3.Bölüm

376 19 0
                                    

Fethi'den
Yarım saat olmuştu bahçeye çıktım sude bana dogru,geliyodu ben yine bişey söylicek,diye düşünürken birden dudaklarıma yapıştı iktirmeye çalıştım ama kız yapışmış gitmiyodu en son iktirdim ve yere düstü arakadan eylemin,sesi geldi allahım simdi her şeyi yanlış anlamıştır.

F:E-eylem

Eylem bişey demeden ağlayarak gitmisti sude pis pis sırıtıyodu.

F:Kızım sen ne yaptığını sanıyosun ya nasıl öpersin beni iğreniyorum sude senden defol git,şurdan!

S:Ben sana demistim, fethi bu iş burda bitmedi diye bu daha başlangıç deyip gülerek gitti.

Ama şuan aklım eylemdeydi içeri gecip eylem ordamı diye baktım ama yoktu gitmisti kesin her zaman ki gittiği yere gitmistir diyerek arabaya binip oraya sürdü insallah ordadır .

Eylem'den
Yine hayal kırıklıgına uğramıstım sevdigim adam bask birini öpüyodu hemen nazlıyla ezgiye acil işim var diyip ordan çıktım her zamanki gittiğim yere geldim burayı,bitek fethi biliyodu oda benim için bitmişti hava soğuktu üşümeye başlamıştım,hem gözümden akan yaşları durdurmaya çalısıyom hemde soguktan titriyodum bi anda sırtıma birisi ceketini koymustu kim diye bakarken tabikide fethiydi.

F:Titriyosun,resmen eylem bak herseyi yanlış anladın o kız beni öptü ben iktirmeye ,calıstım ama gitmedi sonrada sen geldin gercek ten ben ona karşı hiç bisey hissetmiyorum.

E:Senin ona bisey hissetmen umrumda degil fethi neden açıklama yapıyosun  ki

F:O zaman neden ağlayarak gittin neden buraya geldin sen hep buraya canın sıkkınken gelirsin eylem.

E:FETHİ SANNE YA SANANE AĞLIYOSAM SENİ İLGİLENDİRMEZ!(bagırarak söylüyo)

F:İLGİLENDİRİR EYLEM SEVDİĞİM KADIN EĞER AĞLIYOSA BAL GİBİ İLGİLENDİRİR HEMDE !(bagırarak söylüyo)

Ne beni seviyomudu yani o zaman neden o kızı öpüyoki of eylem herşeyi yanlış anlamışsın hemen düşüncelerimden sıyrılıp o anlık duyguyla cevap verdim.

E:AMA BEN SENİ SEVMİYORUM!

Allahım ne dedim ben öyle fethinin gözünde hayal kırıklıgı vardı tekrar konusmaya başladım.

E:F-fethi öyle demek ist-...

Sözümü kesip cevap vermisti.

F:Tamam eylem ben anladım anlayacagımı sana hayatında mutluluklar. diyip

Ben bisey diyemeden çekip gitmisti naptım ben ya herseyi mahvettim,telefonum susmak bilmiyodu arayan ezgiydi of simdi beni cok merak etmistir hemen telefonu açtım ezgi endiseliyidi nasılda korkmus.

Ez:Abla ya çok korktum nerdesin sen? Acelem var diyip gittin sen agladın mı yoksa?

E:Eve gelince anlatırım ezgi simdi kapatmam lazım.

Diyip kapattim fethiyi arıyodum ama açmıyodu bende mesaj gönderdim insallah bakar.

Alıcı Fethimm:
Yarın ....kafede buluşup konuşalım lütfen beni birazcık seviyosan gelirsin 12:00'da orda olmus olucam...

Fethi'den
Eylem arıyodu ama açmıyodum açmıcaktımda  çünkü bana seni sevmiyorum dedi
aslında bende tam seni seviyorum diyemedim ama demis kadar olmustum çok kırılmıstım ona ben onu canımı verecek kadar seviyodum ama o beni sevmiyodu evime gelmistim mesaj geldi eylemdendi bulusalım diyodu bende gidicem bakalım bana neler dicek düsüncelerimden sıyrılıp ılık bi duş alıp ukuya daldım.

Eylem'den
Sabah 11:00'da kalkmıstım ne çok uyumusum ya ,birden fethiyle bulusacagım aklıma geldi hazırlanmaya basladım.

Giyinip evden çıktım kafeye geldim fethi ordaydı ama bugün bana başka türlü bakıyodu normalde masaya oturuken sandalyemi çekerdi ama bugün çekmedi haklıydıda kalbini çok kırmıstım onun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinip evden çıktım kafeye geldim fethi ordaydı ama bugün bana başka türlü bakıyodu normalde masaya oturuken sandalyemi çekerdi ama bugün çekmedi haklıydıda kalbini çok kırmıstım onun.

Fethinin Kıyafeti

Fethi'denGelmişti yine aynı zarifliği ve güzelliğiyle kokusu yine beni sarhoş etmisti ama ona cok kırgındım,iki çay söyleyip konuşmaya başladı bende onu dinliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fethi'den
Gelmişti yine aynı zarifliği ve güzelliğiyle kokusu yine beni sarhoş etmisti ama ona cok kırgındım,iki çay söyleyip konuşmaya başladı bende onu dinliyordum.

E:Bak fethi seni buraya çagırmamın nedeni sana dünkü söyliceklerim içindi aslına bunları dün söylicektim ama biliyosun,neyse ben hemen söylüyorum seni seviyorum fethi aslında sana ben üniversiteden beri aşığım ama söyleyemiyodum sende anla beni korkuyodum beni sevmiyosundur diye ama dünkü söyledigin çok hosuma gitti ama bende napıyım seni sudeyle öpüşürken görünce hayal kırıklıgına ugradım.(eylem bunları yere bakarak söylüyodur fethinin yüzüne bakamıyodur çünkü)

Söylediklerim bittikten sonra fethi eliyele kafamı kaldırım dudaklarıma yapıstı bende,karsılık verdim sevdigim adamı öpmek çok güzel bi duyguydu 3dk sonra ayrıldık.

F:Bende seni seviyorum Eylem Özen.

E:...
(Selam arkadaşlar 3.bölümde bu kadardı insallah beğenmişsinizdir yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayınız hoşaçakalın)

eyfet💞💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin