9.Bölüm

273 19 6
                                    

Fethiden
Ne yani eylemle barış sevgilimiydi.Ah be eylem benden sonra birisinimi sevdin hani beni hep sevicektin hani hayatında bi tek ben olucaktım.Eyleme baktığımda yüzü hem nefret hemde sahte gülüşündeydi.Eyleme çok kırıldım barışla el ele tutuşuyolardı kalbim ağrıyodu remen eyleme acil bi telefon geldi ve acil işim var diyip gitti sonra barışla bizde ayrıldık bende eylemin evine gidicektim.

Eylemden
Barışlara acil isim var diyip yanlarından ayrıldım.Barışı sevmiyorum ama fethiden intikam alıcaktım.Eve gelip dorugu kucagıma aldım başını öpüp kokladım aynı fethi gibi kokuyodu.Bi anda kapı çaldı dorukta kucagimda kapıyı açmaya aşsagı indim kapıyı açtığımda fethi aglamış ve pişman gözlerle bana bakıyodu ve konuşmaya başladı.

F:E-eylem bu bizim çoçuğumuzmu?

E:Evet senin babalık yapmadığın çocugun!

F:Eylem bak herşeyi sizin için yaptım.

E:Fethi sen ne diyosun ya bak ben senin yalanlarını dinleyemem defol git!evimden

F:Eylemim güzelim lütfen affet beni.

E:Fethi git artık ben seni sevmiyorum.

F:Yapma be melegim bak o gün söylediklerimin hepsi yalandı nolur affet beni.

E:Fethi anlamıyomusun istemiyorum seni doruğu sevceksen sev sonra defol git!

F:Eylem! Hiçbir yere gitmiyorum burda kalıcam beni affedene kadar!

Fethi kolumu sıkıyodu ve canım acıyodu aglıyoduk ikimizde.

E:Fethi seni iste-...

Sözümü biteremeden fethi dudaklarıma yapıştı bende dayanamdım ve karşılık verdim yine kendimi ona kaptırmıştım öpüşmemiz git gide alevleniyodu beni yine kucagına alıp öpe öpe yatak odasına çıkarttı.Çok özlemişim onu kokusunu dudaklarını,her yerini çok özlemiştim (fesatlaşmayın lütfen o anlamda degil 😅😅)
Yine kendimi ona bıraktım o öpüyodu ben sadece gözlerine bakıyodum.En sonunda öpmeyi bıraktı ve beni göğsüne yatırdı saçımı koklayıp öptü ben galiba bu adamı affediyorum bende onun göğsüne yatıp kokusuyla uyudum..
(eveet bu bölümde birazcık kısa oldu inşallah begenmişsinizdir lütfen hayalet okuyucular biraz yorum yapıp begensin sizleri seviyorumm iyi geceler.😘)

eyfet💞💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin