. Ale Niki, žádné úchylné myšlenky!
Okřikne mě hlas v hlavě, a tak se jen na Yoongiho nevinně zazubím. A to jsem si řekla, že si s klukama dám pauzu.

Z pohledu Elišky:

Nikdy to pro mě nebylo těžší než teď. Být v jeho přítomnosti a nic neudělat. Obejmout ho, políbit.. Nemůžu. A to mě tak moc ubíjí.
Pokaždé když se setkáme pohledy tak dělám jakoby nic.
Dny utíkají rychle a za chvíli to bude měsíc co tu jsou. Pak už jen jeden měsíc a já už je nikdy neuvidím. Ztratí se. Nadobro z mého života.
Chce se mi brečet když si uvědomím jak mi na nich záleží a jak jsem to s Taem podělala.
Dělá mi, ale starosti co s ním je. Chová se divně, nosí neustále trička s dlouhým rukávem.
Bojím se o něj.
Bojím se, že si zase ubližuje.

Z pohledu Taeho:

Proč mě tak moc ubíjí se na ni jenom podívat? Proč mě pokaždé její přítomnost přivádí do rozpaků? Proč mě tak moc mrzí, že už s ní nejsem? Je to jednoduché.. Jsem zamilovaný a ještě dlouho budu..
Chce se mi brečet jen když ji vidím. Jenže teď to bude bolet ještě hodně dlouho. Jedeme domů skoro za měsíc a Eliška je u nás každý den. Každý den prožívám nesnesitelnou bolest a slast zároveň. Bolest kvůli Elišce a slast díky žiletce. Tak rád bych jí políbil a cítil její teplý dech na mém krku.

,,Takže co teď?"zeptá se Jungkook a všichni pokrčí rameny.

,,Asi půjdu domů. Už je celkem pozdě"řekne najednou Eliška a vstane.

,,Niki? Jdeš se mnou?"křikne na ni do kuchyně a po chvíli přiběhne veselá Nikča.

,,Jojo, už je pozdě"usměje se a začne se obouvat.

,,Hele kluci, tak se mějte ahoj"řekne Nikča a odejde ven.

,,Čauky kluci"usměje se Eliška a také se obuje.

,,Ahoj"řeknou všichni kromě mě, a tak do mě Namjoon drkne a já se proberu.

,,Ahoj"odpovím a Eliška odejde.

Další den..

Z pohledu Elišky:

Probudím se a sednu si. Chvíli přemýšlím jestli se mám zvedat, ale nakonec se zvednu. Převléknu se do sportovního a vyběhnu.

Oběhnu celou vesnici dvakrát a pak doběhnu zpátky domů.
Osprchuji se a převléknu do čistého. Naobědvám se a hned po obědě jako každý den vyrazím ke klukům.

,,Ahoj!"

,,Čauky"řekne Nikča, která sedí vedle Yoongiho. Jsem ráda, že se dali dohromady. Přeju jim to.

,,Moc vám to spolu sluší"usměji se a Nikča mě probodne pohledem. Jen se na ni nechápavě podívám a sednu si.

,,Jak jako spolu?"zeptá se Jin a já ztuhnu.

,,Vy jste jim to..?"zeptám se opatrně a Nikča zavrtí hlavou.

,,Ups.."zakaboním se a Nikča s Yoongim si propletou ruce.

,,Včera jsme se dali dohromady"prolomí trapné ticho Yoongi a všichni kluci vytřeští oči.

,,Aha"zasměje se Kook a podrbe se na zátylku.

,,Moc vám to přeji!"vypískne Hobi a zatleská.

,,Kde je Tae?"zeptám se aniž bych si uvědomila co říkám.

,,Proč se ptáš na T.. Nahoře"odpoví radši Jimin a já kývnu.

,,Chová se divně"prohodí Kook a já sklopím hlavu. A zase za to můžu já. Tae do obýváku po těchto slovech vejde a sedne si na křeslo.

,,Ahoj"pozdraví mě nevrle a já se smutně usměji.

,,Ahoj"šeptnu a znovu sklopím pohled.

,,Kam zase jdeš?"zeptá se Jin Taeho když si Tae stoupne a hodlá jít zase pryč.

,,Jen jsem na něco zapoměl"řekne a vydá se zpátky do pokoje. Nakrčím čelo a povzdychnu si. Co to s ním je?

Po několika minutách se vrátí zpátky s jiným tričkem a znovu se usadí.

,,Asi se kvůli tobě přestrojil"šeptne mi do ucha Jimin a zašklebí se.

,,To určitě"zasměji a teprve si uvědomím, že jsem to řekla nahlas. Zaculím se a kouknu na Jimina.

,,Myslím, že je to kvůli něčemu jinému"zašeptám a on se na mě nechápavě podívá.

,,A asi už vím kvůli čemu"dodám nahlas a vstanu. Odvahu Eli. Chce to odvahu. Zhluboka se nadechnu a přejdu k Taemu.

,,Můžeš na chvilku?"zeptám se opatrně a on se na mě zděšeně podívá.

,,No já si myslím, že by to nebyl dob.."nedořekne větu, já ho chytnu za ruku a začnu ho táhnout do pokoje. Zavřu za námi dveře a on se posadí na postel.

,,Co potřebuješ?"zeptá se a já zavrtím hlavou.

,,Nech toho Tae"zamračím se a on se na mě nechápavě podívá. Přejdu k němu a chytnu ho za triko. Vyděšeně na mě pohlédne.

,,Vím co skrýváš"řeknu a rychle mu přetáhnu triko přes hlavu.

,,Řežeš se?"zeptám se smutně a on otevře pusu dokořán.

Z pohledu Taeho:

Jak na to sakra přišla?

,,Možná"nadzvednu obočí a ona se na mě lítostivě podívá.
Pohlédnu na své ruce, na kterých jsou tlusté obvazy přes, které prosakuje krev.
Znovu pohlédnu na Elišku, která se na mě mračí. Pak napřáhne ruku a já přihmouřím oči. Najednou se okolo mého pasu obmotají její ruce. Otevřu oči a také ji obejmu. Tenhle pocit se nedá popsat slovy. Už zase cítím její teplo a její omamnou vůni. Její dech na mé kůži a hlavně její lásku. Odtáhne se a usměje se.

,,Prosím Tae prestaň. Ubližuješ tím nám, ale hlavně sobě"řekne smutně a já sklopím hlavu. Nejhorší je.. Že má pravdu.

,,J-já, ale.."

,,Můžeš. Spolu to zvládneme"přeruší mě a rozcuchá mi vlasy. Nejsem malej!

,,Já to zkusím"odpovím s úsměvem na rtech a ona mi úsměv oplatí.

,,A Tae, nezapomeň na to, že jsme pořád kamarádi. Nemusíš se mě bát"mrkne na mě a já si povzdychnu. Kamarádi. No právě..

,,Ale já nechci být tvůj kamarád"vyhrknu a ona se na mě podívá.

,,Chci být něco víc"

Pokračování příště...<3

Nova kapitóóla je na svjéétě!
Ja mit skotsky prizvuk😂

No nic přepnout zpátky do češtiny😅
Tak jak se dneska máte?😏
No já jsem dneska byla místo školy na snowboardu😁
Bylo to super až na menší úlet😅
Když jsme se měli přemisťovat na jinou lanovku tak jsem jela na prkně po zadku a potom sem to napálila do jednoho rozkošnýho klučiny😍
Jelikož to bylo z kopečka tak tomu klukovi ujel snowboard a z batohu mu vypadlo pití když pro něj běžel😂
Já jsem se odvážně pro to pití nahnula,ale přitom jsem se převrátila a z toho prudkého kopečku jsem jela na snowboardu po hlavě dolů xD
Nakonec to dopadlo dobře a já jsem pití předala klučinovi😁
No to je asi vše co bych vám k tomu řekla tak se mějte😜
Doufám,že se vám kapitola líbí a když tam dáte ⭐ nebo nějaký komentář budu ráda😙💗
Děkuji za vše💋

🎀Vaše Sky🎀

Bangtan boys in The Czech RepublicKde žijí příběhy. Začni objevovat