33.

2.1K 90 22
                                    

!PROSÍM ČTĚTE!

(Blíží se konec této knížky, abych mohla začít vydávat druhý díl této knížky😁
Ještě pár kapitol a konec tohohle dílu :)
Druhý díl už mám skoro celý předepsaný a jsem s ním o dost více spokojená než s touhle knížkou. Dle mého názoru je druhý díl více zajímavý😏
Do této knížky vás včas budu informovat o vydání druhého dílu💗
A teď větší přeskok v čase, abych to neprotahovala, protože už nemám momentálně co psát😁)

O měsíc později...

(Poznám.Autor: Vím, že to časově asi nebude moc odpovídat, ale zkuste to ignorovat😂)

Zítra mají kluci koncert v O2 aréně. Hrozně moc se těším, protože s nima můžeme být v zákulisí a potom v první řadě. Lístky na koncert byli vyprodané během týdne takže je jasné, že v česku jsou přece jenom fanynky k-popu.

,,Kluci, máte všechno?"zeptá se Nikča. Je nějak moc starostlivá. Dneska si museli sbalit věci, které mají na zítřek. Jsem za ně celkem nervózní.

Den koncertu..

,,Jsi nervózní?"zeptám se Nikči a ona si protřepe ruce.

,,Jsem nervózní za ně"odpoví a já se usměji.

Konečně zastavíme před O2 arénou. Vystoupíme z autobusu a vydáme se ke vchodu.

,,Máte.."začne nějaký chlápek a my mu s Nikčou ukážeme V.I.P vstupenky. Muž nás hnedka pustí dovnitř a ukáže nám cestu, která odbočuje od velké řady fanynek.
S pomocí ještě dalších chlápků dojdeme až do zákulisí.

,,Čauky kluci"řekneme nastejno s Nikčou a všichni na nás stočí pohled. Ihned k nám přiběhnou dva muži a chytí nás.

,,V pořádku, ty sem můžou"řekne Jimin a pak mě chytne s Nikčou okolo ramen.

,,Ahoj"řekne Tae a já mu pozdrav oplatím polibkem. Nikča zatím přejde k Yoongimu a také mu dá pusu. Já se posadím a začnu sledovat jak Taeho líčí.

,,Baví tě to hodně?"zeptá se se smíchem Tae a já se zazubím.

,,Hm.. Jo"zasměji se a on se zašklebí.

,,Nehýbat"napomene ho žena a Tae jen protočí očima.

,,Jo jo, vždyť už jsem v klidu"uchechtne se a já se zasměji.

,,Už budete muset jít"řekne mě a Nikče manažer a my jen kývneme.

,,Držím palce"řeknu Taemu a on si mě přitáhne do polibku.

,,Miluju tě"řekne a opře si své čelo o to mé.

,,Taky tě miluju a slibuji, že i když odjedete tak tě nikdy neopustím"šeptnu a on se na mě usměje svým zářivým úsměvem.

,,Hele lidi, budeme muset jít"řekne nám Namjoon, a tak se od sebe s Taem oddálíme a pak se já a Nikča vydáme pryč ze zákulisí.

Stěží dojdeme na naše místa v první řadě a posadíme se.
Chvíli si jen povídáme o všem možném a pak začne hrát písnička Save me a všechny fanynky začnou ječet. My teda nejsme výjimkou. Když skončí první písnička tak se kluci představí a když dojde na Taeho. Tak zařve do mikrofonu:

,,Já jsem V!"A nějaká holka vedle mě zařve.

,,Tae, já tě miluju!"v tuto chvíli mám chuť vytrhnout jedno sedadlo ze země a přetáhnout ji přes hlavu. Už se začnu napřahovat, že jí dám facku, ale Nikča mě zadrží.

Bangtan boys in The Czech RepublicKde žijí příběhy. Začni objevovat