1 yıl sonra;
Eylemden
Fethi gideli 1 yıl olmuştu en son söyledigi sözler çok agrıma gimişti ben ona güvenmiştim ben onu cok sevmistim ve allah kahretsinki hala seviyorum acaba şuan amerikada napıyo en son bu akşamki önemli toplantıya istanbula gelecegini sekreterinden ösğrenmiştim ama ona çok kırgınım bebegimin aglamasıyla kendime geldim hemen kucagima alıp o mis kokusunu içime çektim ah bensize söylemeyi unutmuşum oglum doruk fethi gittikten sonra dünyaya geldi babamda doruğu kabullendi ama fethiye cok benziyodu gözleri,kokusu ve de gamzesi vardı.Bugünkü toplantıya hazırlanmaya başladım çünkü çok önemliydi dorugu bakıcıma bırakcaktım giyinme odama gidip hazırlandım artık 1 yıl sonra fethiyi görücektim.vden çıkıp toplantının olacagı yere geldim geldigimde gözüm fethiyi arıyodu ama gelmemisti daha amaan banane ondan hemen masadaki yerime oturup dosyaları incelemeye başladım.
Fethiden
Tam 1 yıl olmuştu eylemsiz sevdiğim kadının kokusunu alamamak çok kötü bişeydi hergece onu yanımda hayal ediyodum.Bugün çok önemli bi toplantı vardı ve eylemde kesin orda olurdu sevdigim kadını melegimi eylemimi görücektim ama bana çok kızgındır acaba bebegimizi dogurdumu çok merak ediyodum onu.Düşüncelerimden sıyrılıp hazırlanmaya başladım.Hazırlanıp evden çıktım toplantı yapacagımız yere geldim işte o an onun kokusunu aldım hiç degişmemis hala aynı kokuda aynı zarifliğindeydi ve çok güzeldi oda beni görmüstü ama tanımamazlıktan geliyodu bende tam karşısına oturdum bana bakmıyodu bile.Müdür geldi şirket zincirinin en büyük holding sahibi Barış bu adamı hiç sevmiyodum çünkü eyleme başka bi şekilde bakıyodu herkes Barış beyi dinliyodu ama benim gözüm hep eylemdeydi toplantı bitmişti herkez gidiyodu Barış bey beni yanına çagırdı ve konuşmaya başladı.
B:Fethi akşam yemege çıkartmak istiyorum seni hem sevgilimle tanısmıs olursun.
İtiraz edersem bana darılırdı mecburdum ve kabul ettim.
F:Peki kacta ve nerde?
B:saat 8 de ..... Restorantta hadi görüşürüz.
F:Görüşürüz Barış bey.
Gözlerim eylemi arıyodu ama yoktu gitmisti heralde bende eve gectim ve hazırlanmaya başladım.
Restoranta gelmistim rezervayon yaptığımız yere oturdum barış bey ve sevgilisi gelmemisti bende onları beklemeye başladım.
Eylemden
Evime gelip biraz oglumla oynayıp hazırlanmaya basladım arkadasım beni yemege çıkartçaktı aslında hic gitmek istemiyorum ama cok ısrar ettiği için kabul ettim.Hazırlanıp evden çıktım arkadaşım beni almaya gelmisti bile.Fethiden
Barış bey ve eylem geliyodu eylemin ne işi var lan bu adamla yoksa düşündügüm şey mi yok lan eylem hayatta böyle bişey yapmaz yanıma gelip ikiside karşıma oturdu eylem den gözlerimi alamıyodum cok güzel olmustu beni düşüncelerimden sıyrılan şey Barış beyin iğrenç sesiydi.B:Fethi ben sizi tanıştırmayı unuttum Sevgilim "eylem özen"....
(Evet bu bölümde bu kadardı özür dilerim kısa bi bölüm oldu ama ard arda 3 bölüm attım yarın yeni bölüm atıcam o söz veriyorum daha uzun olucak iyi geceler.)