(Multikdeki şarkı eyfetin dansında çalan şarkı)
1Ay sonra ;
Eylemden
Düğün günümüz gelmisti her şey hazırdı nazlı,ben,ezgi hazırlanıyoduk fethide erkeklerle traş olmaya gitti çok heycanlıydım sevdiğim adamın karısı olcaktım oda benim kocam hemen odama gelip hazırlandım.Gelinliğimi giyip takılarımı taktım her sey hazırdı.Düğünümüze herkes gelmişti bende fethiyi bekliyodum.
Arkadaşlar aşşagıdaki yerr düğün yeri.👇Fethiden
Eylemle evleniyodum artık karım oluyodu meleğimin yanına geldim cok güzel olmuştu koluma girdi ve düğün yerine dogru yürüdük ikimizde cok heycanlıydık dorukta ezginin kucagındaydı eylemin sandalyesini çekip yardım ettim ardından bende oturdum nikah şahidide sorulara baslıyodu.Nikah Memuru=Siz Mehmet kızı Eylem Özen fethi kulaksızı kocalıga kabul ediyormusunuz?
E:Sonsuza kadar eveet.😍
Nikah Memuru=Siz Ali oğlu Fethi kulaksız Eylem özeni karılıga kabul ediyormusunuz?
F:Ölene kadar evet.
Nikah Memuru=Bende sizi karı koca ilan ediyorum.
Nikah memuru evlilik cüzdanını eyleme verdi kızlar eyleme "ayagına bas"diyodu eylemde ayagıma basıp güldü sonra ikimizde ayaga kalkıp öpüstük istemsizce birbirimizden ayrıldık ve dans etmeye kalktık dans ederken eylemin kulagına "artık benimsin melegim"dedim oda tebessüm etti artık dügün bitmişti herkez eve dagıldı.
Bizde evimize geldik.İkimizde cok yorgunduk duş alıp uyuduk.
(Arkadaşlar aşşagıdaki fotograf eyfet evin fotografı)Eylemden
Sabah uyandığımda fethi belime sarılmıs kafasını boynuma gömmüş uyuyodu cok tatlı gözüküyodu.Doruk ağlamaya başladı hemen kalkıp fethinin yanına yatırdım fethinin saçını cekiyodu fethide huylanıyodu ama uyanmıyodu bende sessizce kıkırdıyodum şuan kocamla ve oğlumla yanyana olmak çok güzel.Fethi birden kalkıp doruğu kucagına alıp oyun oynatıyodu dorukta kıkırdıyodu buda fethinin hoşuna gitmiş olucakki oda gülüyodu bende üstümü degiştirip aşşagı indim kahvaltıyı hazırlamaya mutfağa gittim tezgahın orda hazırlıyodumki fethi gelip arkamdan sarıldı boynumdan koklayıp öptü.F:Güzel kokulu sevgilimm.😍
E:Aşkım dur kahvaltıyı hazırlıyorum hem sen dorukla oynuyodun doruk nerde?
F:Oyun oynarken uyudu bende yatagına yatırdım sevgilim.
E:Tamam aşkım sen geç otur bende omlet yapıp geliyorum.
Dudagımdan öpüp masaya oturdu bende omleti yaparken birden kapı caldı bende açmaya gittim.Kapıyı actıgımda şok olmustum Simay gelmisti en yakın üniversite arkadasım hemen sarıldık birbirimize.
S:En yakın arkadaşım evleniyo ama benim haberim yok öyle olsun eylem.
E:Kuzum sen amerikadan buraya gelemezsin diye aramadım yoksa tabikide çagırırdım seni yaa cok özlemişim senii hadi içeri gir.
İçeri girer girmez fethiyede sarıldı çünkü onuda tanıyodu.Simayı tanıdıgım ve öyle işlerde gözü olmadıgı icin bisey demedim.
S:Hadi eylem aramadı sen demi fethi sende benim en yakın arkadaşımsın valla çok kırdınız kalbimi.
F:Ben eylem çagırmıştır diye aramadım.
E:Ya hadi tamam bak geldin sarıldık özlemimizi giderelim azcık.
Dorugun aglama sesi geliyodu.
S:Eylem sizin oglunuzmu?
E:Evett
S:Yaa bu çok tatlı yaa yerim amaa.
E:Olmaz oglumu kimselere yedirmem.😂
S:Adı ne peki bu yakısıklının?
E:Doruk.
S:Ne güzel isim Eylem,Fethi ve Doruk ya siz cok güzelsiniz tekrar bize sarıldı ve bende ona sarıldım....
Bölüm sonu bu bölümü uzun yazmaya çalıstım insallah olmuştur eyfet evlendii insallah söz dizisindede bu günleri görürüz Simayın fotoğrafı assagıda 👇Aslında yarın atıcaktım ama dayanamadım ve simdi attım.Ayy yarın söz varr!!!.İyi Geceler.🌙
Bu arada arkadaşlar fethinin damatlığını atmayı unutmuşum aşşagıda.👇