Eylemden
Uyandığımda heryerim ağrıyodu en son hatırladığım şey "fethi dikkat et"diye benim bagırmamdı hastane odasındayım ve çok kötü kokuyodu acaba fethiye bişey oldumu ona bişey olursa ben yaşayamam ezgi yanımda koltukta uyuyodu uyandırmak istemezdim ama fethinin durumunu çok merak ediyorum.Ezgi bi dokunmamla yerinden sıçradı gözleri kıpkırmızıydı kesin agladı.Ez:Abla iyimisin çok korktum sana bisey olcak diye.
E:İyiyim fethi ona bisey oldumu?
Ez:Yok oda iyi odasında şuan oda seni görmek istiyo ama doktorlar izin vermiyo zaten 2 güne ikinizde taburcu olursunuz.
E:Ezgi ben fethiyi görmek istiyorum lütfen gideyim sadece bi kere sarılayım.
Ez:Abla olmaz bak dikişlerin patlar lütfen otur yerine uyumaya çalış hadi.
E:Ya ezgi ben fethiyi görmeye gidicem sen izin versende vermesende.
Diyip yerimden kalkıyodumki birden kapı açıldı gelen fethiydi hemen yanıma gelip bana sarıldı kafasını boynuma gömdü şuanki durum bana o kadar cok huzur veriyoduki kapı kapandı baktığımda ezgi dışarı çıkmıştı hemen fethi dudaklarıma yapıştı 3 dk falan öpüstük ayrıldıgımızda anlını alnıma yasladı "seni çok seviyorum melegim"dedi bende tebessüm edip "bende seni seviyorum sevgilim" dedim.
F:Hadi gel beraber uyuyalım senin kokunla uyumak istiyorum.
E:Olur bende seni çok özledim zaten.
Fethinin göğsüne yattım oda kafasını saçlarıma gömüp kokluyodu bu durum nedense beni heycanlandırıyodu.
Fethiden
Sabah eylemin güzel kokusuyla uyandım eylem hala uyuyodu allahım bi kız uyurken bu kadar güzel olurmu ya eylemin dudagına küçük bir buse kondurdum oda hemen uyandı tebessüm etti bu kadar güzel gülme be kızım eylemin sesiyle kendime geldim.E:Fethi bugün hastaneden taburcu oluyoruz hadi kalk hazırlanalım.
F:Tamam melegim ben odama gidiyorum hazırlanıp gelicem sonra birlikte çıkarız.
E:Tamam hadi.
Eylemden
Fethi odamdan gidince hazırlanmaya başladım hazırlanıp odamdan çıktım.Fethide gelmişti allahım bu yakışıklık fazla ama hemşireler fethiye yicek gibi bakıyolardı ama o benim. Taburcu işlemlerini halledip hastaneden çıktık.Ezginin hastası olduğundan o hastanede kalmıştı fethiyle arabada gidiyoduk kazadan sonra fethiyle arabaya binmeye korkuyodum fethinin benin dürtüklemisiyle kendime geldim.
F:Melegim sen iyimisin debinden beri sana sesleniyorum.
E:İyiyim fethi bisey sorcam?
F:Sor tabi sevgilim.
E:Bara gidelimmi hem kafa dagıtmış oluruz lütfen.
F:İyi peki ama çok sarhoş olmak yok.
E:Tamam.
Fethi arabayı bara doğru sürdü bara gelmistik iki tane içki istedik.1,2,3,4.bardak derken iyice ikimizde sarhos olmustuk.Bardan çıkıp fethinin evine geldik ikimizde yürüyemiycek gibiydik fethi birden dudagıma yapıstı bende karsılık veriyodum öpüşmemiz git gide alevleniyodu fethi beni kucagina aldı ve odasına götürdü sonrasında kendimi ona bıraktım.
Sabah eylemden
Sabah kalktığımda hicbirsey hatırlamıyodum fethinin göğsündeydim ikimizde çıplaktık...(Selam bu bölümde bu kadardı insallah begenmişsinizdir uzun yazmaya çalıştım bi önceki duyurumda hepiniz beni çok mutlu ettiniz tekrardan teşekkür ederim yeni bölüm cumartesiye kalmaz gelir hadi iyi geceler.)