7.Bölüm

261 15 0
                                    

Fethiden
Eylem hamileydi çok sevinmiştim ama bi yandanda eylemin babası nasıl bi tepki vericek diye merak ediyorum.Ama babası ilişkimize ne kadar karşı çıkarsa çıksın ben eylemimi ve bebegimizi bırakamam onlar benim hayatım.Eyleme baktıgımda biraz üzgün gözüküyodu onuda anlıyorum ama babası sonunda kabullenecek.Eylemle hastaneden çıkıp babasının evine geldik kapıyı hizmetçi açmıştı babasıda bana baya bi kötü gözle bakıyodu babası eylemi hemen soru yagmuruna tuttu.

(eylemin babasının adı=Mehmet)

M:Eylem!Nerdeydin sen hiç aramıyosunda ayrıca bunun ne işi var burda!

Gözleriyle beni işaret etti.Ben zaten oldum olalalı bu adamdan nefret ediydum hala daha öyle eylem sert bir cevap verdi kadınımla şimdi gurur duydum.

E:Baba!fethi benim sevgilim ve yakında kocam olucak yeter artık fethi ye olan düşmanlıgına son ver!

M:Ben bu adamı sevmiyorum eylem!ve bu adamdan ayrılacaksın yoksa bu adamı gebertirim!

Mehmet bey belinden silah çıkartıp bana dogrultmustu eylem babasına şaşkın bir şekilde bakıyodu bende öyle.

E:Baba napıyosun sen!bırak o silahı lütfen biz birbirimizi çok seviyoruz hatta ben hamileyim.

M:Ne! Eylem sen nasıl yaparsın bunu bu adamdan nasıl hamile kalırsın!o zaman bende daha doğmamış bebegini öldürürüm problem kalkmış olur demi.

Mehmet bey eylemin karnına dogru dogrulttu silahı.Ne yapacagımı bilmiyodum bişeyler yapmam lazımdı yoksa bebegimizi kaybedebilirdik.

F:Tamam dur! Ben eylemden ayrılıyorum bidaha onun karşısına bile çıkmıcam yeter ki daha doğmamış bebegimize zarar verme nolur!

Üzgünüm eylemim bunu yapmak zorundayım yoksa sen ve bebegimizi kaybedemem eylem aglıyodu olayları idrak edemiyodu artık babası gülümsüyodu.Hangi bi baba evladının kötülügünü ister ki vicdansız adam.

E:Fethi sen nediyosun!

F:Ayrılıyorum senden eylem buraya kadarmış ben seni hiç sevmedim!

Bunları söylerken kalbime resemen bıçak saplanıyodu ama üzgünüm eylem ve bebegimiz için?

E:İnanmıyorum sana yalan söylüyosun!

M:Eh! Yeter be artık sende defol git hadi kızımdanda uzak dur artık.

Hemen evden çıkıp arabama bindim yolda gelirken akan gözyaşlarımı durduramıyordum resmen herşey şaka gibi gelişti eylem beni her defasında arıyodu ama açmıyodum açmıycaktımda artık buralardan gidicektim evet eylemi ve bebegimizi bırakmak zor ama onların iyiligi için.Eve gelip internet uçak bileti aldım amerikaya gidiyorum bavulumu hazırlayıp evden çıkıyodumki eylem gelmişti yapamam be melegim sizi tehlikeye atamam eylemin gözleri kıpkırmızıydı belliki aglamıs yorgun bi sesle konuşmaya başladı.

E:Fethi yalan söylüyosun beni hala ilk günkü gibi seviyosun demi bak babam vurmazdı ki beni yapamazdı zaten.

Ah be eylem gerçekleri bilsen sen bana hak verirdin ama yapamam.

F:Eylem! Anlamıyomusun ben seni sevmiyorum ben seni kullandım hiç sevmedim.

Bi anda o iğrenç kelimeler agzımdan çıkmıstı eylem yanagıma sert bi tokat atıp aglayarak uzaklaşmıştı yanımdan.Bende valizimi arabaya koyup havalimanına dogru sürdüm.Evet gidiyodum buralardan sevdigim kadından ayrılıyorum ama bu bebegim ve onun için önemli onları tehlikeye atacagıma ben onlarsız olurum daha iyi...

(Evet arkadaşlar bu bölüm biraz kısaydı ama diger bölüm daha uzun olucak her şey daha yeni başlıyo eyfeti üzücü günler bekliyo yorum ve oy vermeyi unutmayın nolurr! Diger bölüm en kısa zamanda gelicek hepinizi çok seviyorum.💕💕)

eyfet💞💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin