Multideki şarkıyı yazarken dinledim güzel oluyo tavsiye ederim iyi okumalar!
Fethiden
Eylemle simay çok yakın arkadştı.Simayıda kardeşim gibi görüyorum çünkü bazen fethi abi dedigide oluyodu.Eylemle ikisi mutfaga dedikodu yapmaya gittiler bende doruğu öpüp evden çıkıyodumki eylem "Fethi"diye hafif bagırmıştı bende arkama döndüm beni dudagımdan öpüp kapıyı kapattı.Bende tebessüm edip şirkete dogru gittim.Şirkete geldigimde sekreterim" sizi odanızda biri bekliyor"dedi.Kim oldugunu sordum ama söylememiş bende odama girdim girmez olaydım Sude gelmiş yüzsüz pislik sırıtarak konuşmaya başladı.S:Eylemle evlenmişsiniz sevindim.
F:Öyle oldu.
S:Fethi ben seninle yani sizinle arkadas kalmak istiyorum hatta bugün bana yemeğe gelirmisiniz lütfen.
F:Peki geliriz.
Gülümseyip gitti galiba gerçekten sude iyi birisi olmuştu yada olmaya çalışıyodu eylemi arayıp durumu bildirdim oda zar zor ikna oldu bende dosyalarımla ilgilenmeye başladım.
Eylemden
Simay gitmisti ona bende kal demiştim ama "olmaz siz yeni evlisiniz "dedi.Fethi aradı pis sude bizi yemeğe çagırmış ilk başta kabul etmesemde fethinin beni ısrar etmesiyle kabul ettim.Dorugu uyutup hazırlanmaya başladım.Yemek önemsiz kişinin oldugu icin günlük bi kıyafet giydim assagıdan korna sesi geliyodu fethi gelmisti dorugu öpüp bakıcıya bırakıp aşsagı indim.Arabaya bindim ki fethinin soru yagmuruna tutuldum.
F:Eylem bu etek ne!Hatta burda etek diye bişey yok resmen hadi git degiştir güzelim.
E:Fethi olmaz hem ne varmıs benim etegimde gayet iyi hadi geç kalıcaz.
Fethi oflayarak arabayı sudenin evine sürdü evine geldik kapıyı açtığında resmen kısacık şey giymis yanındada bi erkek vardı sevgilisiydi heralde sude gülerek "hoşgeldiniz"dedi bizde"hoşbuldunuz"dedik ve içeri girdik hemen yemege oturduk.
Fethi kulagıma egilip" ben bi lavobaya gidiyorum"dedi bende "tamam canım" dedimS:Ay ben şarapı getirmeyi unutmusum ben hemen gidip getiriyim diyip fethinin
peşinden gitti sudenin sevgiliside bana pis pis bakık sırıtıyodu 3dk geçmisti sudeyle fethi gelmemisti bende dayanamıyıp kalktım fethiyi ararken odadan sesler geliyodu odanın kapısını açip baktım o an kalbim paramparça olmuştu hani beni çok seviyordun fethi hani benden asla vazgeçmiycektin gözümden iki yaş süzüldü çünkü fethi o sürtük sudenin üstündeydi.Sude hemen fehiyi üstünden itti fethi şaşkın bi şekilde sudeye bakıyodu.
S:Sapık sen benim nasıl üstüme çıkarsın bide evlisin pis sapık!
F:E-eylem yalan söylüyo bi dinle beni melegim nolur.
E:Allah cezanızı versin ikinizde!
Hemen ordan uzaklaştım fethi arkamdan bagırıyodu ama takmıyodum.Taksiye binip bi otele geldim bakıcımıda hemen buraya getirttim duşa girdim duş yaparken aglıyodum ama oglum duymasın diye agzımı kapatıyodum.Nasıl yaparsın be fethi yarın ilk işim avukatımı aramak olucaktı..
Fethiden
Eyleme seslenmeme ragmen beni takmayıp taksiye binip gitti sude pisligide pis pis sırıtıyodu.Bende arabama binip evime geldim eylemi cok aradım ama açmıyodu en sonda telefonu kapandı bende daha fazla dayanamayarak uyudum.
Sabah kalktığımda kapı çalıyodu eylem dir diye ümitlenerek aşsagı indim ama postacıydı eylem degildi zaten gelmezdide postacıdan zarfı alıp kapıyı kapattım zarfı açtıgımda kalbim paramparça olmustu eylem boşanma davası açmıs...(Bölüm sonu bölüm hakkında düşüncelerinizi bekliyorum lütfen yorumlayın!
Şimdilik hoşçakalın...)